Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem RS50 és nekem nincsenek gondjaim a kényelemmel hosszutávon se
De vásárláskor nem fogom lekapni a hengerfejet:)Máshogy nem lehet?
Megpróbálok segíteni mindenkinek, de a szereléssel én már régen nem foglalkozom, ezért ezt inkább meghagyom neked.
Viszont a rossz információ az nem jó, ezért javítottalak ki.
Bár az a csavarhúzós megoldás elég barbár módszer, én inkább a megfelelő célszerszámot használnám.........
Le kapod a hengerfejet és megméred az átmérőt az 50ccm henger 40.3mm a 80ccm kb. 49,5 mm töl kezdődik.
Ne tévesszenek meg a feliratok a blokkon és az alkatrészeken.
Az aprilia csak a nagyköbcentis "V" blokkokat és az enduro "V" blokkokat fejleszti a többi az más.
Pl.:
Pegaso régi: Rotax
Pegaso új :Yamaha
SR régi: minarelli
SR új: Piaggio
SR Di-tech régi: Morini
RS 50 régi: AM6
RS 50 új: Piaggio
RS 125 régi: Rotax
RS 125 új: Piaggio
Nem kell széthúznod a blokkot csak a kuplung deklit kell levenni és a kuplung szerkezetet.Látsz egy rudat aminek olyan a vége mint egy szelepnek.Azt kiveszed majd (ha nincs teleszkópos mágnesed)Megdöntöd a mocit a jobb oldalára és ki kell csúsznia a golyónak (ha még van belőle valami) majd még 1 hosszabb tüskének.Egy dologra nagyon figyelj ha veszed le a kuplung kosarat a lazításhoz ne hogy azon tart ellen mert alu öntvégy és pillanatok alatt elpattan az ellentartást inkább a főtengely és a kiengyenlítő tengely fogaskerekei közé tegyél egy csavarhúzót és ott tarts ellen.Bár ennyire ne szaladjunk előre mert még nem is biztos hogy ez a baja ,de ha a bovden jó akkor szinte biztos ,hogy a deklit le kell venned.Ui.robogotuning ha ilyen okos vagy akkor inkább így segíts a srácoknak mint hogy engem ba. gatsz ,köszi!
Hello!Hogy lehet megállapítani egy hengerről hogy 50-es vagy 80-e?
Egyébként a körítésnél édes mindegy kinek van igaza a lényegen nem változtat.Ami pedig a következő az elektronikai folytásal kicsinálták a cuccot és a mai blokkok meg sem közelítik az AM6-os blokkot.Ez nem elfogultság hanem tapasztalat és tény. ITT BEFEJEZTEM!
Jó rendem nem igazán nyitok vitát semmiről.Csak akkor légyszi szólj a Yamahának hogy legyenek szivesek visszahívni az összes 2006 körüli Aeroxot és glavírozzák ki az Aprilia feliratot a blokk belsejéből és csak anyit írjanak bele ,hogy minarelli.Azt pedig nem tudom hogy akkor egy 2008 februári RS 50 blokk belsőben mi a p. keresett a derbi felirat és azonosító.Az igaz ,hogy az újabik verzióból eddig csak 1 csináltam.Az évszámot tekintve lehet ,hogy tévedtem néhány hónapot de hamár kötekedni akarunk akkor a "gömbölyű" Rs 1998 10.hó 20.án kapta meg a liszensz engedélyt és az üzletekben elösszőr 1998 12.4. én jelentek meg elösszőr a hazai piacon.Olvass csak utána a gyár történelmében!
Ja és még egy kérdés. Hol lehet rendelni új RS-t "aprilia blokkal?
Mert ilyen nincs.
szia gedeon82
Már megint nem figyelsz oda arra amit írsz!.....
A Gömbölyű RS 50-et 1999-2005-ig gyártották AM6-os blokkal
2006-tól nem DERBI, hanem PIAGGIO blokkot használnak, mert a DERBI nem gyárt blokkot, hanem csak a PIAGGIO és azt használják fel. Az APRILIA nem gyárt kis ccm-es blokkot, ami a régebbi APRILIA robogókban van az minarelli blokk amitről mindenki tudja, hogy YAMAHA, ezért az AEROX-ot nem APRILIA blokkal szerelték, hanem minarelli blokkal.
És abban sem értek veled egyet, hogy a PIAGGIO rosszabb lenne, mint bármelyik, max te nem szereted.
tényleg akkor szét kell húznom érte a blokkot? met azt nem szeretném ááááá
matesz013!
Ne problémázz ezen ennyit h ilyen olyan szintjelző.....! Meg nem ciki az h tartalékra kell állítani...mindenki járt már úgy! Sőt Jópárszor jártam úgy h menet közben csavartam át a kutyának se tűnik fel, de ha már tudod h mindjárt át kéne állítani fogod és tartalékra csavarod a csapot...elmész tankolsz és megvan oldva!
vagy csak az oldaleknit kell levennie?
ja aha értem akkor rsnorbert nek szét kell húzni érte a blokkot
ugye vagy nem
A 11 az.
Az a kis golyó a kuplung tengely belsejében található.A blokkon lévő kuplung kar és a kinyomó szerkezet között.Mindjárt keresek képet is.
Ja és még valami az új Rs ben TZR-ben stb. Elektronikai fojtás van amit nem tudsz kikerülni vagy csak nagyon drágán és emiatt nem mennek.Még egy dolog ami az új RS ellen szól Derbi blokkal gyártják ami egy kalap fos ha külön aprilia blokkal rendeled az bőven nyom az árán.A leg strapa bíróbbak a gömbölyű Rs ek 2000-2006 ig.Nincs elektronikai fojtás sőt a legtöbből már a mechanikait is kivették.Az alkatrész árai pedig eléggé elfogathatóak.
Elnézést hogy én is bekapcsolódok a beszélgetésbe DE EZ HOL A PICSÁBA VAN AZ A GOLYÓ mert én ezt nem értem a blokban vagy ralyta van a tengelyen?
Ha fojtás nélküli RS-t szeretnél akkor semmi esetre se 2008 utánit vegyél hanem 2000-2006 ig .Ezeket az AM6 os blokkokat a legjobb tuningolni és ezek bírják a legjobban.Az Apriliához pedig ne is hasonlíts egyTZR-t kis ccm motorokban az Aprilia gyártja az egyik legjobbakat.Egy kis pl. a Yamaha Aerox aprilia blokkal van szerelve.Üzemanyag szintjelző pedig a legtöbb gyorsaságiba nincs még a nagyokban sem!Ezek nem arra készülnek.A robikban a kényelem miatt van elsősorban a másik ezekbe az öblös tankokba nem is lehetne pontosan megoldani.Annyira lötyög a benzin főleg döntéseknél ,hogy nem lenne képes követni a jelző a szintváltozásokat.Az új RS ben felgyullad 1 sárga lámpa mielőtt tartalékra kell tenni.A régebbieknél ilyen nincs de szerintem nem is kell annyira a csap kéznél van egy pillanat alatt átlehet kapcsolni a moci hangja pedig hamar jelzi ha fogy a benya.A tartalék pedig átlagba 4 l az pedig közel 100km elegendő nálunk pedig 100méternkét található kút!Én inkább tépek az Apriliámmal 130-al szintjelző nélkül mint szintjelzővel 70-75 km/órával.
Sziasztok!

Aprilia RS 50 vázat szeretnék venni !

Ha valakinek van eladó az jó lenne ! Ha sérült a váz az se gond!

ha valaki tud h valakinek van akkor szóljon előre köszönöm a segíteséget...
Sziasztok! Kellemes Vasárnap Délutánt Mindenkinek!
Felkerültek az ujj lánckerekek meg az ujj lánc az RS-emre!
Nem lesz az gond, csak hozzá vagyok szokva a robogóhoz.
akkor meg semmi gond. elmész 150km-t és újra beletankolod azt a 6 litert. nemtudom miért okoz fejfájást. max akkor lenne bonyolult ha kivan kötve az oil pumpa és úgy kell keverni. de az is meg lehet tanulni