Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

az enyémnek lendkerékcsavar problémái voltak.de mióta megcsináltuk csak benzin kellett bele.most mondjuk darabokban van a garázsban és környékén.szétszedtük az utolsó csavarig és lemostuk.úgy néz ki az RS-t kell egy ideig használnom megint
baaaz micsoda problémák akkor én szerencsés helyzetben érzem magam hogy eddig a motorom olajon és benzinen kívül 26000km alatt semmi mást nem kért
Már tripla hsz, de írok még egy utolsót. Szóval a kérdésem már csak annyi, hogy ha simán aksiról húzom a + -t, akkor úgy nem lesz valami baja? Vagy valami akármi gond?
Vagyis ha a kábel - végébe dugok egy drótot a másik végébe meg az aksi + végére akkor szikrázik, ugyan ez fordítva nem megy.
+ ból nem jön áram. - jó. most böngészgetem a kábeleket, keresem a + másik végét.
Ugyan ezek a gondjaim voltam! Dettó! Hol volt műszerfalvilágítás hol nem állt le volt olyan h beindulni nemakart
Ráadtam a gyújtást az önindító tekert de más nemtörtént....2 centit mozdítottam a kormányom felvillant az N betű utánna pöccre...!
Szétszedtem a kapcsolót visszaforrasztottam a vezetéket és mehet tovább
gedeonnak is ott voltak problémái...igaz akkor mikor elkértem tőle a motort .volt h menet közben elment az áram a műszerfalról.gedeon meg mondta h ő meg nem tudta kulccsal leállítani a motort.aztán kiderült h 1 vezeték elengedte magát.
Szia!
A biztosítékot megnézted? Gondolom ha elszakadtak a vezetékek össze is érhettek a rövidzárlat miatt pedig kimegy a biztosítésk. Utánna természetesen feszültség sincs.
Erről van szó!
Szóval nekem akkor most egy lehetőségem van, szerviz. Hát... Nem örülök neki.
Hello mindenkinek nem tud nekem valaki sport dobot mind1 milyen márkájú csak ne csavaros legyen a felfogatása.FONTOS LENNE!
Rövid a gyújtáskapcsolóhoz a kábel. Ezért feszül és mikor forgatod jobbra és balra a kormányt megfárad és eltörik, elszakad. Úgy mint minden egyszerű drót.
bocsii nem kötekedni akarok de ilyenről még nemigazán hallottam hogy valahol a gyújtáskapcsolóval lehetett gond. Nemlehet hogy a tiedbe esetleg már cserélték és megvan monyákolva az egész és azért nemjó? de tényleg nem vitatkozni akarok
Gyújtáskapcsoló vezeték forrasztásban már profi vagyok
Enyémet már 3x forrasztottam át de gyanítom nem utóljára....sajnáltak az olaszok még 5 centit h ne feszüljön...! Gyíkok
A legújabb rs-t szerintem még senki sem szerelte, legalábbis fórumról nemhiszem. Tudok neked mutatni egy oldalt ahol vannak robbantott ábrák a gépedről, azzal talán könyebben kitudod totózni hogy hol a gond: http://www.easyparts.nl/choose...

Reméllem tudtam segíteni. Üdv: Márkus Dániel
Sziasztok.

Problémám a következő:
Valamelyik nap délután szerettem volna menni egy karikát a faluban, bár ez lényegtelen. Mikor gyújtásra tettem a vasat, bekapcsolt a műszerfal, minden oké volt. Önindítóval nem indult. Mondjuk az elmúlt pár hónapban nem indult önindítóval, de nem érdekes. Próbáltam betologatni, és második harmadik próbálkozásra azt vettem észre, hogy kikapcsolt a műszerfal 1-1 pillanatra, majd utána vissza. Elfordítottam a kormányt balra, kikapcsolt, ha jobbra, akkor be. Néztem a gyújtáskapcsoló alá, és észre vettem, hogy elvannak szakadva a dórtok róla a bemenetnél. Leforrasztottam a kapcsolóról azt a 4 kis drót darabot, majd forrasztottam rá 10 centis drótokat. Csakhogy nem volt jó. Rájöttem, hogy nem jön áram abból a 4 szálból sem, ami leszakadt a gyújtáskapcsolóról. Nincs ötletem miért. Akkumulátort megnéztem, 100% töltöttséget jelet az akkumulátor töltő, 21W -os izzót rákötök ég. Tehát akksi jó, azzal gond nincs.

Bármi ötlet jöhet, hogy mit tudok csinálni, a szervizen kívül.
Köszönöm.
Nekem ilyen esetben alacsony minőségű dugattyúk és túl nagy illesztési hézagok jutnak eszembe, de ne legyen igazam.

Tuji
Ja, azt én is hallottam hogy gyorsabban felpörögnek, de nekem nincs panaszom a Polini evo-ra, szerintem elég jol harap, főleg amióta megkapta a Malossi membránt
Helló!
Nekem van, megtalálod az eladó holmiaim között! Ha érdekel írj!
Még valami: először át fogom vizsgálni a gépet. Kompresszió stb. Aztán látom a dolog nyitját... Egyébként a csörgés azért hallható, mivel valamikor nagy gázt kaphatot (hidegen), ezért a dugattyú a hengerben oldalirányban mozoghat. Ha a motor bemelegszik, a csörgés is megszűnik. (Miki, a szerelőm elmondása szerint...)
Bizony, van benne igazság amit mondtál, hiszen egyik barátom robogójából mondhatni semmit nem hozott ki a vákumdob (pedig nem kispályás alkatrészekkel van "teledobálva" a gép, igaz hangolás terén kívánni valókat hagy maga után, véleményem szerint). A 20 számmal nagyobb fúvóka az relatív, nincs általánosítató szabály e téren, minden gyakorlati kérdés. Lehet, hogy 10, lehet 20 stb., mindez a gyakorlatban válik el, hogy melyik a jó beállítás. Igen igen, a bektésének közben utána néztem, valóban az a helyes eljárás.

Majd látom, hogy mi lesz (amit a pénztárcám enged...).

Köszönöm a hozzászólásokat.

Üdv.:
Ghost
Hello...én egy szerbiai 16éves fiu vagyok...vettem egy 125ös motort...de uj szabály jött és 18éves kortol lehet vizsgázni 125re..tehát 50es motort kell vennem...rs 50est szeretnek...es itt szeretnek körülnézni hogy kinek van elado rs 50ese...kb 270 000ftért...pls help...
én gépemnek ahogy leírtam 120volt a vége GPS-el mérve. 11000en 6.ba. Utazó nekem bőven korrekt volt a 90 (6.ba 8000) Igazából teljes mértékben meg voltam elégedve a kis DR hengerrel. Úgyértem a túlméretes dugot hogy az alap méretem 49mm átmérőjű volt. annak a túlmérete 49.5mm. ahhoz kell fúrni a hengert. Sport kipuff nemtudom, most adtam el a Leo Vince V6ot 20ezerér. kellett a pénz Régi Derbi GPR-emen a 21es karbim már ki volt építve a vákumdob csatlakozója, arra kellett rákötni reméllem segítettem
A szívó csonkra. Persze robogókon a vákum csatlakozóra. A másik vége pedig a vákumos benzincsapra. A harmadik a vákumdobra. Ha nincs vákumcsatlakozó a porlasztón akkor csinálni kell, de akkor mondjuk a szívócsonk és a vákumdob közé kell tenni egy méretezett csövet.

Tuji
Fúvóka? Mindentől függetlenül amekkorát kíván a gép. Elmondásod alapján lehet, hogy a mostani kisebb a kelleténél, de általában 20-szal nagyobb méretű nem valószínű, hogy kell bele. Vákumdob? Paraszt vakítás. Arra találták ki, hogy a fordulatszám tartomány egy század részén jelenlévő gázlengésekből adódó túldúsulást megszüntesse. Észre vehetetlen hatása van, állítólag a "gázreakciót" növeli. Namost, ha inkább egy tized lóerő teljesítményt hozna akkor azt mondanám van értelme. Elméletileg a cső hosszával és a tartály térfogatával lehet hangolni. Szerintem totál értelmetlen. Nem tudom mennyit motoroztál az előző felújítás óta, de vélhetőleg jobban jársz egy erősebb főtengővel, főleg, ha hengerednek még semmi baja.

Tuji