a DR henger fúrható, ezért ha kopott, vagy sérült akkor fúrni kell.
A henger fúrását mindíg a dugóhoz kell fúrni, ezt azért írom, mert először nem megfúrni kell a hengert a megfelelő méretre, hanem meg kell venni a megfelelő túlméretes dugót és azzal együtt kell elvinni a hengerfúróshoz, mert a dugóhoz illeszti a hengert.
a fojtás a jogszabályoknak megfelelő motorteljesítményre való csökkentés miatt szükséges.
Mert ezeket a motorokat segédmotorkerékpárként értékesíti mindenki és csak így felelnek meg a jogszabályi előírásoknak, vagy még így sem.......
persze. viszont lenne hozzád egy kérésem. Dr henger van a motoromon 49.00mmes dugó átmérővel. citybike-on láttam hozzá túlméretet 49.50mm viszont nemtudom hogy a 2 dugó közötti különbséget fúrással csinálják? mert eléggé koputt a dugó és a henger fala sem valami szép pénteken szedtem szét és néztem meg. nem ártana bele egy új dugó
lenen egy kérdésem..: ha a gyári 110es gumit 130asra cserélem akkor a km ora hogy fog csalni? többet fog mutatni v kevesebet mitn amenyi a valos sebességem?
Köszi szépen! Majd kipucolom a karbit meg kicserélem az olajat, de sajna csak a téli álom után mert nemrég elszakadt a lánc és inkább csak tvaszra csinálom meg.
Voltál bennt nálam a boltban és beszélgettünk.
Mondtam neked, hogy nem az a cél, hogy mi veszekedjünk, hanem hogy segítsünk mindenkinek aki ezt igényli.
Én már nem foglalkozom motorszereléssel, mint ahogy mondtam neked, de volt idő mikor ez volt a fő kereseti forrásom, tehát valószínűleg használtam ezt a célszerszámot.
A szerelési könyvekben is ezt a célszerszámot használják, talán nem értenek hozzá?
És ha visszaolvasol akkor észre kellett volna venned, hogy nem azt írtam, hogy te csavarhúzót használsz, hanem, hogy ez egy barbár módszer és nehogy megmagyarázd bárkinek is, hogy ez a megfelelő megoldás, mert ezzel igencsak minősíted magad.
Ja és nem a mi műhelyünkben dolgoztam szerelőként, még mielőtt azonosítanál bármilyen ott elvégzett munkával.
Amúgy a műhelyben is vannak változások és elhiheted, hogy igencsak jól dolgoznak.Hoznak hozzánk olyan motorokat az egész országból, amiket mások nem tudtak megcsinálni...........
A henger fúrását mindíg a dugóhoz kell fúrni, ezt azért írom, mert először nem megfúrni kell a hengert a megfelelő méretre, hanem meg kell venni a megfelelő túlméretes dugót és azzal együtt kell elvinni a hengerfúróshoz, mert a dugóhoz illeszti a hengert.