Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akkor semmi lámpa jelző nem lesz az rs-en, csak néznem kellessz a beöntőnyílást hogy mennyi van még benne?
Úgy nem szeretem ha leáll és tartalékra kell tenni.
persze de én BP-n közlekedek azt nincs kedvem állandóal mikor tartalékon van bármilyen benya kútnál tankolgatni..
megvan a szokott helyem ahol viszonylag elfogadható áron adják a lét bele. Nem ez a Noname benya.. hanem normálit márkakútnál..., majdnem ők a legolcsobbak a területemnél.
dehogynem. kicserélsz rajta pár dolgot és megy is mint a barom. hülyeség az az elektronikus folytás, pikk pakk ki lehet kötni
Aprilia rs 50 1998-2005ig bontott alkatrészek eladok:
elsöfelni-gumival-tárcsával=20eft
komplet tank=10eft
fejidom=12eft
jobb oldalidom=8eft
hütő=8eft
2db tükör=8eft
4db gyári index=8eft
fejidomtartó konzol=5eft
jobb lábtartó koonzol=5eft
felsö villa hid=5eft
bloktartó bölcső=10eft
ball váznyulvány=10eft
alaplap=10eft
lendkerék=8eft
tra
fó=8eft
komplet öninditó=8eft
lánc=3eft
elsölánckerék=1500ft
é
rd:705377495
a tartalék jelző csap ezta funkciót szolgálja
felső állásba ááítvamész és mikor elfogy, átálítod alsóba, igy tudod meddig elég még a benya,de a kmóra is csal de az szerint is figyelheted kb-ra a fogyasztást.
lefolytva nekem 5.003 L fogyasztás volt 1013 km-ig.
azitán se nagyon változott, 4.8-5.3 lett eltávolítás után
most hogy használom a spec anyagaimat így tudtam leszorítani a fogyasztást is ennyire.
persze hogy van rá mód. benzinszintmérőt lehet kapni digitálisat. 15000ft talán vagy nem tudom hogy menyi. kinek mi. egyszerűbb ha teletankolod, mész amíg tartalékon nem lesz és újra tele enyi
Amúgy nagy kibaxás ez is hogy nincs egy szahos jelzóő hogy hoppá kifogyott a benzin háromnegyede.
Értem, Köszi szépen a segítséget.
Mondjuk én nem nagyon akarom hogy benne legyen a folytás mert anélkül is be tudnám járatni.
4 km? bocsesz 100 km et akartam írni
ha nincs benne folytás az már használt,bagy úgy veszed hogy neked most vegyék ki úgy akarod bejáratni.. (nem valószínű, hogy ezt akkor megteszik) Garanciát veszthetsz el vele (1 éves)
a benzinre.. mert lusták a mérnökök és szerintük jó poén kibaszni azzal akimegveszi a gépeket, és majd figyelgeti a tank beöntőn hogy talán elég vagy nem a lötty arra az útra ahová elundul.. azért 4 liter tartalék 4 km-re elék nekem. főleg vidéki útra. mert akkor csak 3.15 liter...
Értem, remélem lesz olyan kereskedés ahol nincs benne folytás.
A Robogót is még így vettem 1 éve, kellett volna lenni benne foytásnak mégse volt.
meg a kipuban a könyökben kell kivágni flex-el a szűkítőt és egy rózsaszin zsineget elvágni a műszerfalnál (tzr)
folytásokat a bejáratás miatt teszik bele
ki kell szedni nem probléma
fúvókát cserélni, és esetleg lánckerék áttétel csere
az elektonikus folytás nem tom hol van vagy hogyan, a többi meg tudom csin. egyszerű
Ha veszek egy új Rs-t akkor ne is álmodozzak a 98km/h-ról?
Hát ha az új motorokba ilyen folytás van hogy csak 40-el mennek akkor inkább maradok a robogómnál az is megy 75-öt.
Azt sem értem hogy miért nincs valami jelző hogy kezd fogyni a benzin. :S
tzr-ekbe 2006-2007 től van benne elekronikus folytás is.
Nincs jelsző semmi csak, hogy kifogy a benya amit kezdesz észrevdenni, hogy kezd lassulni fulladozik a motor és akkor állítasz a csapon, hogy tatalékból follyon. én azt szeretném hogy lehetne beépíteni valami kijelzést lehetőleg alalóg tól-ig-osat... én ilyet tennék fel...csak tudnám hogy kéné.
:S
igen van
Köszi, és valaki nem tudja az új rs-ekbe is van ilyen folytás?
ha már lehetne választanod akkor TZR
900 és szerintem ne vegyél ha nem akarsz még mélyebben zsebbe nyúlni, köv jibák jellemzőek:
km óra jeladó tulfesz miatt elromlik jeladó ára 20 000
gátló kifolyik az olaj, eleve egy szar amit beletesznek gyári új ára 55 000, eleve drágák az alkatrészek, nem tom mennyi az RS-hez de még a TZR idomokról nem beszéltem azok kb csak az oldalidomok 300000 a 4 elem első,alsó jobb és bal oldalon. alkartészként 3 motort veszel belőle. ha mégis ilyet veszel csakis használtat
Az új Tzr-be van elektronikai folytás is.. alapból 40 a max seb. folytva és 3.-ig vátasz. feljebb nincs értelme. 6000nél van a fordulatszámláló vége folytva.nem pödög tovább. röviden ennyi
de akkor most a gyári lámp hamarabb jelez mint hogy tartalékra kéne tenni?
ha megoldhatóilyen beszerelés annak nem az lenne az értelme hogy tartalékot figyeljen, hanem az egész tartály trtalmának folyamatos aktuális szintjét jelezze ki. úgy mint a HONDA Dio RS-nél.
5 literes fekvő fém tartálym benne úszóval ami egy elektronikával összekötve mutt viszonylag pontos értéket a múszerfalon Full és empty közötti tartományban. Valami ilyen kijelzésre gondolok.