Hát ezt azért így nem mondanám!Ez a motor használatól is függ az olajadtól és persze a bejáratástól és főleg a lefűzés minőségétől!A versenyeken többnyire 1 gyűrűs dugókat használnak!Mindegyiknek megvan az előnye és hátránya én személy szerint 2 gyűrűset használok.Utszai körülményekre szerintem az megfelelő.A fontos a hengered se nikasilos ne legyen sem alu ,acél legyen vagy legalább acél perselyes mert az még javítható ha kell a másik 2 nem vagy csak nagyon drágán!
Csabika ne haragudj hogy kinevetlek!Ekkora minimális ccm különbségnél nincs ilyen elmélet amit fel állítottál.Itt 5ccm különbségről beszélünk nem több 100-rol!Kicsit beszéljünk jobban érthető méretekben! 70 ccm felet a dugó átmérő 46-mm nél kezdődik (4.6 cm) a 80 ccm körüli méret pedig 50 ,de inkább 51mm dugó átmérőnél kezdődik (5-5.1cm).Persze ehez még sok minden hozzájárul ,dugó tetőtől csapszeg közepe + lökethossz stb. de RS-nél ezek a dugó adatok vannak 90%-ban.Tehát a 75 és 80 ccm henger között előfordulhat ,hogy csak 2-2.5 mm különbség van az pedig fordulatban és nyomatékban jóformán 0!Itt inkább a gyűrűk számában keresd a választ. Az 1 gyűrűs dugó jobban forog de kisebb a nyomaték a 2 gyűrűs már kicsit kevesebbet forog és lassabban pörgi ki magát ,de nyomatékosabb és előbb eléri az üzemi hőfokot!
Teljesítmény különbség nem hiszem ,hogy egyáltalán észrevehető lenne 5ccm van szó ez aszt jelenti ,hogy néhány mm különbség van a két henger között!Szerintem tökmindegy ,ha árban nincs sok különbség vedd a minőségibbet.A 75ccm talán könnyebben lehet dugót kapni ha ne agy isten javítani kell.
be persze. csak leis olvad elég gyorsan sztem :D
meg esetleg hibajavítoval kilehet huzni a gumin az iráskoat ezse egy drága megoldás de nem mindenkinek jön be.
Még kérdezed h bejön-e? Ne nevettesd már ki magad....
Tegyél bele karácsonyfaizzót...arra buknak a csajok...xD
Tuning matrica és még a vége is kb 130 lesz hidd el nekem
Szerintem ilyen kis ccm különbségnél azt lehet észrevenni, hogy az 1ik alacsony fordulatra van kalibrálva, így nyomatékos, a másik meg magas fordulatra, így az pörgös, és magas fordulaton erős.
Sziasztok akinek aprilia rs 50 je van és Am5 bolkja van annak van egy elég részletes videók a YouTube-bon csak írjátok be a keresőbe hogy
Come smontare il motore Minarelli Am5 és az első öt videó be mutatja én is csak lestem hogy mit hogy kell igaz szegény elég barbár de nekem sokat segített.
Aha hát majd kiderül azt mondta hogy a hétvégén szétszedi a blokkot és majd telefonál hogy kell e még valami bele a csapágyakon meg szimeringeken kivül.Nagyon remélem hogy nem kell bele semmi
5 sebességes rs a 4. és 5. sebességet nem veszi
tudna valaki segíteni?
látszólag minden ok benne, fogaskerekek és villák a helyükön vannak
de hall a ragasztószallagos felnicsík az kicsit görbe lesz nem?
meg esetleg hibajavítoval kilehet huzni a gumin az iráskoat ezse egy drága megoldás de nem mindenkinek jön be.
Tegyél bele karácsonyfaizzót...arra buknak a csajok...xD
Tuning matrica és még a vége is kb 130 lesz hidd el nekem
pénz nélkül esetleg szigetelő szalagbol felnicsik meg temperával festett égők
halll nem tuttok valamit hogy lehet tuningolni külsőleg váás pézkiadás nélkül? és jó is legyen?
nektek ha fel van kapcsolva a műszerfal világítás a vízhőfok mérő óra világít nektek?
gedeon esetleg megtudod osztani velem h 75-80 cc-s henger közt éreznie külömbségeT? v lényegtelen milyet vennék
Come smontare il motore Minarelli Am5 és az első öt videó be mutatja én is csak lestem hogy mit hogy kell igaz szegény elég barbár de nekem sokat segített.