Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mer van olyan hűtésrendszer ami hűti a szívótorkot is.de gondolom a tiédet lekötötték mer nem olyan vagy csak felesleges.
a membrám házon van 1 (szelep) 1 pöcs és arra nekem rá van húzva 1 vékony cső a vége meg össze van forrasztva. 21-es szívó torok 21-es delortókarbim és elvileg 75ös top henger van rajta 14-es fogaskerékkel.
gyári rs-eknek olyan 90-95 a valós végsebessége. ha tuning akkor lehet akár 120is és valamivel több. de ahhoz már elég komolyan belel kell nyúlni
a hátsó féklámpám sem reagál mióta szétszedtem a főfékhengert. Miért nem reagál?
én még amatör vagyok és tudjátok azt hogy mennyi a végsebesége az aprilia rs 50 nek ?
nem keményedik fel a fék. nem lehet h a munkahenger krepált be? nem pompálja az olajat ahogy kellene. ez az egész művelet ugyebár csak fékolaj használatával és nempedig bármilyen másik olajjal fog sikerülni?
vettem egy pár fék pofát ujat 1500 ért egy uj fék dugo pedig 2000 volt reggel megjön és megyek érte utána a tárcsát mondták ho még fellehet szabályoztatni
vegyél/vagy vegyen fel msn-re. markusdani14@hotmail.com ott beszélünk
Köszi de már vettem egy Cagiva Primát De azért köszi. Egyébként mennyiéert adnád? Mert lehet, hogy eggyik ismerősömnek kell mert ő is most akar venni ilyet.
Van olyan rásegítő módszer amikor a fékcsövet feltöltöd fecskendővel. Ez már inkább hozzáértőknek való. Amúgy fékolaj cserénél is ügyelni kell, hogy a fékcső lehetőleg ne levegősödjön le, mert egyes fékeknél egy két órás szopás feltölteni újra olajjal. Más fékeknél meg semmi gáz. Amúgy pumpa benyom és utána kinyit a légtelenítő vagy mit csináltok?

Tuji
Nekem is ez volt egyszer csak fogta magát és elszállt a hátsófékem le kellett légteleníteni és nem értem h mié van fogyóba a fékolajat mikor légteleníted akkor a földre ereszted az olajat?
majd irj h mennyibe került a felújjítás
járattam én sokáig de semmi. nem megy. már begolyóztam annyit pompáltam. de nem akar kiemelni tök puha a fék nem fog meg se mozdul a fék dugattyú
pfff.....nem tudok róla .talán évjárat.sok olyan hirdetés van amin a 97es meg ilyen régi kockaRS-t 2000 meg 2002 ként árulják.a kipufogó ugyis taknyos.átlagos dolgokat amiket egy motoron megnéznél.egy valamit nem szabad elhinni, hogy kiégett az égő .
pedig levegős.vagy kicsit meg kell járatni a munkahengert.
nem nyikorog hanem nem tol ki a dugattyú.
eddig fogott mikor szétszedtem akkor az 1ik dugattyú ki volt emelve mostmár nincs és állandóan levegő jön mikor légtelenítenék 30perce nyomom a légtelenítésd fékolaj már fogyóban. nem tom mit csináljak vele.
ha aniyra elkopott a fékpofád sztem a tárcsábol se maradt sok...hamár fémre kopik akoris nyikorog nagyon
Lhete már nagyon el van kopva a pofa nekem most van felujitáson uj dugo kella nyeregbe mert a fékpofa elkopott és utána jött a dugo annakis el kopott a teteje szal elég gáz helyzet
valaki segítene?
helló mindenkinek. a fékbetéteket hogyan lehet ráállítani a tárcsára? mert 1általán nem fog
elég sokmindnet megkell rajta nézni szerintem. itt van pár srác aki nagyon ért hozzá mindjűárt mondja úgyis szerintem legegyszerübb ha belinkelitek ide a motort a hírdetésből is sokmindent lehet látni.
Hali Srácok!

Egyik haverom, 50-es Rs-t fog venni, és mivel én Mito-s vagyok engem akar elrángatni hogy nézzem meg jó-e! Tudnátok esetleg valami különlegességet mondani amire oda kell figyelni RS-nél ?
Előre is köszi :)
Bezony a ha nincs valami sok pénzed tökéletes választás a DR henger, az enyémen 50es van és 110a vége. jó igaz nem gyorsul anyira. viszont bárki bármit mond ha lenne pénzem csak Polini hengert vennék (L)
Jah, még valamit, az italmondo-n nincs fent minden alkatrész, pl. a láncszettemet onnan vettem, holott nincs feltüntetve. Hívd fel őket, az a tiszta.