Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

98-is 6234, 99- 22126 ft.-
Link:: http://www.robogohaz.hu/index....
Hali hátso tárcsámat mégse lehet esztergálni nagyon kopott az ujat pedig nem tudom ho miylen drága ha tudtok linkeljetek köszi elöre is
A tesztet várom! ó, a szerkesztés nem gond, tartalom legyen meg kép. A műhelyedről viszont küldhetnél képet, elérhetőséget! 90 százalékos a weboldal, augusztusban megnyitnám!
Na holnap remélem okosabb leszek egy kicsit. Már nagyon szeretném rendbe reakni a motort, mert már sokba fáj
Remélem a kipuff megoldja a bajaimat.
A tudás és tapasztalat a tiéd, nem az enyém.
Állj állj! Én értelek mire gondolsz és igazad is van. Viszont te nem értettél meg engem. Amiket leírtam az gyári állapotú RS-ekre érvényes. Vegyünk alapul egy 50 cm3-es RS-t, aminek nem csak a szűrője, hanem a karburátora is gyári. Esetedben nem hiszem, hogy 105-ös vagy annál nagyobb fúvókával van szerelve a masinád. Az egy dolog, hogy te a 80-as hengerhez már hozzá állítottad. Egy gyári RS fúvókája 72-80-as körüli. Általában a karbijuk se 19-es, hanem 12-es Dellorto. Lényeg, hogy amit leírtam az már egy általánosított, kicsit leegyszerűsített alapelvnek mondható. Persze, ugyanakkor néhányan tudjuk, nincs teljes mértékben általánosítható alapelv.
Nekem most 97-es van benne de 100-as volt a legjobb....250km után vissza is rakom....
21es karbira olyan 100as fúvóga minimum kéne. én aztmondom, attól hörög le szerintem
Neked most mekkora fúvóka van a karbiban? Mert nekem jelenleg egy 62-es fúvóka van benne. Csak mire számítsak. Van egy gyári 82-esem a karbihoz. Kipuff után próba azzal, vagy nagyobb kellene?
Rendben Nem semmi én is elég szar állapotban vettem de már ki lehet nemmi vele az utcára A dobom egyébként tizezer fémszálas magyar forint...
Most láttam egy Technigar rsg full rendszert 35.000 pénzért! Ha megvan akkor az megy, ha nem, akkor lehet szó a tiedről!
Holnap remélem összejön a kipuff! Ha nem lesz rossz idő akkor lemosom és dobom is fel a képeket a galériákhoz! Az eredeti állapot fent van :) lehet megnézni miből lehet várat építeni
THX!
Utánajárok a dolognak! Addíg is minden kinek jó időt a micizáshoz!
Az enyém is most készült el Kiváncsi vagyok a gépedre...Légszürőben nem is tudom mi a jó lehet hogy ha teszel egy malossi betétszürőt a gyári házba az is elég,de gagyit ne vegyél...Ja nekem van egy eladó Top Performance karbon dobom ha érdekel írj
Nekem az rs125 ös racing dobja van rajta és a gyári rezó kiürítve és egy 25-ször 1mm es cső megy a dobig....
Mit javasolsz, mit dobjak rá? Technigas vagy Leo Vince, vagy Gianelli?
És légszűrőben is kéne némi tanács.
Kössszi!
Hamarosan lesz kép a felújított gépről is! Szép lett!
Én a kipura saccolok nekem is ezért szarakodott és ugyanilyen paraméterekkel rendelkezik és nagyobb kipu kellett....De a gyári légszürő sem az igazi
Hali mindenki!

Van egy rs 50 -em. Nemrég sikerült életet lehelni bele, de még szarakszik . Nem megy jól és éppenhogy kiforogja a 8000-et. Dr 70-es hengerszett + Dellorto 21-es + gyári légszűrő + gyári kipuff.
A Kérdés: lehet a gyári kipuff miatt ilyen szar? ( rezo még sértetlen )
Gyújtás tuti ok mert vettm egy tarcsit is, azzal is ilyen vacak.
PLZ. Valami ötlet! Valaki azt mondta hogy a 21-es dellorto az nagy, de ahogy itt olvasgattam, más is feldob 21-est.
talán egy full kipufftuning?
Megoldottam be volt égve a kapcsoló...Megpucoltam összeraktam müködik
mii?
az igen. szerintem nézd meg úgy hogy levan állítva a motor és nincs rajta gyújtás, told be. akkor mit csinál?
Üdv sajna van egy újabb hibajelenség ha leveszem a gyújtást akkor sem áll le a motor...Gyújtáskapcsoló?
dugó olyan 10000fodint körül van, meg a hajtókar is szerintem. múltkor mintha néztem volna
4T-nél teljesen más a melegítés, ott még az olajat is fel kell melegíteni, közben a vízhőfok bőven lehet üzemmeleg, amíg a motor még alig melegedett.
hhát eleve a csavarig kell tölteni. szval ugyanannyi. csak a sürübb olajat nem tolja ki a szuszogon.....

szuszog eltömiteni pedig tilos mert csak a szimeringeket nyirja ki...
mondjuk ha lánckerék felől folyik neki az lehet kuplung szimering is..nekmeis ott volt a bibi
Ha ugyanannyi olajat raksz bele, miért nyomja ki?
a lánckerék felett van egy szuszogo az tény, de elégsürü olajat viszont nem nyomja ki...
Elvileg 10w40 kell bele.. 10w50et nekem kinyomta ami most van benn pedig enmtudom hányas de ebből egy cseppet nem nyomott ki