Mire ha nem a karburátorra? Robogótuningos korszakomból emlékszem, hogy mire való. Van ugyebár egy 3 ágú benzincső elosztó, egyik végére megy a tank, másikra a karbi bevezetőcsöve, és a középső ágra maga a vákumdob. Vigyázni kell arrak, hogy milyen szögben szereljük fel, valamint arra, hogy ne legyen túl hosszú a cső. Egy ilyen tartozék 7 ezer forint.
vedd meg a Dr hengerednek a túlméretes dugóját szerintem az a legjobb bele(2gyűrűs) akkor látom neked is minden kivan cserélve szinte amit ki lehet max még egy ilyen membrán cuccost tudnék ajánlani szerintem jó dolog. a válum dobot mire akarod rákötni?
- Minarelli AM5-ös blokk (ugyebár 5 sebesség)
- DR öntöttvas hengerszet (80ccm-es)
- 19-es Dell'Orto karburátor 75 v. 80-as fúvókával (elfelejtettem)
- Burkolt direktszűrő (alig van nyitva a levegő a karbimon, és ha nagyobbra veszem, akkor már sok a levegő, szóval kicsi a fúvókám)
- 4 litert eszik
- Gyári kipufogó (herélve)
- 13-43-as áttét (110 Km/h-ra elég)
Mostmár ha rájön csörög mint atom, ezért újítanám. A gyári főtengelyt hagyhatom? Tavaly, amikor szintén újítattam, a szerelő azt mondta, hogy kellően erős.
Terveim szerint kapni fog egy szintén 95-ös körüli fúvókát (Cagiva Primákban, amelyek 75 ccm-esek ez a gyári méret, innen merítettem), valamint az első fogaskereket 2 foggal nagyobbra cserélem (15-ösre, elvileg plusz 10 Km/h), és mivel hirtelen gázreakcióra néha megtorpan, kapni fog egy vákumdobot is. Mindezt már csak jól kell tudni behangolni.
Véleményem szerint is jobb, mivel nyomatékosabb, igaz, nem pörög fel olyan gyorsan mint egy egy gyűrűs aluminium dugó, viszont nagyobb a Nm, valamint hosszabb ideig áll rendelkezésünkre megfelelő Bar-os kompresszió (tehát legalább 8 Bar).
Rég dumáltunk tényleg. A motorom úgy épült fel őszig hogy: gyári főtengely. 80as DR vas henger. 19es karburátor 95ös fúvókával. sportlégszűrő, malossi membránház. Polini lamella szett. Leo Vince V6 sport rendszer. Fogyasztása max 4liter volt 15/47es áttétellel.
26000kmig jutottam el ősszel, viszont már eléggé csörgött a blokkom így hát most télen újítjuk fel. Kap új csapágyakat, szimeringeket, hajtókar. DR hengeremet eladtam, most úgynézki ha fatter pénztárcája is úgy gondolja meglesz a 80as Polini hengerem (17.5le ) 19es karbi helyett vettem egy 21eset. Leo Vince V6 kipuffot eladtam, helyette van egy TOP rendszer. Ez a terv, de bízom benne hogy összejön.
UI.: Jövőre csak felnyomom teljesítményben a gépet. Bekalibrálom egy olyan 120-as tempóra, jó gyorsulás mellett. Véleményem szerint jobban megéri a 2 gyűrűs dugó (több az előnye), szerinted?
Rég dumáltunk!
Lenne egy kérdésem, afféle felmérést csinálok...
Neked erősített a főtengelyed?
Hanyas a karbid, mekkora a fúvókád?
Fogyasztással hogyan állsz?
Vízkő oldásra pl. az ecet alkalmas. Gondolom kissé hosszadalmas művelet. Ha a hűtőben van lerakódás akkor a hengerben is lehet. Esetleg feltölteni ecettel a rendszert és átforgatni beindítani kicsit. A desztillált vízben nincsen vízkő (vagy sokkal kevesebb). Én a kúton kapható bekevert hűtő folyadékot használom kétévenkénti cserével, mert idővel megromlik elveszti a fagyálló tulajdonságát.
valaki tudna nekem segíteni. Leszereltem a hűtőm. valahogy ki szeretném mosni a belsejét, mert ilyen sárga cuccal van eltömődve és nem biztos hogy jót tesz neki. külsélyét átfúlyom magasnyomásúval az ok, de bellül hogy mossam ki? vízkőoldó vagy hogy? üdvözlettel: Márkus Dani
Hogy érted hogy túlméretes?
- Minarelli AM5-ös blokk (ugyebár 5 sebesség)
- DR öntöttvas hengerszet (80ccm-es)
- 19-es Dell'Orto karburátor 75 v. 80-as fúvókával (elfelejtettem)
- Burkolt direktszűrő (alig van nyitva a levegő a karbimon, és ha nagyobbra veszem, akkor már sok a levegő, szóval kicsi a fúvókám)
- 4 litert eszik
- Gyári kipufogó (herélve)
- 13-43-as áttét (110 Km/h-ra elég)
Mostmár ha rájön csörög mint atom, ezért újítanám. A gyári főtengelyt hagyhatom? Tavaly, amikor szintén újítattam, a szerelő azt mondta, hogy kellően erős.
Terveim szerint kapni fog egy szintén 95-ös körüli fúvókát (Cagiva Primákban, amelyek 75 ccm-esek ez a gyári méret, innen merítettem), valamint az első fogaskereket 2 foggal nagyobbra cserélem (15-ösre, elvileg plusz 10 Km/h), és mivel hirtelen gázreakcióra néha megtorpan, kapni fog egy vákumdobot is. Mindezt már csak jól kell tudni behangolni.
Vélemény?
26000kmig jutottam el ősszel, viszont már eléggé csörgött a blokkom így hát most télen újítjuk fel. Kap új csapágyakat, szimeringeket, hajtókar. DR hengeremet eladtam, most úgynézki ha fatter pénztárcája is úgy gondolja meglesz a 80as Polini hengerem (17.5le ) 19es karbi helyett vettem egy 21eset. Leo Vince V6 kipuffot eladtam, helyette van egy TOP rendszer. Ez a terv, de bízom benne hogy összejön.
Rég dumáltunk!
Lenne egy kérdésem, afféle felmérést csinálok...
Neked erősített a főtengelyed?
Hanyas a karbid, mekkora a fúvókád?
Fogyasztással hogyan állsz?
Üdv.:
Ghost
Tuji
Én részemről benne vagyok ha megvannak a konkrétumok majd szólsz. Sajnos még nem most lesz
De már jöhetne már igazán az a legalább 15 fok pluszban