Ja ott megáll de még állítani és fúvókázni kell,de 5.ben kiforogja a 12e-et...Valószínüleg más a váltóáttétele mert szét volt esve amikor megvettem és egy cross gép váltóját vettem meg így 5. és 6. között alíg van külömbség....De végül is ez egy segédmotor,és álltalában 70-80 körül megyek vele...
kurva keveset:D najo ez változo azért. amikor egyszer lemértem menyit eszik 100km-n 75-90 közt mentem előte tankoltam 99,6 kmnél tankoltam újra akor 2.6l ment bele. meg ugy általánosságba hoszutávon elmegyek 400km-eket egy tankal.
városba ha sürün váltogatok akk 330 körül szoktam menni akk olyna 4liter köré jön ki a fogyasztás
nekem 4ig(meg persze üres+kuplungal is) midnen sebességbe tulpörgi a 12es orát de 6.ba dombon lefele 115 körül a 12es orát egy ezressel legalább átlépte.
jo persze csak kiprobáltam h tulpörgi e egyébként 8-9nél váltok már
tiedis csak addig forog ki 6.ban? szerintem ezek a dr hengerek nemolyan pörgősek, 11000nél az enyémis megáll. bár az csak az 50-es. bár megvan minden hozzá karbi-kipu-membrán.
robogon(dio) már cseréltem csapágyat... RSn nagyonsokkal nehezebb lenne?
vhogy szivesebben csinálom saját kezüleg a szerelést. segítségem kb oylan aki simsonokhoz ért, az baj?
ha csapágyat cserélek akk már mondjuk hajtokart is kéne. v hajtokarnak lehet vmi különösebb baja? miből látom h hibás v sem? meg még talán 1-2 szimeringet kéne kicserélni.
szimeringcsere nem nagy kunszt, hajtokar vmi szerleőnél, csapágyat sztem megtudnám oldani ithon...v inkább ne csináljam?
komentekbe irtátok ha a dugo felvan rakva azt hézagolni kell v mi.. nos ez mit jelent? ha rakom visza az új hajtokarra vmit kell vele csinálni?
Azért lett 80-as mert a nyomatékot mindíg otthon hagytam 8e-alatt nem ment semmit...Most 4e-től elindul és 7e-től hátbarúgnak...viszont csak 11e-ig pörög ki 6.ban....De nem panaszkodom megyeget....Nem a legjobb és legerősebb Rs de nem rossz...
Hát, az olyan 50 ccm-es motor biztos naon tuti lehet ha 110-et megy. Nyomaték meg sehol, időnk ezer ugyebár... fordulat meg Zeusz lábánál a magasba... Egy alumínium hengerrel, ami 50-es (ezek már 10 ló felettiek), azokkal még jó is lehet. De gondolom ezért 80-as mostmár a géped, hogy jobban toljon, mert végre nem sokat változott.
Réégi rééégi trapéz lámpás... Miért a Chesterfield Replica a szívlámpájával fiatalabb 1-3 évvel... Hahahaha... A Harada Replicát is 99-től gyártották, nah az is hejj de fiatal...
Szia! Hú, Gedeon, ez nagyon igényes munka, köszönöm. Csak az a gond, hogy semmi köze a teszthez, de a tuning-rovatba mindenképp felteszem. Teszt alatt értem azt, hogy leírod, hogyan néz ki az RS-ed, milyen benyomást kelt bennned stb, aztán felülsz rá, elmeséled, hogy kényelmes e az ülés rajta, avagy sem, mit látsz a műszerfalon, mire szolgálnak az ott található kapcsolók, műszerek, leírod a tankkapacítást, fogyasztást. Aztán beindítod a kisgépet, és elmondod, hogy milyen a hangja stb. Beszélsz a teljesítményéről (lóerő, nyomaték), magáról az AM6-os blokkról (sebbességek stb.), aztán elindulsz és elemzed, hogy hogyan viselkedik a motor és a futómű (egyenesben, kanyarban). Leírod, hogy mennyit megy adott sebességi fokozatokban, hogyan húz stb. stb. Hát, én ilyenre gondolnék. Esetleg várhatok felőled ilyesmit? Nem muszály millió oldalt írni, de a lényeg legyen benne...
Valakinek nincs egész véletlenül elfekvőben gömbölyű Rs-re bal oldali kormánycsutkája ( amin a markolat kuplung és a kapcsolók vannak ) Mivel ez szakadt le és ez kellene! Csavarostól Ha van valakinek akkor SÜRGŐSEN kelezze felém!
75ös a henger 2db van az egyik nagyon jó álapotú az 40ezer szinte új a másik sokkal többet ment de hibátlan én sokat mentem vele baj nélkül az 25ezer de nemtom hogy derbire jó e ha AM-6os blokkja van akkor jó.
városba ha sürün váltogatok akk 330 körül szoktam menni akk olyna 4liter köré jön ki a fogyasztás
jo persze csak kiprobáltam h tulpörgi e egyébként 8-9nél váltok már
vhogy szivesebben csinálom saját kezüleg a szerelést. segítségem kb oylan aki simsonokhoz ért, az baj?
ha csapágyat cserélek akk már mondjuk hajtokart is kéne. v hajtokarnak lehet vmi különösebb baja? miből látom h hibás v sem? meg még talán 1-2 szimeringet kéne kicserélni.
szimeringcsere nem nagy kunszt, hajtokar vmi szerleőnél, csapágyat sztem megtudnám oldani ithon...v inkább ne csináljam?
komentekbe irtátok ha a dugo felvan rakva azt hézagolni kell v mi.. nos ez mit jelent? ha rakom visza az új hajtokarra vmit kell vele csinálni?
Köszi!
Hajdu