Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na csövi
Van valakinek eladó dellorto19 vagy 21es karbija?
Érdekelne....
Sziasztok! Biztos többször felvetődött már ez a kérdés ,de most nincsen időm utánna keresni. Mennyi olajat tegyek a minarelli am 6 os blokkba? Multkor cseréltem le és tudtommal 7 dl kell bele ,de annál több ment bele azóta nem is húzattam a motort meg nem is sokat mentem vele. Tegnap este kicsit meglőttem és mikor megálltam csepegett az olaj belőle. Levette a jobb oldalát először azt hittem ,hogy az olaj leeresztő csavarnál vagy valahol... Nem vettem még a bal oldalát le csak a jobbot és a lánckerék körül csepeg. Kinyomta volna a szimeringet? Vagy ott van valami szuszogó és ott fújta ki az olajat? Mit csináljak?
Sziasztok! LENNE EGY ELADÓ 125-ÖS RENDSZÁMOS APRILIA RX MOTOROM! amit mindenképp tudni kell róla:
színe: mélykék
műszaki vizsga érv: 2010 / 8
évjárat: 1992
forgalomba helyezés: 1998
teljesítmény: 33 le

rendezett papírjai vannak, motorokisan és külsőre is kiválló, eladás előtt át lett nézettetve! Bármikor megtekinthető és kipróbálható, képeket tudok küldeni!

Fix ár: 220 000 Ft

érdeklődni: labence@citromail.hu
Sziasztok!
Azt szeretném megkérdezni,hogy egy RS50-ne mennyibe kerül egy jobb fajta dugó és hajtókar felújító szett!Mert az egyik barátomnak csörög elég rendesen amikor elkezdi ejteni a fordulatot a motor!
Porlasztó állítás. Alapjárati rendszer negyed gázig, tűs fúvóka negyed és háromnegyed gáz között, fő fúvóka háromnegyed és teljes gáz között érezteti hatását. A kötelező ellenőrzések után( légyszűrő, úszószint, gyertya, gyújtás) kikísérletezzük, hogy mely főfúvókával forog még el a motor üzemmelegen ( lehető legnagyobb). Ez után kikísérletezzük a lehető legjobb gyorsulást a tű helyzetének változtatásával. Majd alapjáratot állítunk. A főfúvóka megválasztásánál figyelembe kell venni a tűs fúvóka kapacitását. A tű legvékonyabb részének keresztmetszete és a tűs fúvóka keresztmetszete ad egy maximális áteresztést. Előfordulhat, hogy ez pl. 100-as főfúvókának felel meg, ekkor pl. egy 115-ös benzin mennyiségét nem ereszti át. Ilyenkor vékonyabb tűre vagy nagyobb tűs fúvókára lehet szükség.

Tuji
Vizsgáld meg a gyertyát, az elszíneződések megmutatják, ha túl melegen üzemel. Esetleg állítani a motoron, ha kell.

Tuji
Nem változtattam maradt a gyári beállítás felüről a második....Négy van rajta...
Amikor beindítottam járattam alapjáraton két órát ahogy az meg vagyon írva...Most van benne 110km amit rövid etapokon raktam bele,ma megint megyek egy százast de pihenőkkel....Ha alapjáraton ketyeg akkor beáll 80-fokra ha megyek vele felmegy 90-re..
A tű állás mennyit változott?

Tuji
Akkor inkább 103, hogy ne forogjon el. Gondolj egy kényszer helyzetre amikor muszály elugrani valami elől

Tuji
Szerintem maradjon a gyári légszűrő, mert könnyebb beállítani a motort vele. Én úgy járatom a motort, hogy addig forgatom amit erőlködés nélkül enged, ha melegedni kezd nem erőltetem, akár megállok hűsölni vele. Inkább több rövidebb etapot mint egy hosszut megyek. Utoljára ezt könnyű volt tartani, mert a melóhely kb. tíz kilóméterre van. Elsőre esetleg hagyni ketyeregni egy fél órát, hogy gyűljön egy kis olaj a motorba. Utána is bemelegíteni a motort elindulás előtt kézmelegre és menet közben kb. három kilóméter alatt folyamatosan növelve a tempót melegíteni üzemmelegre. A Sutyukinál a víz ötszáz méteren már üzemmeleget jelez, de a karter és kipufogó még koránt sem.

Tuji
Én vettem egyet amikor nekiálltam a blokknak 1900-ft Buzetti....
Egyébként kipróbáltam egy rakás főfuvókát és a 100-as a legjobb,de visszaraktam a 97-est bejáratásra.Egy kicsit lustább és nincs az a veszély hogy megrántom a fülét
Szerintem szarok az egészre ,néztem árat a gyári légszürőházra ésannyiért adják bontva mint amennyiért én a gyári 2.0.PDTDI Passatét hozom újonan Németből?Ezt asszem kihagyom maradok a burkolt Top szürőnél lehet hogy rakok bele sürübb szivacsot....oszt bekaphatja minden nyerészkedő köcsög...Behoz 200 euroért egy törött rs-t és 30000!FTot kér a légszürőházért
A sportszűrő és fúvóka cserével vitatkoznék!Nekem a gyári szűrőnél 105-ös fúvóka volt.A sportnál 97-es lett az igazi.A fúvóka választást rengeteg dolog befolyásolja!A nagyobb teljesítményhez nem több benya kell hanem levegő és gyorsabb anyagcsere!A benzint csak annyival kell a levegő után vinni ,hogy ne szegényedjen el a keverék!
Önindító le.A túl oldalról hosszú hajtószár meg kalapács! Párat ütsz és fordítasz oszt megen ütsz és ford majd megen ......... és egy idő után potttty!
A főtengelyt csak eszterga műhelyben lehet javítani!Prés és centír gép kell hozzá.Általában 2 és 3000ft körül javítanak egy főtengelyt.
Hú srác!Kedden tudok rendesen komunikálni mert most nyaralok oszt mobilon vagyok ,így meg kicsit drága.Megpróbálok tesztet is csinálni csak én kicsit pancser vagyok a szöveg szerkesztéshez!
valaki nem tudja e az rs lendkerék lehúzó menetének méretét?
Jó éjt és hétvégére szles utat mindenkinek
Nekem a doki mondta hogy nem érdemes állítgatni a sibert mert azt szinte csak versenykörülmények között érezhető...és a legjobb ha felüről a márodik rovátkában van...
dehogy örülök hogy megpróbáltál segíteni. mégiscsak ezért van a fórum de állítólag más a 21es karbiban a 100as fúvóka, mint mondjuk a 19esbe. én nemértek hozzá. meg elvielg azsem mind1 hogy a síbertűn hol áll az a kis pöcök
Az hatalmas Nekem a verseny 21-es Dellben van 97-es!Akkor passz....biztos nem a keveréked volt szegény...Bocs hogy beleugattam majd a doki megírja ....
aszem 115ös fúvóka van a 19es karbimba. bár lehet hogy szarul volt bekarburálva azt eltudom képzelni
Tudom hogy a dokit kérdezted de annyit tdok hogy a sportszürőnél nnagyobb főfúvóka szükséges mert gyorsabb az öblítés....Ha nem kap megfelelő benzin-levegő keveréket melegedhet a moci....Az rg-m melegedett amíg csak egyszerüen sportszürőt raktam rá beleraktam egy nagyobb főfúvókát és visszament a vízhőfok....