Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És van képed róla?
Köszi a választ.
Akkor ha új Rs50-et veszek folytás nélkül és folytással mennyit mehet, még egy ideig nem akarok új jogsit.
Képtelenség hogy az új 100 feltt menjen?
Megkérdeztem a kollégákat és azt az infót mondták nekem, hogy nincs az elektronika fojtva, tehát nem kell elektronikát cserélni.
A motor végsebessége fojtás kivétel után 80-85 km/h. Ennél többet nem igen lehet kihozni belőle csak a fojtás kivétellel.
Az én véleményem, hogy azonos ccm-es motorokból kb azonos teljesítményt lehet kihozni, mindegy, hogy PAGGIO, vagy AM blokkal van szerelve, minden csak pénz és szakértelem kérdése.
Lehet kapni 50ccm-es hengerből is 13-15LE teljesítményű hengert, de akkor már egyszerűbb egy 70 ccm-es hengert vásárolni, mert az nincs annyira kihegyezve és mégis erősebb lesz tőle a motor és az élettartama is megfelelő.
Azzal már többet is ki tudsz hozni. ;) De am meg véleményem szerint ha vki ennyire végsebességet akar akk vegyen 25öst... Én ezért váltok 25re inkább minthogy a kicsit tuningoljam...
figyu 400000-res malossi tuningal kitudsz belőlle hozni 130at viszont anyi pénzért meg már motort kapsz, nem kis 80as RS-t
Speedy. Nekem újabb RSem van. Leírok pár infót róla. :D Gyári végsebesség szélcsendbe 85 km/h. Gyári áttét 11/53. 80nál már 12.000-et forgott 6.ba. Vettem rá egy rendszert. Meg egy 13-as fogaskereket előre és 106 km/h-át csavartam ki belőle. De nem értem mér mindenki a végsebességgel van megáldva az 50eseknél... Nekem az a fontos h jól gyorsuljon... Ezzel a kombinációval jól is gyorsul meg sztem a végsebessége is egész jó.
De am érdemes kezdeni egy 70es vagy nagyobb hengerrel. Úgy már penge kis gépek. :)
Jah és mellesleg az én RSem eladó. xD
Nincs! 100 és akkor összeteheted a kezedet!
Akkor egy új Rs-nél semmi esély arra hogy 120al menjen?
Az enyémnek 130km/h a vége szélterelő nélkül mert azt még mindig nem vettem ,de az új RS böl ennyit sajna nem tudsz kicsavarni.
28ezer km van benn és még gyári. sztem azért mgé nem esik szét
Az enyimen AM6-os, a gyári fúvókák pedig: 32, 85, 40 és folytás eltáv után, 40, 115, 40, de végülis tök mindegy mitcsináltok vele ha nem esék szét idő elött a motor vagy nem kopik meg nagyon..
kb 2006ig az enyém arrow rendszerrel futott és utána lett viszarakva a gáyri szoval közelse biztos hogy kivették. a fuvokám 72-es és 12es dell karbi(tudtommal ez a gyári méret). lehet vmit kivettek a könyökböl de a rezo nincs megvágva úgy ahogy gedeon mutatta holkell kiszedni a folytását. és másokis mondták h megy enyit az rs-ük folytottan.
A kipufogón belül van vágás ha van. Amit kivülről te nem látsz a könyöknél. Ha neked megy 105-öt akkor biztos lehetsz benne, hogy nincs kipus folytásod, és karbiban is változtak a fúvókáid méretei.
egy olyan régi motornál nagy a valószínűsége, hogy folytás nélkül közlekedne.
A folytásokat legkésőbb 1000 km-után kiveszik kérésre. Vagy magad elvégzed, ha tudod mit kell csinálni vele.
Am köszi a cuccott meg a gép tőle jól. Még elektronikai részét kellett javíttani azért nem pörgöt. de a mágnes az jó hozzá végülis csak azt kértem tőled.
áttétel változtatással kb 5x olcsóbban megússza azt a szebességet.
Kb majdnem a 2x-esét tudja ha nincs benne folytás (tzr). Áttétellel még lehet fokozni, ami nem tuning.
Én ha minden jólmegy 14-est teszek fel akkor megy majd 112-őt km/h-t 96 km/h-ról (gps-el) saját órája szerint a 106-ból lesz elvileg 123 km/h) 47/14-re 47/12-ről. Tesztelése tavasz elején kb. hogy bírja-e a gép és mennyire. Am. nekem 49 ccm van a hengarfalra firkantva gyári, és kb 16 000 km-van benne mivel a km óra nem mér 13000 alatt megadta magát így pontosat nem tudok mondani.
utánanézek hétfőn
viszont arról nemszabad megfeletkezni hogy miután kivetted a folytást, előre nagyobb fogaskereket kell rakni. mert a gyári áttétel elég kicsi azhiszem 11/52 de ez nem biztos, előre 13at simán elbír, és akkor máris 10km/h val többet megy a gép
Köszi szépen.
Ha utánna tudnál azután is érdeklődni nagyon jó lenne.
Szerintem 90-95 km/h körül, de az elektronikát meg kell még kérdeznem. hogy van e fojtva, vagy ha van akkor cserélni kell, vagy ki lehet e venni belőle a fojtást.
Természetesen igen.....
akkor a folytások kivétele után mennyit megy a motor?
köszönöm szépen az információt akkor remélhetőleg nálatok megtudom rendelni azt a bizonyos túlméretes dugót. sajnos a kárácsony-i ajándék gyanánt
Van olyan henger amihez 0,25 százados dugót gyártanak, van amihez 0,5-öset. Ezt nem lehet befolyásolni.
persze értem én. akkor megveszem hozzá a dugót és hozzá furják. viszont elég nagy eltérés a fúráshoz az a 0.5mm ami a két dugó között van?
A jogszabályok szerint nem, de mindenki kiveteti és a motornak is jót tesz.
Ezért írtam, hogy akkor vesszük ki a folytást , ha az ügyfél kéri.