Köszi a választ.
Akkor ha új Rs50-et veszek folytás nélkül és folytással mennyit mehet, még egy ideig nem akarok új jogsit.
Képtelenség hogy az új 100 feltt menjen?
Megkérdeztem a kollégákat és azt az infót mondták nekem, hogy nincs az elektronika fojtva, tehát nem kell elektronikát cserélni.
A motor végsebessége fojtás kivétel után 80-85 km/h. Ennél többet nem igen lehet kihozni belőle csak a fojtás kivétellel.
Az én véleményem, hogy azonos ccm-es motorokból kb azonos teljesítményt lehet kihozni, mindegy, hogy PAGGIO, vagy AM blokkal van szerelve, minden csak pénz és szakértelem kérdése.
Lehet kapni 50ccm-es hengerből is 13-15LE teljesítményű hengert, de akkor már egyszerűbb egy 70 ccm-es hengert vásárolni, mert az nincs annyira kihegyezve és mégis erősebb lesz tőle a motor és az élettartama is megfelelő.
Azzal már többet is ki tudsz hozni. ;) De am meg véleményem szerint ha vki ennyire végsebességet akar akk vegyen 25öst... Én ezért váltok 25re inkább minthogy a kicsit tuningoljam...
Speedy. Nekem újabb RSem van. Leírok pár infót róla. :D Gyári végsebesség szélcsendbe 85 km/h. Gyári áttét 11/53. 80nál már 12.000-et forgott 6.ba. Vettem rá egy rendszert. Meg egy 13-as fogaskereket előre és 106 km/h-át csavartam ki belőle. De nem értem mér mindenki a végsebességgel van megáldva az 50eseknél... Nekem az a fontos h jól gyorsuljon... Ezzel a kombinációval jól is gyorsul meg sztem a végsebessége is egész jó.
De am érdemes kezdeni egy 70es vagy nagyobb hengerrel. Úgy már penge kis gépek. :)
Jah és mellesleg az én RSem eladó. xD
Az enyimen AM6-os, a gyári fúvókák pedig: 32, 85, 40 és folytás eltáv után, 40, 115, 40, de végülis tök mindegy mitcsináltok vele ha nem esék szét idő elött a motor vagy nem kopik meg nagyon..
kb 2006ig az enyém arrow rendszerrel futott és utána lett viszarakva a gáyri szoval közelse biztos hogy kivették. a fuvokám 72-es és 12es dell karbi(tudtommal ez a gyári méret). lehet vmit kivettek a könyökböl de a rezo nincs megvágva úgy ahogy gedeon mutatta holkell kiszedni a folytását. és másokis mondták h megy enyit az rs-ük folytottan.
A kipufogón belül van vágás ha van. Amit kivülről te nem látsz a könyöknél. Ha neked megy 105-öt akkor biztos lehetsz benne, hogy nincs kipus folytásod, és karbiban is változtak a fúvókáid méretei.
egy olyan régi motornál nagy a valószínűsége, hogy folytás nélkül közlekedne.
A folytásokat legkésőbb 1000 km-után kiveszik kérésre. Vagy magad elvégzed, ha tudod mit kell csinálni vele.
Am köszi a cuccott meg a gép tőle jól. Még elektronikai részét kellett javíttani azért nem pörgöt. de a mágnes az jó hozzá végülis csak azt kértem tőled.
Kb majdnem a 2x-esét tudja ha nincs benne folytás (tzr). Áttétellel még lehet fokozni, ami nem tuning.
Én ha minden jólmegy 14-est teszek fel akkor megy majd 112-őt km/h-t 96 km/h-ról (gps-el) saját órája szerint a 106-ból lesz elvileg 123 km/h) 47/14-re 47/12-ről. Tesztelése tavasz elején kb. hogy bírja-e a gép és mennyire. Am. nekem 49 ccm van a hengarfalra firkantva gyári, és kb 16 000 km-van benne mivel a km óra nem mér 13000 alatt megadta magát így pontosat nem tudok mondani.
viszont arról nemszabad megfeletkezni hogy miután kivetted a folytást, előre nagyobb fogaskereket kell rakni. mert a gyári áttétel elég kicsi azhiszem 11/52 de ez nem biztos, előre 13at simán elbír, és akkor máris 10km/h val többet megy a gép
Szerintem 90-95 km/h körül, de az elektronikát meg kell még kérdeznem. hogy van e fojtva, vagy ha van akkor cserélni kell, vagy ki lehet e venni belőle a fojtást.
Akkor ha új Rs50-et veszek folytás nélkül és folytással mennyit mehet, még egy ideig nem akarok új jogsit.
Képtelenség hogy az új 100 feltt menjen?
A motor végsebessége fojtás kivétel után 80-85 km/h. Ennél többet nem igen lehet kihozni belőle csak a fojtás kivétellel.
Az én véleményem, hogy azonos ccm-es motorokból kb azonos teljesítményt lehet kihozni, mindegy, hogy PAGGIO, vagy AM blokkal van szerelve, minden csak pénz és szakértelem kérdése.
Lehet kapni 50ccm-es hengerből is 13-15LE teljesítményű hengert, de akkor már egyszerűbb egy 70 ccm-es hengert vásárolni, mert az nincs annyira kihegyezve és mégis erősebb lesz tőle a motor és az élettartama is megfelelő.
De am érdemes kezdeni egy 70es vagy nagyobb hengerrel. Úgy már penge kis gépek. :)
Jah és mellesleg az én RSem eladó. xD
egy olyan régi motornál nagy a valószínűsége, hogy folytás nélkül közlekedne.
A folytásokat legkésőbb 1000 km-után kiveszik kérésre. Vagy magad elvégzed, ha tudod mit kell csinálni vele.
Am köszi a cuccott meg a gép tőle jól. Még elektronikai részét kellett javíttani azért nem pörgöt. de a mágnes az jó hozzá végülis csak azt kértem tőled.
Én ha minden jólmegy 14-est teszek fel akkor megy majd 112-őt km/h-t 96 km/h-ról (gps-el) saját órája szerint a 106-ból lesz elvileg 123 km/h) 47/14-re 47/12-ről. Tesztelése tavasz elején kb. hogy bírja-e a gép és mennyire. Am. nekem 49 ccm van a hengarfalra firkantva gyári, és kb 16 000 km-van benne mivel a km óra nem mér 13000 alatt megadta magát így pontosat nem tudok mondani.
Ha utánna tudnál azután is érdeklődni nagyon jó lenne.
Ezért írtam, hogy akkor vesszük ki a folytást , ha az ügyfél kéri.