akkor semmi lámpa jelző nem lesz az rs-en, csak néznem kellessz a beöntőnyílást hogy mennyi van még benne?
Úgy nem szeretem ha leáll és tartalékra kell tenni.
persze de én BP-n közlekedek azt nincs kedvem állandóal mikor tartalékon van bármilyen benya kútnál tankolgatni..
megvan a szokott helyem ahol viszonylag elfogadható áron adják a lét bele. Nem ez a Noname benya.. hanem normálit márkakútnál..., majdnem ők a legolcsobbak a területemnél.
a tartalék jelző csap ezta funkciót szolgálja
felső állásba ááítvamész és mikor elfogy, átálítod alsóba, igy tudod meddig elég még a benya,de a kmóra is csal de az szerint is figyelheted kb-ra a fogyasztást.
lefolytva nekem 5.003 L fogyasztás volt 1013 km-ig.
azitán se nagyon változott, 4.8-5.3 lett eltávolítás után
most hogy használom a spec anyagaimat így tudtam leszorítani a fogyasztást is ennyire.
persze hogy van rá mód. benzinszintmérőt lehet kapni digitálisat. 15000ft talán vagy nem tudom hogy menyi. kinek mi. egyszerűbb ha teletankolod, mész amíg tartalékon nem lesz és újra tele enyi
ha nincs benne folytás az már használt,bagy úgy veszed hogy neked most vegyék ki úgy akarod bejáratni.. (nem valószínű, hogy ezt akkor megteszik) Garanciát veszthetsz el vele (1 éves)
a benzinre.. mert lusták a mérnökök és szerintük jó poén kibaszni azzal akimegveszi a gépeket, és majd figyelgeti a tank beöntőn hogy talán elég vagy nem a lötty arra az útra ahová elundul.. azért 4 liter tartalék 4 km-re elék nekem. főleg vidéki útra. mert akkor csak 3.15 liter...
folytásokat a bejáratás miatt teszik bele
ki kell szedni nem probléma
fúvókát cserélni, és esetleg lánckerék áttétel csere
az elektonikus folytás nem tom hol van vagy hogyan, a többi meg tudom csin. egyszerű
Hát ha az új motorokba ilyen folytás van hogy csak 40-el mennek akkor inkább maradok a robogómnál az is megy 75-öt.
Azt sem értem hogy miért nincs valami jelző hogy kezd fogyni a benzin. :S
Nincs jelsző semmi csak, hogy kifogy a benya amit kezdesz észrevdenni, hogy kezd lassulni fulladozik a motor és akkor állítasz a csapon, hogy tatalékból follyon. én azt szeretném hogy lehetne beépíteni valami kijelzést lehetőleg alalóg tól-ig-osat... én ilyet tennék fel...csak tudnám hogy kéné.
900 és szerintem ne vegyél ha nem akarsz még mélyebben zsebbe nyúlni, köv jibák jellemzőek:
km óra jeladó tulfesz miatt elromlik jeladó ára 20 000
gátló kifolyik az olaj, eleve egy szar amit beletesznek gyári új ára 55 000, eleve drágák az alkatrészek, nem tom mennyi az RS-hez de még a TZR idomokról nem beszéltem azok kb csak az oldalidomok 300000 a 4 elem első,alsó jobb és bal oldalon. alkartészként 3 motort veszel belőle. ha mégis ilyet veszel csakis használtat
Az új Tzr-be van elektronikai folytás is.. alapból 40 a max seb. folytva és 3.-ig vátasz. feljebb nincs értelme. 6000nél van a fordulatszámláló vége folytva.nem pödög tovább. röviden ennyi
ha megoldhatóilyen beszerelés annak nem az lenne az értelme hogy tartalékot figyeljen, hanem az egész tartály trtalmának folyamatos aktuális szintjét jelezze ki. úgy mint a HONDA Dio RS-nél.
5 literes fekvő fém tartálym benne úszóval ami egy elektronikával összekötve mutt viszonylag pontos értéket a múszerfalon Full és empty közötti tartományban. Valami ilyen kijelzésre gondolok.
Úgy nem szeretem ha leáll és tartalékra kell tenni.