Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyémen 12-48
jólmegy nektek srácok. amúgy a 80as polini alatt mien főtengely van? vas v alu a henger?
Csá!
Nekem van a 80-as Polini-s RR
Nekem 14-48-al van a gép!
igen, 19-20at tud a polini evo 70, PAPÍRON és csak normális szettbe, összehangolva. Nem 21es karbival, gyári csövel, membránnal, kartellal...
tudom magáról a tuningolásról meg hogy mit érdemes mihez venni abban képben vagyok, hiszen most építem a 2. tuning motort. Hengert polinit akartam mindenképp, de sajnos nemjön össze úgy a pénzem rá. Eléggé szar mer most mindenképp cserélnem kell főtengelyt mert az enyém már nagyon szétvan. Amúgy a 21-es karbim már nekemis megvan-hozzá malossi membránház..-Leo Vince V6 sportkipuff rendszer. Valószínűleg egy HEBO főtengelyt veszek hozzá meg egy TOP hengert és teljes a motor. Amúgy a te gépeden mien áttétel van? vagyis mekkora az első és hátsó lánckerék megtudnád mondani?
Van fent videóm is róla!
Helló!
Nekem Polini evo 70-es hengerem van nicasilos + 21-es karbi igaz nekem Rieju rr-em van de a blokk ugyan az az am6-os, egyik is merősömnek van ugyan ez 80-asba, + övébe mégsok minden tuning az övé azért még az enyémnél is sokkal jobban megy meg gyorsúl . Amúgy ezek nagyon jó hengerek nagyon tartósak, és nagy teljesítményűek, sokkal nyomatékosabb lessz a motor, jobban pörög, de nem kell visszaváltogatni alacson fordulaton sem, sokkal jobban gyorsúl, igaz többet is eszik, igazából ki kellene próbálnod milyen egy tuningos meg egy gyári motor úgy lehet érezni igazából a külömbséget, az biztos hogy nagyon sokat rátesz, érdemes befektetni egy jó hengerbe én nagyon tudom ajánlani ezt a Polinit igaz drága de megéri az árát, főleg az a 80-as az papíron 21-22 lovat tud. az enyémre 19-20-at mondtak.
Hello mindenkinek!
Tuning miatt eladóak lettek a következő alkatrészeim
AKIT ÉRDEKEL VALAMI AZ VEGYEN FEL MSN-RE:jeneigyula@hotmail.com
Képes másra is ez a korosztály nemcsak kötekedni! Ez esetben magam ellen beszélek.
Nincs értelme vitáznunk ne erről szóljon ez a fúrum!
Nemérdekel ki kezdte legyek én a hunyó és kész......BOCS
Részemről ez itt lezárva!
ez már szerintem közelebb áll a megoldáshoz. (SAE 20W) és 2001-es évjátattól, ez szervizköny egyébként, ami jobb mint a kézi könye, kicsit részletesebb. Jó nektek, hogy a kormánycsapágy kúpgörgős, a tzrbe ha látnátok mi van mire vetemedtek mikor összerakták....Istenem ezek az idióta spanyolok...csavarod ki az ellenanyát és potyognak ki a golyók, az idióta barmok.. mért nem lehetett úgy megcsibnálni mint az RS50-ben?... . csoda, hogy egyáltalán nem esik szét.
csak érdeklődés képpen mien tuning van a gépedbe? és hogy megy vele? most akarok énis összeállítani valamit az rs-ből de nemtudom hogy mi legyen.
a SAE 75W az nem durva kicsit? tulajdon képpen milyen évjárathoz? Mert dátum nem volt a leírásban hogy mikori géphez.
aprilia rs50 extrema
Remélem jó lesz.
http://motorsport.wplanet.hu/t...
itt a "gyári" leirás mindenhez
ki-ki maga szája izlése szerint használja
(én az évenkénti fékolajcserén buktam ki :D)
Gondolom, ha írsz az Aprilának (nagykereskedésbe) szivesen válaszolnak, hogy tudsz gépkönyvhez jutni, illetve mibe kerül, ha használtan vetted a gépet és nem kaptál hozzá, újként kapnod kell.
Yamaha gépkönyvet 10000-ért ad. röhelyes... 64 oldalért.
ne vedd sértésnek, a te korosztályod amúgysem képes másra mint kötekeni.
Amit én ismertek és forgalmazok azt én előtte lepróbálom érted? te "papírguru".!
Amit írtam hogy FC- nem jó az egy 200km-es úton kiderült, és úgy érzem ez bőven elég tapasztalat amit éreztem, hogyhogyan megy tőle a gép, mi nem jó a gépnek, teli gázon, ilyen úton. Szóval szarul ment.
Visszafelé úton pedig ugyaz ez a távolság volt másik olajjal, és amúgyis idő voltmár, hogy másikat kapjon, mert elégé fogyóban volt, az alján a tartályba. Ezért kapot bele Mol Dinamic FD-t mert szart nem akartam venni más meg akkor nem volt annál a kútnál. ezzel semmi gond nem volt. egész út alatt. Megrendelni mást meg időigényes és nem érkezett volna meg időben, de nehogymár mindent le keljen írnom minek mi az oka csak, hogy felfogjad.
Itt valahol a neten nem lehet megtalálni eszt a gépkönyvet?
Nekem a gépkönyve 24000 km-et ir időszakot, ez sokban attól is függ milyen olaj van bene, egyébként senki nem várja meg csak esetleg a 12000-et, legtöbben 6000-nél cserélnek. A sűrű olajcsere nem probléma az már inkább, ha nincs időben lecserélve.
Nem hirdetem csak elmítettem, hogy azt használom a váltomba, és a magyar oldalakon elirják a tulajdonságait más olajaknak is, egyedül a Roil Gold fémkezelőt amit az olajhoz kell önteni és mellé az üzemanyagadalékot hirdetem itt
Ha jól sejtem a Midlandra gondoltál, aminek weboldalát nem találod. Én is akkor tudtam meg mikor a flakonról leolvastam. A hivatalos eredeti weboldal címe: Midland motorolajok
2T Motorolaj:
Azt amelyiket én javasoltam ezekből, illetve bele tenném annak 3 nyelvű leírása: angol, német, francia pdf-ben letőlthető az olajspecifikációi a 2. lapon olvasható: sűrűség, folyáspont, kimeneti viszkozitás, 40°C illetve 100°C-on , és természetesen a legfontosabb a teljesítményszint az utolsó sorban a táblázat alatt. Teljesen szintetikus JASO FD
és egy másik ami csak rész szintetikus JASO FD

A magyar leírása ezen az oldalon található kicsit hibásan leírva
Árat találsz pl. itt: Olajshop , Válaszd ki a felső sorban az olaj márkát. Nem fér ki minden a képernyőn, lehet görgetni (jobbra/balra).

A váltóba ezt használom: Midland hajtóműolaj SAE 10W-40 API SM/SL/SJ/SH/SG/SF • JASO MA2 Szigorubb megfeleltetésű olaj a 10W-30 tipusuhoz képest.
Aki olyat vesz váltóba ami csak API SG/SF-t tudja és feljebb nem teljesít az olaja, az könnyen rácseszhet, mert az elavult.
Ez a fenti váltó olaj jelentősen túlteljesít, többfokozatú váltó olaj.
Viszkozitásban pedig mindig, csak úgy lehet eltérni, hogy a javasolt értéket meghaladja illetve megegyezen valamelyik paraméterében és a másik része magasabb értékű. Alacsonyabat nem szabad használni. pl. ajánlott a 10W-30, használható a 10W-40, nem használható a 5W-15. Majd ezután kell nézni a teljesítményszintet az API/JASO jelölések tartalmazzák.
Helló.Lenne nekem pár gondom jó lenne ha tudnátok segiteni!nemrég vetem egy Aprilia rs 50 extrémet!Kéne karbantartási infok pl:Olaj csere mennyi kilóméterenkén kell.meg ilyesmi!Nagy baj hogyha ki van kötve a különolajzás?Előre is köszi!
van benne termosztát gyárilag, csak fullszintetikus olajjal használd.

2 hónapja generáloztam derbit, mert a srác Actevo 2T-t rakott bele, 300 km után főtengelyes lett, gyűrűk pedig felragadtak. Igen és hajtotta. 8000 km-s gyári motor volt.

Agip speed 2T a gyárilag előírt olaja. ezt vedd bele, olcsó, ha jó helyen veszed.
Helló!
Lenne 2 kérdésem! 1. Az RS be (vagy AM 6-os blokkba) van -e termosztát? Mert szerintem nincs, de sokan mondták hogy van.
És milyen olajakat ajánlotok egy tuningos géphez? Szintetikus vagy félszintetikus is jó belle? Én Castrol act-evo 2t-t használtam eddig bele vagy vegyem meg a power 1-et? Vagy milyen olaj a legjobb bele? (70-es henger van rajta, nagyobb karbi)
Meséljetek már valamit srácok!
Nekem tegnap olyan elvonási tüneteim voltak hogy leszedtem az idomokat és kínomban a blokkot lemostam
Nagyon nem motorosnak való ez a téli idöjárás
Egyetértek!
Ő is csak a véleményét írta, én is.....!
Nemtudom egyesek jönnek itt h Köcsög vagyok.....
Roligold neharagudj, de szerintem nem kéne eröltetned ezt az adalékanyag témát.
Mindenki azt teszi a motorjába amit akar és ami eddig bevállt neki.
Én pl személy szerint semmi pénzért nem cserélném le a castrol olajam.Ezt a témát meg itt fölösleges feszegetni úgyis csak ahogy látom a balhé van belöle.
Aki akar vesz töled adalékot, de ne akard már mindenkire rátukmálni a cuccod minden áron.
Bocsi a hangnemért.
Csak leírtam a véleményem.