Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ezt azért így nem mondanám!Ez a motor használatól is függ az olajadtól és persze a bejáratástól és főleg a lefűzés minőségétől!A versenyeken többnyire 1 gyűrűs dugókat használnak!Mindegyiknek megvan az előnye és hátránya én személy szerint 2 gyűrűset használok.Utszai körülményekre szerintem az megfelelő.A fontos a hengered se nikasilos ne legyen sem alu ,acél legyen vagy legalább acél perselyes mert az még javítható ha kell a másik 2 nem vagy csak nagyon drágán!
2gyürüs lassaban kopik azt érdemesebb venni nem?
Csabika ne haragudj hogy kinevetlek!Ekkora minimális ccm különbségnél nincs ilyen elmélet amit fel állítottál.Itt 5ccm különbségről beszélünk nem több 100-rol!Kicsit beszéljünk jobban érthető méretekben! 70 ccm felet a dugó átmérő 46-mm nél kezdődik (4.6 cm) a 80 ccm körüli méret pedig 50 ,de inkább 51mm dugó átmérőnél kezdődik (5-5.1cm).Persze ehez még sok minden hozzájárul ,dugó tetőtől csapszeg közepe + lökethossz stb. de RS-nél ezek a dugó adatok vannak 90%-ban.Tehát a 75 és 80 ccm henger között előfordulhat ,hogy csak 2-2.5 mm különbség van az pedig fordulatban és nyomatékban jóformán 0!Itt inkább a gyűrűk számában keresd a választ. Az 1 gyűrűs dugó jobban forog de kisebb a nyomaték a 2 gyűrűs már kicsit kevesebbet forog és lassabban pörgi ki magát ,de nyomatékosabb és előbb eléri az üzemi hőfokot!
tuttok olyan oldalt ahól mocituning van házilag ien fasságok pl. temperás cucc meg ienek XD
Teljesítmény különbség nem hiszem ,hogy egyáltalán észrevehető lenne 5ccm van szó ez aszt jelenti ,hogy néhány mm különbség van a két henger között!Szerintem tökmindegy ,ha árban nincs sok különbség vedd a minőségibbet.A 75ccm talán könnyebben lehet dugót kapni ha ne agy isten javítani kell.
Nézegettem a képeid szép a moci ,de az a NGK-s gyertya doboz az tartozék?
sziasztok
5 sebességes rs a 4. és 5. sebességet nem veszi
tudna valaki segíteni?
látszólag minden ok benne, fogaskerekek és villák a helyükön vannak
nem tucc 1 ien veboldalt ahól ien tanácsok vannak mert akk elküldöm neki és megcsinálja ahogy akarja
meg 1 idő után lekopik
de hall a ragasztószallagos felnicsík az kicsit görbe lesz nem?
be persze. csak leis olvad elég gyorsan sztem :D
meg esetleg hibajavítoval kilehet huzni a gumin az iráskoat ezse egy drága megoldás de nem mindenkinek jön be.
Még kérdezed h bejön-e? Ne nevettesd már ki magad....
Tegyél bele karácsonyfaizzót...arra buknak a csajok...xD
Tuning matrica és még a vége is kb 130 lesz hidd el nekem
xd oksa akk megmondom mert am nem én kérdezem hanem 1 ik haverom XD de ez a temperás izé faja XD az télleg bejön?
ezmost miakarleni kevés pénz v pénz nélkül?
pénz nélkül esetleg szigetelő szalagbol felnicsik meg temperával festett égők
az cuki XD
halll nem tuttok valamit hogy lehet tuningolni külsőleg váás pézkiadás nélkül? és jó is legyen?
Mindennek világítania kell!
hy mindenkinek lenne 1 kérdésem vagy több XD
nektek ha fel van kapcsolva a műszerfal világítás a vízhőfok mérő óra világít nektek?
nekem inkább aszem magas fordulatu kell mert jobban végsebességre megyek ha veszek 75-80as hengert ak 14-15ös lánckerék megy rá
Szerintem ilyen kis ccm különbségnél azt lehet észrevenni, hogy az 1ik alacsony fordulatra van kalibrálva, így nyomatékos, a másik meg magas fordulatra, így az pörgös, és magas fordulaton erős.
MAJDNEM:D
gedeon esetleg megtudod osztani velem h 75-80 cc-s henger közt éreznie külömbségeT? v lényegtelen milyet vennék
Helló! Eladó az 50-es AF1-em! Akit érdekel az írjon a fórumon vagy vegyen fel msn-re: imrus93@vipmail.hu
Elvileg a 49,5-ös henger majdnem 80ccm
Sziasztok akinek aprilia rs 50 je van és Am5 bolkja van annak van egy elég részletes videók a YouTube-bon csak írjátok be a keresőbe hogy
Come smontare il motore Minarelli Am5 és az első öt videó be mutatja én is csak lestem hogy mit hogy kell igaz szegény elég barbár de nekem sokat segített.
nemtudom h a csapágy v a tügörgö zörög jboba nekem de sztem a tügörgö és akk az alsot is kéne cerélni
Aha hát majd kiderül azt mondta hogy a hétvégén szétszedi a blokkot és majd telefonál hogy kell e még valami bele a csapágyakon meg szimeringeken kivül.Nagyon remélem hogy nem kell bele semmi
nemvagyok szakember de sztem kizárt. max ha szorult a csapágy. de egy csapágy tulajdonképen csak forog nyomatékhoz nemhiszme h lenne köze