Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ghost van 1 pici gond nem aggya be nekem az oldalt !
Szóval a gyertya csere óta szarakszik, de nem a gyertya a hibás. Hát Te tudod! Egy gyertya képet azért csinálhatnál hátha nagy a hőértéke stb.

Tuji
Látom én lettem a névadója az oldalnak? Ez több mint megtisztelő
Hali! Ha jól értesültem a 2006 és az előtti gépekben minarelli AM6 blokk van, tudok ezekhez tuning cuccokat? (kipufogó, henger etc.) nekem AM6os blokk van az X-rayemben:)
Lusta vagyok visszakeresni egy dobj már lécci egy címet és holnap írok egy tesztet nehogy kimaradjak már a jóból :):) Képekkel illusztráljam?
Sziaszok.
Keresek 1998-as évjáratú RS 50-esre gyári levegőszűrőt.
Elérhetőség: vikkancs06@citromail.hu
Drága Barátaim!
Ma motorozás közben égi jelet kaptam, leszart valami az égből, de komolyan!
Nah, ennek örömére bejelentem, hogy elkészült a várva várt RS 50 rajongói website! Egyenlőre a bikerboy.extra.hu címen érhető el, folyamatban van a domain regisztráció, melyet követően a végleges cím a www.rs4life.hu lesz.
Ne habazzatok, nyomás az RS4LIFE -ra !
Köszönöm, bocs akkor be néztem.
tudomásom szerint az a jó csavar mivel ha jol látom a másik az a lgészürö felöl van akor valoszniüleg az annaka csavarja. egyébként RS forum nem pedig SR forum ez:D
Hali mindenkinek! Most vettem egy sr 50 factory gépet, máris hozzátok fordulok. Az alapjáratot szeretném beállítani és szeretnék biztos lenni abban, hogy nem rossz csavart csavarok el, ezért csináltam képet és pirossal bekarikáztam ami szerintem az állító csavarja lehet. Azért biztos ami biztos alapon nem piszkálom még meg amíg meg nem erősítitek, köszönöm.
szevasztok!
lenne egy "kis" gondom a tüzéremmel, méghozzá az hogy nem megy úgy ahogy kéne neki, hiába húzom a gázt nem húz úgy mint ahogy szokottl meg pörögni se pörög valami hűdenagyon jól, + elég gyakran meent közbe leáll,most lett benne gyertya cserélve racingr gyertyára, szal biztos nem az a baja :S , most kezdte el ezt csinálni, nme tom mivan vle , pls írjatok lehetöségeket
havernak van egy 70es mallossija de sztem az nicazin szoval nemigen furogathatnám. de viszont 3ezerér akarta dni dehát eccer neki besült és...

meg majdk örülnéek. itt a forumon is volt vki aki top dueplus hengert ad el meg mittom.
Ja és nem vagyok itt sőt sehol sem király!Nekem sincs mindig igazam és van ,hogy én is kérdezek ,de előfordulhat ,hogy már több motort szereltem ,tuningoltam mint te!A TÉMÁT ITT BEFEJEZTEM!
Hülye vagy csak nem énekelsz!Meny csak apukához aztán kérdezd meg ,hogy a két henger között mi a különbség a méreten kívül ha ugyan az a dugó van bent méret különbséggel és ugyan anji felömlővel.A kérdése az volt "mi a különbség a 75 és a 80 ccm henger között?" semmi egyéb nemvolt!
Mert nem kérdezte a felömlőket, annyit kérdezett h ugyan mi a különbség a 2 között könyörgöm...am meg a "ne haragudj meg, hogy kinevetlek" duma nekem elég nagyképű, nagymenő csávó duma, és látom, hogy te mekkora istenség vagy ebben a topikban, legközelebb engedélyt kérek, hogy beírhatok-e ide......na érezzétek jól egymást RS-esek!
Hát öregem szerintem ne vitatkozzunk többet mert nem vagyunk 1 súlycsoport!Még nekem is van tanulni valóm ,de neked főleg és maradjál csak a felömlőidnél.Egyébként szerintem elég normális hangon írtam le neked a dolog lényegét max a smyle volt esetleg sértő és a srácnak egyetlen szóval sem szóltál a felömlőkről igen számít az is ,de csak önmagában nem sokat.A másik nem emlékszem ,hogy mondtam volna akár valaha is ,hogy a motorom 15000-et forog egyébként meg nekem vannak élő tanúim ,hogy hogyan megy a gépem!
Látom 27évesen csak ennyi értelmiséget tudtál faterod mellett motorszerelés közben magadba szívni, és megállt a szókincsed a "bazdmeg" szó elsajátítása után.
És nagyon értelmes vagy, bár én csak annyit mondtam, hogy nyílván az 1ik henger alacsony fordulatú, a másik meg pörgős, és szerintem maradj a RS 70 pályareplikádnál, ami szerinted pörög 15ezret.....
Nem győztesnek bazd meg ,de te 18 évesen itt parasztozol!Én sem vagyok öreg ,de én már akkor motort szereltem fater mellett mikor te még a dömperrel meg a műanyag motoroddal rohangáltál az udvarban!mire te egyáltalán motorra ültél én addigra már nem hogy a szaros 125-ös géposztályon voltam túl .de már kb a 3. 900-as és 1000-es motoromat gyúrtam csezd meg!Nekem nincs csini képgalériám meg vagy 10 motor felsorolva mi a francnak írhatnék akármit!szarházi!Kevesen húznak ilyen gyorsan fel ,de neked sikerüld bazd meg!
Na jól van kisbarátom, látom megint nagyarcoskodsz.....nagyon nagy istenség vagy....érezd magad győztesen!
Kis barátom én nem parasztoztam! és úgy gondolom pár csavart még meg kell húznod ahoz ,hogy minimum ott tarts mint itt egyesek!egyébként meg baszhatod a felömlőidet ha azokhoz még nem alakítasz át egyet s mást okoska!
Bocsi a két oldal:italmondó a másik pedig a citybike
Rettentő nagy szerelő vagy, épp ezért mondom, hogy ekkora ccm különbségnél a felömlőkkel variálnak, nem a ccmekkel, de látom mennyi paraszt van ebben a topikban, többet ide se írok.....
Ha olcsón tudsz szerezni rá 1 hengert akkor a fúrás töbnyire 3000ft/henger a javító dugó mérettől függően 11-15000ft között változik gyűrűvel csapszeggel.A felső tűgörgő kb. 2500ft a henger tömittés ugyan enyi a komplett 3500-4000ft körül.A hajtókar ami neked bőven megfelel 8200ft körül a főtengely felújítás 2000ft körül a főtengely csapágy és szimering készlet komplettan 4500 körül.Ezek az alkatrész árak az link és a link árai.A javítási díjak pedig a jelenlegi díjak nálunk Győrben.
DR-re gondoltam az kaphato egy kellemes 40 ezerért...
vagy még arrais h veszek egy hsaznált TOP-ot vagy vmit felfuratom jvito dugoig és esetleg ugy használnám.
hogy lenne tanácsosabb?

(bár midnenekelőt hajtokar meg csapágyazást megkell csinálnom)