Pf...
Én nem motorozok...csak beszólogatok! Kicsit elvagy tévedve! Most beszóltam, de hogy nem motorozok....jah igen...tudod nemvagyok papírmotoros! Nekem legalább van gerincem és kitöltöm az ADATLAPOM!Majd utánna oltogass
Abban igazad van, hogy nincs közöm hozzá hogy mit veszel, az mindenkinek szive joga de tudod mit!? Öntsél akkor bele finomított repceolajat és majd az jó lesz neki!
Leszarom a véleményed.....
Pont az ilyen köcsögök miatt vagyok keveset itt akik nem motoroznak csak beszologatnak.... Hogy mit veszek meg semmi közöd...
Elég balfasz teljesitmény...
Hihetetlen vagy, hogy mennxit problémázol és ne haragudj meg ezért de engem kiakasztasz ezzekkle a szövegeiddel! Fc meg Fa meg ATP ACP meg anyámkínnya mindent elhiszel ami le is van írva....
Saját tapasztalatod legyen már ne legyél könyvtárguru arra bárki képes! Érezd már, hogy mi jó a motorodnak! Este még szép álmokat nem kívánsz neki?
Lehet hogy egy 17 éves bunkónak fogsz tartani, de ez engem nemérdekel!
Szerintem tökmindegy mi a neve az olajnak.. Én csak azt nézem mit tud.. Tapasztalat alapján irtam. Másrészröl ezekbe az 50-esekbe nem a legdrágább olajat tesszük bele... Ahhoz olyan gép kell szerintem. Amit nem láttam amit hirdetsz,se egy veboldalat vagy árlistát nem .. Ha adsz infot lehet érdekel..
Repsolt még nem használtam, és nem néztem még, hogy mit tud teljesítményszintben. Kurva sok olaj van, és feldolgozásuk nagyon időigényes. Szal még a Repsolhoz és a Castrol-hoz nem jutottam el.
De az sem mindegy milyet vettél a repsolból, és milyet a castrolból.
a castrol és castrol között is sok különbség van. Ez nem olyan egyszerű hogy xy- olaj márkájú a csúcs. pont nem a márka az ami fontos hanem az elején és hátulján mi van leírva a flakonon, mert az olaj azt kell tudja. Mobil 1-et sokan nagyra tartják Mobil olajat viszont nem tennék bele a motorba főként mert neki a gyengébb olaj az FB-s és a csúcs az pedig FC. nyilván hogy motorra nem fejlesztettek ki jobb olajat, az autósok meg örülnek hogy jó olajat kapnak.
Másfelöl ha magyar oldalak szerint tájékozodsz lehet tévesen veszel olajat. Én a gyártó által megadott web cím szerint nézem az olajak mit tudnak, és nem aszerint, hogy melyik magyar oldal mit ront el gépeléskor. Hogy értsed: midland.hu erírta azt amit a gyártó specifikációban van leírva: APT helyett API amit kellett volna írni és FC helyett pedig FD-t írni, rohadtul nem mindegy. és persze így az olajshop-on is hibásak sok helyen az adatok. Nem csak a midland olajaknál azon az oldalon.
Hello! Kénne a segitégetek! Sürgősen kénne Minarelli AM6-os blogra Z=12,13-as elsö fogaskerék! Jó lenne ha tudnátok valamijen üzletett vagy egy helyett ahol beletett szerezni! Ja és ha lehet akkor Szeged közelében legyen! Kösz előre is!
Ez JASO FD- és kurva jól megy tőle a gép. (a gépkönyvem JASO FC-t ír, de az szar bele, mert nem tud jól teljesíteni hosszú távon 200 km-es úton kijött a problémája, visszaesett a fordulat 9500-10500 ról. Majd mikor magához tért 5000 és 7500 között, akkor megint húzhattam, de rövid idő után ismét mint korábban a fordulat...állandóan szórakozni kellett a gázzal amit az okos YAMAHA mérnökök ajánlanak bele. ahogy megkapta a mol dinamic JASO FD-t semmi gond nem volt. szal ne gyertek azzal, hogy a gyertya hiba...az a gyertya van bene ami kell. NGK BR9ES.
Nekem most ezzel a Dinamic-al megy, de keresek azonos kategóriát, olcsóbbat nekem nyáron a dinamic 4400 pénz volt, Most kérdeztem a Motult 710 -es az is kurva drága mint a Mol-é, hát meglepődtem a mol árán mikor vettem, hogy ilyen drágán adnak egy 1 szinttel feljebbi kategóriát az ajánlotthoz képest. Talán Repsol vagy Midland-ot fogok, de kizárólag Full szintetikus FD-st ameddig nincs FE-kategóriás. Szerintem a Midlandot teszek majd bele váltomban is az van és persze a Roil Goldot...
Sziasztok All. A lányom rs 50 2005ös mociján tönkrement a karbi delorto phbn 12es ki szeretném cserélni de olyanra amin külön lehet az üzemanyag levegő keveréket állítani 2db csavarral (a mostanin csak 1csavar van )tuningolni nem akarom a 17.5ös karbi az sok e vagy még elfogadható vagy kinek milyen ötlete van? Köszi.
hülyeség amikor én használtam annak semmi baja nemvolt! Szénkefék miatt lett lecserélve az enyémről, nemtudtam megcsináltatni, más baja tényleg nemvolt. Szerintem inkább a szerelőd baszott el rajta valamit és rámfogja a dolgot.
A Castrolról én is ezt hallottam sőt láttam is hogy kokszol!
Modern motor ( 08'-as SR ) kipuját vettük le új kora óta azzal volt használva és 8000km er alatt elég szépen lerakódott a kiputorokhoz!
Rs-embe van 14 ezer lassan mikor levettük a puffot...meglepődtünk hogy mennyire tiszta volt!
Nem vitatom egyébként biztos nagyon jó olaj a Castrol!
az tényleg egy dolog hogy megy a motor de csak nem lehet rossz olaj ha eddig gond nélkül birta a motorom amugy a honda mtxembe is ezt öntöm
nem reklámozom de joo cucc és lehet kapni szinte mindenütt.
Hol is itt akkor a balfasz teljesítmény.....?
És ne köcsögözz, míg más nemszól be......
Én nem motorozok...csak beszólogatok! Kicsit elvagy tévedve! Most beszóltam, de hogy nem motorozok....jah igen...tudod nemvagyok papírmotoros! Nekem legalább van gerincem és kitöltöm az ADATLAPOM!Majd utánna oltogass
Abban igazad van, hogy nincs közöm hozzá hogy mit veszel, az mindenkinek szive joga de tudod mit!? Öntsél akkor bele finomított repceolajat és majd az jó lesz neki!
Pont az ilyen köcsögök miatt vagyok keveset itt akik nem motoroznak csak beszologatnak.... Hogy mit veszek meg semmi közöd...
Elég balfasz teljesitmény...
Saját tapasztalatod legyen már ne legyél könyvtárguru arra bárki képes! Érezd már, hogy mi jó a motorodnak! Este még szép álmokat nem kívánsz neki?
Lehet hogy egy 17 éves bunkónak fogsz tartani, de ez engem nemérdekel!
De az sem mindegy milyet vettél a repsolból, és milyet a castrolból.
a castrol és castrol között is sok különbség van. Ez nem olyan egyszerű hogy xy- olaj márkájú a csúcs. pont nem a márka az ami fontos hanem az elején és hátulján mi van leírva a flakonon, mert az olaj azt kell tudja. Mobil 1-et sokan nagyra tartják Mobil olajat viszont nem tennék bele a motorba főként mert neki a gyengébb olaj az FB-s és a csúcs az pedig FC. nyilván hogy motorra nem fejlesztettek ki jobb olajat, az autósok meg örülnek hogy jó olajat kapnak.
Másfelöl ha magyar oldalak szerint tájékozodsz lehet tévesen veszel olajat. Én a gyártó által megadott web cím szerint nézem az olajak mit tudnak, és nem aszerint, hogy melyik magyar oldal mit ront el gépeléskor. Hogy értsed: midland.hu erírta azt amit a gyártó specifikációban van leírva: APT helyett API amit kellett volna írni és FC helyett pedig FD-t írni, rohadtul nem mindegy. és persze így az olajshop-on is hibásak sok helyen az adatok. Nem csak a midland olajaknál azon az oldalon.
Nekem most ezzel a Dinamic-al megy, de keresek azonos kategóriát, olcsóbbat nekem nyáron a dinamic 4400 pénz volt, Most kérdeztem a Motult 710 -es az is kurva drága mint a Mol-é, hát meglepődtem a mol árán mikor vettem, hogy ilyen drágán adnak egy 1 szinttel feljebbi kategóriát az ajánlotthoz képest. Talán Repsol vagy Midland-ot fogok, de kizárólag Full szintetikus FD-st ameddig nincs FE-kategóriás. Szerintem a Midlandot teszek majd bele váltomban is az van és persze a Roil Goldot...
Szerintem azt még elbírja, mert az új -rseket is lehet 17.5es karbival rendelni.
De szerintem vannak itt olyanok akik pontosan tudják.
Most télen lesz idöm dögivel sajnos és lekapom a kipuffot megnézem hogy mi a helyzet.
Nekem is Jt van!
Modern motor ( 08'-as SR ) kipuját vettük le új kora óta azzal volt használva és 8000km er alatt elég szépen lerakódott a kiputorokhoz!
Rs-embe van 14 ezer lassan mikor levettük a puffot...meglepődtünk hogy mennyire tiszta volt!
Nem vitatom egyébként biztos nagyon jó olaj a Castrol!
nem reklámozom de joo cucc és lehet kapni szinte mindenütt.