Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Milyen találóan fogalmazol magadról! Na mindegy lehet igazad van! A nyilatkozat végéről minden képen!
engem csak a gumi érdekelne. képet tudnál róla feltenni?
nem.te baromira hülye kérdést tettél fel.mi pedig segíteni akartunk h tudd, hogy nem azt vettél mint amit mondtak neked.de ha te ilyen jófej vagy, akkor 220at kell vinnie 7. sebességi fokozatban és olyan 2-3 liter a fogyasztása.persze ha húzod neki, akkor van h 24-25 litert is benyel.remélem kielégített a válasz...ha nem akkor nézzél valami jó kis pornót és ne itt verd magad

ja és igen.én egy tirpák,gyökér,köcsög állat vagyok.mielőtt még okos lennél
embör.gyártörténetbe nem is volt szó egy darab RS-ről se .az max az RS történelembe lehet benne azt meg nem én csináltam .de amúgy a 98asnak még tényleg a régi segge van meg az oldalán is a nagy kopoltyúk vannak.a blokkot nem tudom mer ahhoz te értesz
Hú de kemény vagy barátom!
Muci pedig te fordítottad a gyár történetét neked tudni kéne hogy 98 márciusa óta nyomatyák a gömbölyűeket ,de tökmindegy akkor is AM6-os blokkal gyártották azokat is.
most feltöltöm az aksit meg átnézem a kábeleket. öninditoval volt egy kis gond lehet h az vágta haza az áramellátást. hogyha csak gyujtás van rajt és a motor nem jár akor villog normálisan az index. még megprobálom a féklámpla lekötésést mert lehet azota csinálja csak nemvettem edig észre.
Az aksid rendben van,könnyen indítja a gépet?Mert ha igen akkor a töltő tekercsel lesz a gond!Nem tölt rendesen hanem terheli az akkumulátort alacsony fordulaton + ha még az index is megy akkor már a kettőt nem bírja el.Vagy valahol kap + terhelést az indexeknél az aksi.Ha csak az egyik oldalinál csinálja akkor azon a felén keresd a hibát ha mind a kettőnél akkor a kábel kötegnél ill. az index relénél.
Jah és amit elfelejtettem van még egy eladó Pirelli MT 75ös gumim is ha érdekel valakit (110/80 Z17), nem új ugyan de talán egy szezont még kibír ez 3ezer forint.
A karbi+gumicső+torok az 29ezer forint sportlégszűrővel együtt pedig 32ezer + ajándékba adok mellé egy vadi új NGK B8ES gyertyát is ha szüksége van valamelyikőtöknek rá. Amugy a sportlégszűrő 500 km-ert használt a karbi és a torok pedig 3600km-ert tett meg.
ezt kérdeztem? nem hát akkor meg
21es Malossi Dell'orto karbi, szívócsonkal, összekötő gumival és sportlégszűrővel.

Mennyit kérsz érte?
Ebben nem vagyok biztos, de talán gyenge a töltésed. Ettől talán alacsony feszültség van az akksidban és ettől villog csak magasabb fordulaton ( amikor kicsit erősebb a töltés). Végülis egy akksi töltéssel méréssel leelenőrízhető a dolog! Cellazárlatnál is esik a feszültség.

Tuji
hali menyit kérsz a karbi-szívótorok+gumicső ért?
Szevasztok lenne pár eladó cuccom ha valakit érdekel.

21es Malossi Dell'orto karbi, szívócsonkal, összekötő gumival és sportlégszűrővel.
14es gyári RS karbi
RS légszűrőház, szivaccsal együtt
98 még "kokka" te állat .99től van gömbölyű .azért is van sok alkatrész úgy,hogy 99-05ig
gedeon elvileg guye aksirol megy az index. akor annak miköze hozzá hogyha alacsony fordulaton van a motor akor cask világít az index ha 5-6 ezernél van akor meg villog rendesen?
vmi zárlat lehet?
Hali megint itt.... Valaki aki ért hozzá.... dellorto Phbn karbihoz tud e valaki kompatibilis dellorto karbit vagy phbn jó?

Tuning miatt.....
Ja és ezzel a formavilággal! (gömbölyű,szív lámpa!)
Hát barátom nem szeretnélek elkeseríteni ,de téged akkor átbasztak mert 96 tól már csak 6 sebességes AM blokkal szerelték az apriliákat!
ez 5 sebességes
98anak már 6 sebisnewk kéne lennie nem?
Szép Jó Estét Mindenkinek!
Cseréltem egy motort Aprilia RS50-re 98-as évjárat, 5 sebességes akinek van ilyenje azt szeretném kérdezni hogy mennyit kell hogy mennyen? meg körülbelül mennyit eszik? tudom ez függ abban is hogy mennyire huzod neki:)
pff akor olyanom se lesz pedig teccet:S
gyengébben gyorsul