Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintetek Aprilia rs 560-et vagyek vagy Yamaha Tzr 50?

A Tzr-nek az új ára mennyi?
És az analóg jelzős is jelez tartalékrátétel előtt hogy kevés a benya?
nekem analóg kijelzős (nem lámpa) jobban megfelelne...
Mert egy nagyonn útnál kellemetlen, (ha nincs semmilyen jelző) ha leáll a motor és tartalékra kell tenni.
nekem ezt csinálta az én gépem FC-s motorolajjal, Tegyél bele inkább "FULL SYNTETIC JASO FD" (Ez az olaj teljesítmény szint mutatója, és nem a márkája) nekem azóta nem esik vissza a fordulat 5000-re és 7500-ra, hogy ismét erőrekapjon. (2x200km úton kiderült az FC- miért nem (rövid távon nem csinált ilyet) jó és visszafele az FD-vel semmi gond nem volt. full gáz, full fordulaton...)
mert hozzászoktam a robogó szintjelzőjéhez, és most akarok cserlni rs-re
Akkor ha kevés a benzin az rs-be, nem leáll hogy tartalékra tegyem, hanem kigyulad egy lámpa mint a robogónál az olajszintjelzőnél?
motorvásárlás terén
Neked most mér kell anyira? én pl meg vagyok nélküle is nem mondom hogy nem kéne de engemet nem befolyásolna
Akkor most 100% hogy az új Rs 50-esekbe nincs üzemanyagszintjelző?
Gondolom pl. egy digitális műszerfalnál már nem lehet megoldani az utólagos beépítést.
hogy akkor még van egy kicsi nem ártana hamarosan tankolni. (elfogyott a benya 2/3-része.)
Az enyimbe onnantól még 4 lite van (lemértem) és eleve 14.1 literes a tartály (Yamaha gyártó szerint meg 13.8 L. (ok, tudom nektek rs-van.))
Elnézést hogy én is bekapcsolódok a beszélgetésbe DE EZ HOL A PICSÁBA VAN AZ A GOLYÓ mert én ezt nem értem a blokban vagy ralyta van a tengelyen?
Van rá mód aki ilyet tud megcsinálni úgy, hogy valós értéket is mutasson és a tankba beépíteni a szintmérőt, jelzőt meg a műszerfalhoz?
Robogóknál milyen érdekes, hogy meg tudják oldani gyárilag...
Ennyi pénzért nincs rajta üzemanyagjelző?

Mit jelez a tartaléknál?
elvileg nincs, csak a tartalékot jelzi
Sziasztok!
Én azt szeretném megkérdezni hogy az új Aprilia Rs 50-esekbe van-e üzemanyagszint jelző?
Remélem valaki segít.
Előre is Köszi!
Vagy csak szimplán kihúzom a rudat és ott lesz?
Aha oké köszönöm
mennyire kell szét húzni a blokkot hogy hozzáférjek és megtudjuk csinálni?
Azt a kis golyót akármilyen csapágyboltba kapsz.Szimpla csapágy golyó.Beviszed a rudat vagy megméred az átmérőt shublerral és ugyan akkora golyót veszel.
Mennyi lenne egy ilyen kis golyó? Vagy honnan lehetne kapni? És hogyan tudnánk ithol megcsinálni?
Helló!

Nekem is ez volt a problémám a kis af1 el. Folyamatosan magas fordulaton szétkapcsolt a kuplung, amikor odacsutkáztam (mundjuk 6 ezres fordulatnál)És egyszer nekem is hazafele úton egyre könnyebb volt behúzni a kuplungot.... eleinte örültem neki, mert addig nagyon nehéz volt, azt hittem hogy most már jó, de egyre könnyebb lett és a végén csak semmit nem csinált csak lötyögött, nekem is jó volt a bovden, ezért szétszedtük, és a kitolórudazatnál lévő golyó összehegedt a pálcával, mert túl volt állítva és folyamatosan hozzáért a pálca vége a kuplunghoz így folyamatosan súrlódtak. Eleinte mikor még csak szimplán csúszott azt hittem a lamellák a szarok, de most hogy szétszedtem és összevetettem a zsír újjal, amit nem rég vettem. Hát a használton több a cucc, mint az ujjon... Most lesz blokk generál, (főtengely felújítás, csapágyak szimeringek, új kuplung szett, dugattyú szett, stb. Ugy hogy most szinte lesz egy uj blokkom, remélem a kuplungja sem fog csuszni, mert akkor ideget kapok
5.-be 100 10.000.nél? Gyári a gép? Bár énis mentem ilyennel ennyit.....
Karbit pucold ki lehet az a baja
Valószinü lelazult a kuplung agy vagyis fellezultak a csavarok azért lett könnyü a kuplunk és emiatt nem emel ki!
benzin hiány nem lehet?