üdv emberek=)
lenne 1 kérdésem vagy nem is kérdés vagy nem tom XD na szal
levetem a chesterfield-es matricát a motoromról és a kis aprilia feliratot leraktam alúra jobb oldalon gond nélkül ment
de a bal oldalon mikor levettük észrevettük a heverommal
hogy kis mélyedés maratt a matrica körvonalánál mi lehet ez ?
gondoltam hogy lefestették mert már volt festve látni rajta és hogy matricára festettek és utána vették le a matricát és ragasztottak újat tehát a matrica helyét kiemeli a festék vagy eredeti idom vagy passz
mi lehet? előre is köszi a választ
mostmár nemcsak alacsony fordulaton szarozik hanem csak szimplán néha beakad. index relére gyanakszom. aksin mit kell mérni h megtudjam h vane nromális töltéls? egyébként öninditot tekeri meg van benn sav is szoval nemhiszem h van gond vele
és a 120at 10 ezres fordulaton mented?
egyébéknt nekem is 26 ezer van benn és tényleg semi gondja nemvolt amig ki nem vettem meg visza nem raktam a gyári hengert. pedig én már enm mleegítgetem emrt nicns értelme ugyse melegszik fel
érdekel ki akarom próbálni hogy mien a motor gyári méretű gummával. menyire sürgős neked eladni, mert apa szerintem jövő héten megy pestre, csorna fele és akkor be tudna menni érte. ott lax nem? nemakarok kifizetni rá póstaköltséget és ha eltudnánk menni érte úgy lenne jó. üdv: RSDanee
nemtom miért írtad ezt nekem mivel nem írtam le hogy hogyan használom a motorom. amíg a hőmérő függőlegesen nem áll addig sosem pörgettem csak szigorúan 5000es fordulat és még full melegen sem pörgettem sose 10000fölé. Nem a dugónak van baja, hanem a hajtókarnak illetve a főtengő csapágyaknak, mert eléggé sok km van már benne. Szám szerint 26000 de semmi gond, örülök hogy voltál olyan rendes és leírtad hogy hogy kell használni a motort, ill miért. TELJESEN IGAZAD VAN! Rengeteg ember nem tartja be ezeket a dolgokat. Ja és a másik fontos dolog hogy sokat elmenyen a motor, monding normális olajjal kell használni. én pl Repsol copmtetition-nal hajtom Szerintem ahogy használtam bőven sokat elment a blokk gond nélkül.
de termosztát nélkül(vis van de hibás sztem) nekem alig melegszik és ezel mindig szivom és hidegen hajtom töbnyire....
de nemtudom h mi a gond most az enyémmel. a 80as hengerrel 13at pörgött meg vitte a 110et. de msot viszaraktam az 50est meg a gyári karbit és csak 10e-t akart pörögni meg 95tmenni... mondjuk ma jobb idő van meglesem milyen. mg talán egy karbi pucolást adok neki
Kedves rsdanee azt tudom ajánlani neked ,hogy miután nagyon húznád neki várd meg míg bemelegszik a motor mert :A dugattyú felső részére nagyon nagy hő jut miután ott történik a heves égés.A dugattyú tetején levő átmerő minden esetben egy kicsit kis-seb mint a henger átmérője azért mert ugye a nagy hő miatt hőtágulás lesz a dugattyú tetején és így veszi fel a henger hüvely méretét
és ha nincs üzemi hőmérsékleten a motor akkor az ott belül lötyög és csörög aztán sérül stb stb..nem tesz jót a motornak a ha hidegen küldik neki.de menj be egy motoros boltba kérj egy dugattyút csak hogy megmérhesd mikrométerrel és észre fogod venni hogy a szoknya átmérője nagyobb mint a dugattyú teteje szemmel nem látható (mindig) a különbség csak bizonyos szögekben hidd el fontos hogy melegen fusson a motor!nem hiába van hőfok mérőd!
visszaépítettem a motort 50es hengerre meg a 12es karbira. de nem megy ugy mint edig. gyorsulásra nagyjábol de végre alig. nem pörög ki cak 10eig . lehetséges h azért mert a bovden beragad? annáll a tekerő akárminél a karburátoron. meg lehet h a szivato is kicsit huz amiatt is lehetséges ez a jelenség?
én csak megmondom az őszintétet .itthon meg lassan neki kéne állni az RS-nek.ja átgondoltam a dolgot.lehet ki kéne kapni a CB alól a kerekeket (csak nemtudom mivel alátámasztani ) és úgy elvinni a 4-et h csere.gumist már találtam
asszony kémkedik utánam itt a fórumon .sok sikert a plexihez.sima átjátszót veszel?
lenne 1 kérdésem vagy nem is kérdés vagy nem tom XD na szal
levetem a chesterfield-es matricát a motoromról és a kis aprilia feliratot leraktam alúra jobb oldalon gond nélkül ment
de a bal oldalon mikor levettük észrevettük a heverommal
hogy kis mélyedés maratt a matrica körvonalánál mi lehet ez ?
gondoltam hogy lefestették mert már volt festve látni rajta és hogy matricára festettek és utána vették le a matricát és ragasztottak újat tehát a matrica helyét kiemeli a festék vagy eredeti idom vagy passz
mi lehet? előre is köszi a választ