tegnap délután sikerült elküldeni a karburátort. Ne csak most tudtam írni mert nem jó a számítógépem szerintem ma legkésöbb holnap odaér üdv: Márkus Dániel
Sziasztok!
Tegnap RS50 tulajdonos lettem. De a gépre ráfér egy alapos szervíz + amúgy is átnézném az utolsó csavarig mielőtt használatba veszem. Van valakinek a blokkról szervíz manualja? 125-ösről van alapos utmutatóm, de 50-es tesóról nincs. Tudnátok egy linket adni vagy küleni egyet? Címem: djklein@index.hu
Előre is köszi!
"... menetközbe alacsony fordulaton(ami max 5-6000), a lehető legrövidebb üresjárat után." Így van a hivatalos melegítés. :D Az enyém már elment 26500 km-ert így szal nem hülyeség... :D De amit Bence linkelt az se rossz. xD
A tzr-em pont így megy, sebessségben ahogyan te az rs-nél leírtad. Mire az a sok kis különbség, hogy mégis ugyazúgy megy... (meg nem értem miért van az, hogy gyárilag össsze vissza áttételezve kerülnek forgalomba, országonként, és van hogy nem az adott országba szánták azt a darabb motort így más áttétellel tudják csak megvenni, mint az az adott országra ki van találva..
Miért nem lehet egyforma a lánckerékáttétel forgalmazi? Miért kell ilyen sok varjáció?)
énis kb így szoktam melegíteni mint te, véglis 12000km-t így raktam bele, és szerinem elég jól bírta. szerintem nem egy hülye módszer de írjatok tiis hogy hogy szoktátok, énis kívácsni vagyok
ZoLeM46------ "Folytás nélkül ment 85-t."
Nem folytással! Folytás NÉLKÜL!
Am kicsit értetlen vagy.....( bocsika )
1) Folytásokat azért raknak új motorokba mert azt be kell szépen járatni mert másképp kevesebb lesz az élettartama stb.
2) A folytásokat el szokták belőle távolítani a bejáratás után ami 1000km körül szokott lenni.
3) A bejáratás nem azt jelenti h húzod mint a barom meg pörgeted....csak szép finoman mint a hímestojással bár ez egyéni ki hogy járatja de nem árt rá vigyázni!
4) Gyári Rs folytás NÉLKÜL( 06'-tól ) amint látod, hogy írták 80 körül megyeget! FOLYTÁSOKKAL max 50 nél "szétesik" Veszel rá 2000ezerért egy nagyobb fogaskereket előre máris ott a javulás.
5) Nekem 2002 es Rs em van tehát a régi AM6-os blokkal gyárilag ment 95 szakadékba 100! Kapott eggyen nagyobb fogaskereket előre így pici hátszéllel épp eléri az óra szerinti 110-et!
Síkút 105-6km-h! Új korában ebben is biztos volt folytás kivették és léss csodát mai napi szépen megy!
Neharagudj de már muszály volt ezt leírnom mert már "csóri fúrumosok" 10oldalon keresztül magyarázzák neked de nemnagyon sikerült megértened vagy nemtudom de ugyan azokat a kérdéseket 120szor felteszed csak másképpen stb.
Na nem megsértani akartalak itt el ne pityeregd magadat!
Ha valamit kihagytam akkor az már nem is fontos....ha továbbra se értesz valamit, akkor a műanyag lögdösős mocc a neked való
További kellemes estét!
Srácok valaki árulja már el hogy akkor hogyan kell a 2t motorokat melegíteni?
Mert mond mindenki fű,fa,virágot.
Én úgyszoktam hogy mielött indulok járatom vagy 5-10 percig.
De halottam már olyat hogy nemszabad egyhelyben melegíteni.
Akkor ez most hogy van?
Sziasztok. Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot. Az Rs 50-esek plexije szerintetek megegyezik a Cagiva Primájéval? És valaki tudna mutatni Rs50-es komplett blokkról egy képet? a felfogatások érdekelnének leginkább. Köszi
Nem lehet esetleg hogy nagyon feszesre állítottad a láncot és emiatt kattog?
Bár nekem akkor kattogott mikor már a hátsó fogaskerék rommá volt kopva hegyes volt mint az állat.
1998-as RS-em van és mitöl lehet az hogy felkerültek rá az ujj lánckerekek és egy ujj lánc mentem 30-35 KM-ert és most kattog a láncom ha előre tolom ha hátra szoval mindenhogy ezt szeretném kérdezni mitöl lehet?
Eladó egy Aprilia RS-50 Extrema. Megkímélt állapot, új lánc + lánckerekek,
elől-hátul új Continental gumik, elől 95%, hátul 85%. A váltókar
egyedi, erősített, ahogy a rudazat is. Csak minőségi Repsol olajjal használt.
A teleszkópban szimmering és olajcsere volt néhány hete.
13 000 km-rel. Túrázásra használt, tehát megbízható motor.
Tel szám: 06/30-421-7998
E-mail: tbdrum@citromail.hu
Tegnap RS50 tulajdonos lettem. De a gépre ráfér egy alapos szervíz + amúgy is átnézném az utolsó csavarig mielőtt használatba veszem. Van valakinek a blokkról szervíz manualja? 125-ösről van alapos utmutatóm, de 50-es tesóról nincs. Tudnátok egy linket adni vagy küleni egyet? Címem: djklein@index.hu
Előre is köszi!
Miért nem lehet egyforma a lánckerékáttétel forgalmazi? Miért kell ilyen sok varjáció?)
Nem folytással! Folytás NÉLKÜL!
Am kicsit értetlen vagy.....( bocsika )
1) Folytásokat azért raknak új motorokba mert azt be kell szépen járatni mert másképp kevesebb lesz az élettartama stb.
2) A folytásokat el szokták belőle távolítani a bejáratás után ami 1000km körül szokott lenni.
3) A bejáratás nem azt jelenti h húzod mint a barom meg pörgeted....csak szép finoman mint a hímestojással bár ez egyéni ki hogy járatja de nem árt rá vigyázni!
4) Gyári Rs folytás NÉLKÜL( 06'-tól ) amint látod, hogy írták 80 körül megyeget! FOLYTÁSOKKAL max 50 nél "szétesik" Veszel rá 2000ezerért egy nagyobb fogaskereket előre máris ott a javulás.
5) Nekem 2002 es Rs em van tehát a régi AM6-os blokkal gyárilag ment 95 szakadékba 100! Kapott eggyen nagyobb fogaskereket előre így pici hátszéllel épp eléri az óra szerinti 110-et!
Síkút 105-6km-h! Új korában ebben is biztos volt folytás kivették és léss csodát mai napi szépen megy!
Neharagudj de már muszály volt ezt leírnom mert már "csóri fúrumosok" 10oldalon keresztül magyarázzák neked de nemnagyon sikerült megértened vagy nemtudom de ugyan azokat a kérdéseket 120szor felteszed csak másképpen stb.
Na nem megsértani akartalak itt el ne pityeregd magadat!
Ha valamit kihagytam akkor az már nem is fontos....ha továbbra se értesz valamit, akkor a műanyag lögdösős mocc a neked való
További kellemes estét!
6e Ft/db
De akár tudom adni párban is szal van hátsó is, szintén michelin pilot 120/60.
Mert mond mindenki fű,fa,virágot.
Én úgyszoktam hogy mielött indulok járatom vagy 5-10 percig.
De halottam már olyat hogy nemszabad egyhelyben melegíteni.
Akkor ez most hogy van?
Bár nekem akkor kattogott mikor már a hátsó fogaskerék rommá volt kopva hegyes volt mint az állat.
1998-as RS-em van és mitöl lehet az hogy felkerültek rá az ujj lánckerekek és egy ujj lánc mentem 30-35 KM-ert és most kattog a láncom ha előre tolom ha hátra szoval mindenhogy ezt szeretném kérdezni mitöl lehet?
Eladó egy Aprilia RS-50 Extrema. Megkímélt állapot, új lánc + lánckerekek,
elől-hátul új Continental gumik, elől 95%, hátul 85%. A váltókar
egyedi, erősített, ahogy a rudazat is. Csak minőségi Repsol olajjal használt.
A teleszkópban szimmering és olajcsere volt néhány hete.
13 000 km-rel. Túrázásra használt, tehát megbízható motor.
Tel szám: 06/30-421-7998
E-mail: tbdrum@citromail.hu
Am gyárilag nem vmi jó gyorsulása se... Bár az annyira nem rossz. De egy sport kipu mindenképp kell rá.
Az akkor jó.
És jól gyorsult?
Mikor vetted?
Ezekre a kérdésekre válaszolunk már egy napja, ha visszanézed megkapod a választ.