ma tesztelgettem a motort. sztem 19es karbivalugxyanaz. ugyanazon a távon gyorsultam fel 80ra mint a 12essel. hangja mélyebb lett de az lehet h sak a szürö más pozicioja miatt.
valoszinü h roszul van belőve? gedeon egyszer azt irta ha gázhuzásra könyen eléri a max fordulatot akor jo... sztem aránylag könnyen de vmi mégse olyan stimm.
12essel még 6.ba is elégjol huzott meg minden. ezel kevésbé. bár lehet az a gond h edig mindig este a hideg levegőben probáltam.
érdemes belepiszkálnom a beálításaiba v ennél jobb nemigen lesz?
Nekem egy 49,5 7 felömlős TOP acél hengerem van.13-47 áttétellel egy kerekezik és a vége 130 szélcsendben.19-es karbi néhány aprósággal a belsejében.Persze nekem még sok minden más is amit most nem részletezek.De hát így sem kell a kutyának sem. Árulom de még csak érdeklődő sincs!
alátétes csavar melleti kábel. az az olaj? bár ha enm sztem már besült volna. 19es dell karbirol van szo.
szenvedés volt felrakni picit...sose cisnáltammég ilyet :D
de asszem jolett. fen a top henger, 19es karbi, topmembrán, poliniszivocsonk, sportszüri márcsak kipu kell és vad lesz a gép:P habár már igyis elég durva a változás
Nem megfelelő a hézagolás!Nézd meg ,hogy lötyög-e a kihajtás tengelyed.Ha nem akkor kikel venned az egyik hézagoló alátétet a kuplung tengelynél esetleg mind a kettőt!Ha lötyög a kihajtás a kuplung pedig szorul akkor tedd át az egyik hézagolót a kihajtásra.Az is előfordulhat ,hogy egyáltalán nem kell hézagolnod vagy a kihajtást igen a kuplungot nem.Variálni kell próbálkozni.Gyakran előfordul ,hogy szétszedés után változik a hézagolás a gyárihoz képest.Fontos!Ha huzatod össze a blokkot mindig keresztbe csavarozz és NEM kel megtépni a csavarokat + ahogy huzatod jobbról és balról is koccintsd a főtengelyt többször is és nézd meg ,hogy könnyen fordul-e mert könnyen befeszül.
Bocsika most olvastam az üzid nem mindig tudok vissza olvasni.Az utcai és hétköznapi használathoz minden képen a vas hengert ajánlom.Semmi esetre sem alut és nikasilost mert ezek nem javíthatók.Az acélnál is választhatsz 1 ill. 2 gyűrűs közül.Az 1 gyűrűs dugó jobban pörög előbb eléri a motor a dinamikus fordulat tartományt ,de valamelyest gyengébb lesz + lassabban vagy egyáltalán nem tudja elérni az üzemi hőfokot ezzel a beállítással.Az egy gyűrűs dugó emellett max 15000 km után kuka de a legtöbb ezt sem éri el ez a minőségtől és a használattól függ.A 2 gyűrűs nyomatékosabb megfelelő időben eléri az üzemi hőfokot ,de kicsivel lassabban pörög ki.Viszont tartósabb.Összegezve: az 1 gyűrűs pályára verseny beállítások mellet és persze annak akinek van pénze jobb ,de utcára gazdaságosabb a 2 gyűrűs és vas henger (acál).A kuplungot anyira nem szükséges cserélned ha jó állapotban van a hajtó karod aszt sem de ha a főtengely csapágyad mostanában nem volt cserélve azt kell!A karbi egy 70ccm hengerhez azért már javasolnék min 17-es ,de inkább 19-es karbit.
Tudom hogy nem engem kérdezel de egy apró tanács:Döntsd el mire akarod használni....ha pálya akkor aluhenger,egy gyürüs dugó...stb...ha street akkor vashenger és kétgyürüs dugó...ezt olyan emberke tanácsolta nekem aki versenyzik....A kétgyürüs dugó vas hengerrel kevesebbet pörög de nagyobb a nyomatéka és elkopás esetén furatható....
hali mindenki. baj van akárhányszor szétkapom a blokkot összerakásnál állandóan szorul vagy akad a kuplungtengely meg a kisfogaskerék tengelye . már nem birom idegileg légyszi segítsetek
Egyszer végig hallgattam az RS-hez kapható tuning kipukat. Szerintem a Malossi a legjobb. Gondolom nem a legolcsóbb. De nagyon ütős kis szet lenne egy komplett Malo. tuning. A Hebo Manston is jó.
hy
hát ma estem 1 ezt az udvarba motorral
kormányba van az a csapágy az szarakszik és ez miatt estem
csak az index tört le de tartja a gumi szal nem gáz
de azért mégis
ez robogóra való henger. rs-re nemtudom felrakni. http://www.italmondo.hu/index.... itt találsz rá hengert. de mondom ajánlanám a 49mmes átmérőjű DR hengert
ha nemgáz segítenék. polini corsa meg ezeket hol nézetd? pl a hebo.hu-n van speciálisan rs-re. moped-ek között kell nézni http://www.hebo.hu/webshop/ind...
szerintem ezek szánalmasan drágák, dehát kinek mi. én a helyedbe top hengert vennék+top főtengő. membrán kuplung is lehet cserés de az már csak ha pl csúszik a kuplung. egy legalább 19es karbi kell mindenképp. am arrol a polini hegerről mutathatnál link-et
Jó estét emberek! Úgy döntöttem h veszek az rs-re vmi 70es hegnert és ebben szeretnék tanácsot kéri főleg Gedeon és Tuji kellen nekem:D na már ki is néztem 2ő variációt 1ik polini corsa másik hebo manston replica. Kérdés h egyáltalán ez jó e RS-re?:D És h sztetek vas henger legyen vagy alu meg hogy milyen teendők várnak még rám. karbi csere az alap meg szűrő,arrow kipu már megvan, gondolom membrán ,kuplung stb. szal minden érdekel ami ezzel kapcsolatos.
Esetleg zsírmérgezése van a kormány csapágyaidnak, de lehet szimpla beállítási probléma is. Amennyiben kis sebességnél furcsán viselkedik a motor, de nagyobb sebességnél már normalizálódik akkor lehet túl szoros a beállítása.
Viszonyítás kérdése. A gyári 12-es túl kicsi a 19-21 közepes méret a 28-32 nagy. Amúgy rendszerben gondolkozva a megfelelő méretű porlasztóval jól gyorsul és jól túlforgatható. A túl nagy porlasztóval csökken a túlforgathatóság. A túl kicsivel a gyorsulása lesz kisebb. De mi a kicsi és mi a nagy?
valoszinü h roszul van belőve? gedeon egyszer azt irta ha gázhuzásra könyen eléri a max fordulatot akor jo... sztem aránylag könnyen de vmi mégse olyan stimm.
12essel még 6.ba is elégjol huzott meg minden. ezel kevésbé. bár lehet az a gond h edig mindig este a hideg levegőben probáltam.
érdemes belepiszkálnom a beálításaiba v ennél jobb nemigen lesz?