szia. lenne egy nagyon érdekes kérdésem. pár sorral elöbb leírtam. hogy van az hogy sport-légszűrővel használtam az rs-em. hét elején viszaraktam a gyári légszűrőt, behangolták hozzá és azóta a motorom egyszerűen nem melegedik túl. de nemis azért mer hidegebb van, nekem hoszabb távon ígyis úgyis nagyon melegedett. Légszűrő csere után havult meg az 100%. de nemértem miért esetleg ha lenne rá tipped kíváncsi lennék. bár lényeg ami lényeg, a motorom végre nem melegszik forrás pont fele
Jah, és a sportszűrővel lényeges teljesítménynövekedést nem érsz el, a hangja viszont sokkal fullosabb (mélyebb, erőteljesebb), főleg ha ez egy jó herélt kipuval, vagy jobb esetben sport kipuval párosul...
Sportlégszűrő ugyebár lehet direktszűrő, vagy éppen nagyobb légáteresztésű szivaccsal ellátott légszűrőház. Utóbbit nyugodtan megveheted Indy, sőt mi több, egyszerűen kicserélheted a gyári szűrőd szivacsát egy nagyobb légáteresztésűre. Direktszűrőből csak burkoltat vegyél (ilyen van nekem), mivel a nyitott direktet sűrűben kell takarítani és hajlamos kárt tenni a motorban, mert a por igen könnyen átmegy rajta. Ha sportlégszűrőt teszel a mociba, akkor a gyári fúvókát 10 számmal nagyobbra kell cserélned (esetedben már nem is kell cserélni, ha minden igaz), aztán a többi már csak hangolás kérdése. Én is 300 Km-t járattam a 80-as masinám, aztán fokozatosan égettem ki. A fordulatot ne vidd 6 felé, max 7 extra esetekben. Pl. az én masinám 8-nál kezdi leadni a nyomatékot... Mind1, 6-7 a plafon!
tudom láttam a képeidet enyémen volt stage 6 double layer nagyon drága ilyen full verseny tuningos robeszokra szokták tenni, rs-emen egy kalap fos volt. gyári szűrővel jobban megy,s őt érdekes mer nemis melegszik anyira. bár ez nemtudom minek a függvénye. aki esetleg ért hozzá elmagyarázhatná
szerintem sokkal jobban jársz ha gyári légszűrővel használod a motort nem sport-al. Sokkal jobb a motornak bárki bármint mond a gyári én a sportal sem éreztem semmi válltozást, pedig volt rajta a 2000ft-ostől a 7000ft-os szűrőig
Tuji te mit ajánlassz...Most bejáratós a gépem,80ccm,21-es Racing Dellorto,Új csapágyazás a 22-es gyári kiput rezótol leváltotta egy 25mm-es és egy rs 125-ös racing alu dob...Rakjak e rá gyári légszürőt(a bejáratás alatt)vagy sem....és meddig pörgessem?Én eddíg csak 6000-ig huzattam és úgy gondolom hogy 300km ig men is hajtom jobban...
Sziasztok....
Az irányjelzö visszaJELZÖ UGYANUGY VILLOG (sürübben)MINTHA EGYIK ÉGŐ NEM VILLOGNA...DE AZ ÖSSZES JÓ.... vALAMI ÖTLET?... mi lehet a gáz.. Széles utat:)
nempont rs téma mer a diom fötengeléyről van szó, de te biztos tudod a választ v vki.
a hajtókar cserélését ithon ellehet végezni? v szakember kell ohzzá? ha igen milyen szakember? esztergályos szerelő stb.
igazábol csak megszorul mert az egyik oldalon az a lapos alátétszerü izé eltőrt azt kéne kicserélni rajt. nos ehhez akor mi kellene?
köszi gedeon a ffhengerem odavan esztergályosnál mivel a gombánál kiszakadt a menet . azt mondta a szerelő h kb onnan szívott levegőt de nem biztos megcsináltatja a ffhengert és folytatjuk. ez kb hétfő vagy kedd. mikor pumpáltam és befogtam akkor 1 kicsit szuszogott mikor elengettem. Köszi szépen a segítséged segítségeteket!
Ha a mosás megvan az ujjaddal alaposan olajozd be a henger belsejét és a dugattyút.( fékolajjal!)A gumi karmantyúknak előre kell nézni óvatosan dugd vissza.Közben forgasd a dugattyút!Rakd össze a csöveket meg mindent!Hátul a munka hengernél lazítsd fel a fékcsövet és öntsél fékolajat a tartályba.ha elkezd csurogni a csőből az olaj akkor zárd el.Ez azért kell mert így kevesebb levegő marad a csőben és így nem kell anyit pumpálni.Kezd el a légtelenítést ha a főfék henger karmantyúi nem sérültek működnie kell!Kicsit sokáig kell nyomkodni mert hosszú a cső és sok a levegő!Sok sikert!
Kedves chaky!Sikerült légtelenítened a féket?Ha eddig még nem akkor légyszi dobj el minden eddigi tanácsot.Már csak azért is mert visszafele nem lehet tölteni fékrendszert és mert felesleges!Mivel szétszedted a fő fék hengert is (amit igazából nem értek miért ha működött) és mivel a féklámpád sem működik mióta szétszedted így azzal van a baj!Valószínű a karmantyú sérült meg.Ezt úgy tudod a legegyszerűbben ellenőrizni ha leveszed róla azt a fékcsövet ami a munkahengerhez megy ,befogod a jukat és elkezdesz légteleníteni.Egy idő után miközben nyomod a pedált hirtelen vedd le az ujjad a jukról ,ha spriccel akkor van nyomás de még koránt sem biztos .hogy megfelelő!Kezd ujra és most sokat pumpálj egy idő után emelgetnie kell az ujjad de legalább is érezned kel ,hogy nyomja.Ha semmi nem történik akkor valószinű halott.A főfék hengernek nagyon finom gumi karmantyúi vannak ezért nagyon óvatosan kell szétszedni és összerakni.Szedd szét megint és nézd meg a karmantyúkat nem sérültek -e esetleg nem fordultak-e hátra mikor visszaraktad.Ha nem nagyon finom polír papírral (pl.1000-1200as) -al olajosan polírozd fel a henger belső felét.A dugattyúhoz ne nyúlj!Ezután mosd át a hengert alaposan és fujasd ki.Ha nincs kompresszor akkor bicikli pumpa is megteszi.A fújatást attól a csőtől kell tenni ahonnan belefolyik a tartálytól az oil.Folyt. köv. !
Tuji
Na mindegy
Az irányjelzö visszaJELZÖ UGYANUGY VILLOG (sürübben)MINTHA EGYIK ÉGŐ NEM VILLOGNA...DE AZ ÖSSZES JÓ.... vALAMI ÖTLET?... mi lehet a gáz.. Széles utat:)
a hajtókar cserélését ithon ellehet végezni? v szakember kell ohzzá? ha igen milyen szakember? esztergályos szerelő stb.
igazábol csak megszorul mert az egyik oldalon az a lapos alátétszerü izé eltőrt azt kéne kicserélni rajt. nos ehhez akor mi kellene?
Tuji
AM5-ös blokknál az olajpumpa alatt kell, hogy legyen tömités?