Nekem a kiskönyve ezt írja: "Első teleszkópvilla olajmennyisége …………… 285 cm3 (villánként)"
Csak nemtudom. hogy egyforma-e nekünk az első villa, mert ugye más évjárat és nemtudom, hogy az változott-e!
A főtengely szimeringnek nem feltétlenül kell láthatóan sérültnek vagy keménynek lennie ahoz ,hogy rossz legyen.Forgó alkatrész körül van tehát kopik!Gumi gyűrű nincs egyik szimering körül sem!A kuplungon kívül nincs rugós alátét hanem belül a blokkban a tengelyen.
Szia bocs hogy zavarlak nemrég irtam hogy nagyon füstöl a gépem kiput megcsináltam takaritás stb jo is lett már örültem neki de hama volt ugy ahogy javasoltad megnéztem az olajat és nem volt csak alig benne megete és azért maradt el a füst na mondom szimering szétszedtem kivettem de nem volt igazábol rosz se megkeményedve kicseréltem de feltünt hogy a szimeringpálya gyürü mögött nem volt ott az a vékony gumigygyürü vettem öszerak és lám jo is lett tehát jo megszopatam magam a karbival csere milio álitás szétszedés a kérdésem az lenne (már régen csináltam és nememlékszek pontosan )hogy ott van gumigyürü gyárilag vagy csak én emlékszek roszul a helye mintha ott lenne , a másik a kuplungkosár mögött egy rugos hézagoló van e mert nekem nincs és van hoszirányu logássa választ köszönöm elöre is elég kokány szerelésnek tünik az egész gondolkozok rajta hogy széturom az egészet mert amara is ha igy szerelték igen elgondolkoztató Szerinted?
Ja a műhely és elérhetőségek!: 9024 Győr Csokonai út48. Tel.:20/537-2846 e-mail:gedeon82@freemail.hu
Még nem 100%-os a műhely kellenek még cuccok ,de már bőven tudok gépeket fogadni! Akár milyen gonddal!
Ígérem hamar küldöm a tesztet bár még mindig nem tudom pontosan mire gondolsz!Képeket valószínű tudok felrakni.A műhelyemről szerintem felesleges képeket raknom mert egy sima garázs van berendezve. Esetleg karbantartási tippeket is tudok küldeni ha szükség van rá és van helye ,de légyszi konkrétan írd meg ,hogy mi legyen a tesztben.Menet teljesítmény ,esetleg milyen tuningal hogyan megy ,milyen gumit tanácsos felrakni ,milyen olajat érdemes használni ,esetleg gyertyát ,karbi beállítások ,melyik jobb a sportszűrő ,vagy gyári?Ha ilyesmikre gondolsz külgy 1 igent ,ha nem akkor hasonló vonalakban írd meg mire.Írtad ,hogy találtál egy oldalt ahova fellehet rakni a mienket.Írtál összeget is esetleg oszuk fel az összeget és utaljuk neked vagy mi legyen?Bocsi ,hogy ilyen későn írok ,de nyaraltam mikor hazajöttem meg 2 moci is várt és meg kellet csinálni!Ha megvannak az instrukciók már írom is!
Ha jól nézem, a régi 98-as rs-en még másmilyen a csutka. Nem így tartja a csavar. Ráadásul miért csinálják úgy hogy egy csavar tartson mindent palástirányban! 100% nyírásnak van kitéve! balfasz ötlet.
De az összerakásban is tudok segíteni,egyébként arra gondoltam hogy a csapágyakat ne gyáriban és ne skf ben vedd meg mert szar...vegyél szám alapján INA csapágyat...stb
nagyon köszönöm, lehet hogy élni is fogok a lehetőséggel. Most úgy tünik van kilátásban egy új TOP henger, baráti áron, ha az nem jön össze valszeg szavadon foglak
Eladó a vas!160-as pollini,34-es delortókarbi,250-es 4ütemű dobbal!Mély hangja van,nagyon jól húz.Karban tartott ,Olajból a legjobbat kapta:Motul,Agip Speed stb,
Érdeklődni:06303915363 vagy www.bojtor.imre@freemail.hu
nemtom neked milyen gumid van, de az én Sport Demonom egyáltalán nem csúszkál.se esőbe se szárazon.addig necces amíg fel nem melegszik üzemire.onnantól tapad mint a geci .példa:motorral kanyarodok parkolóból lassan,autós 50el a semmiből előtűnik,én satu,motor ugrált 3-4-et az elsőkerékkel,fék ki,elindul.nem az h besatultam és eldobta az elejét.de csak h tudd mikre képes a gumid:fordultam már peremen is .
nekem csak esés után kilazult a kormánycsutka.ennyi baja lett.szerintem nem típushiba hanem szimplán el van rohadva.mert Gedeonnak is az volt a baja h elrohadt a csavar.
Csak nemtudom. hogy egyforma-e nekünk az első villa, mert ugye más évjárat és nemtudom, hogy az változott-e!