ez lenne a karbi. szerintem ilyen van a lányod motorján is. de tényleg semmi baja nincsen, még midnig ezzel használom az rs-t. viszont anyi kérésem lehetne hogy szombaton tudnám csak leszerelni és hétfő délelött póstázni. Az úgy jó? üdv: Márkus Dániel
mindenképp szét kell húzni a csapágy-csere miatt mert a régiek nem bírják...előbb 500-as papír aztán 1200-as aztán paszta és dremel multi...Borotválkozni lehet benne...
Fel kell polírozni a forgattyúsházat tükörre...erősebb ina c-3 as csapágyak sport kuplung...jó gyertya,bővített felömlők,hangolni a karbit(nekem 21-es volt és 90-es főfúvókával ment a legjobban egy jó szürő....
Maradjunk annyiban hogy dupla annyiért amennyiben nekem volt:)Van egy 97-es rs jó áron rendszámmal...Arra hajtok...Olvasom hogy tuningoltok egyet ne felejtsetek el a jó tuning az apró dolgokon múlik...
Háát akkor erről a főtengelyről lecsúsztam. Megtudnád mondani hogy menyibe kerültek a csapágyak-szimeringek? Képet tudnátok mutatni arról a bizonyos szuper rs-ről? érdekelne
Be van építve most egy RS blokkba ...... az RS az enyém, a blokk meg Bálinté (RockyEVo) ketten építünk most egy szuper RS-t Az én rsemből. Amúgy a főtengő vadi új meg új csapágyak, vízpumpa, össz szimering meg minden cserélve lett benne, csak egy jó hengerszett, karbi, meg egy kipuff kellene még, szerintem tavaszra meglesznek a cuccok
megvan e még a top karbon végdobod amit hirdestsz a képesmotoron?
egyik ismerősömnek kellene.
a felújítást én csináltam, a vízpumpa 2800 volt a szimeringek 4800, a csapágyak 4000 kb. ennyi most