Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia az a csonk nemás mint az olajzó vanak ojan karbik amibe nemlehet bekötni az olajzo csövet de a tiedbe a karburátorba van bekötve igy ezt lezárták hogy ne szivjon fars levegöt igy jo ez nem a torok melegitő arra kettö csö menne és a szivocsonkot melegitené télen van szerepe jobban a karbin is szokott leni ilyen melegitő hogy a hideg levegöböl ne csapadjon ki a pára mert az csep formájába már problémát okozhat (gyertyán apró gömbök majd suszot).
itt 1 másik
itt a csonk na meg rajta az összeolvasztottvégű benyacső.
Valakit nem érdekel iPhone? Nem Aplle iPhone! 45e huf! Vadonat ujj! 2sim-es 2gb-de orvérzésig bövithetö! 2aksi! Autós töltö, meg ami kell
csinálok képet rolla
köszi igen elég komolynak hangzik. de megpróbálom.
Hát az kérdés, mert a gumi hőszigetelő. Talán más ketyere? Meg kellene nézni.

Tuji
így belegondolva tényleg .azt meg tudod mondani h gumi szívócsonkon miért van ilyen cucc?
sokat segítene ha mondanád h 50 v 125 v 1800
Sziasztok.

Van valakinek bontott alkatrésze? Nekem ami kellene az jobb lábtartó, lánc, hátsó lánckerék és még van egy pár dolog.
Motor évjárata 2008 ...
leveszed a tartáj tetejét keresel egy pile palackot modjuk 2decis vagy 05 literest keresel egy olyan csövet ami szorosan rámegy a légtelenitő csavara pl benzincsö a palack kupakját kijukasztod akorára hogy a benzincsö belemenjen de nagyon szorosan megtöltöd fékolaja rányomod a légtelenitö csavara de ugyhogy feje lefele legyen a pilepalack és a benzincsöbe ne legyen levegö hanem fékolaj a fékar tejesen viszaengedni megnyit a légtelennitö csavar nyomod a pilepalackot ösze igy bepéseled a olajat visza a féktartájba halanod kelhogy a levegö bugyborog az elején a fétartájba jo félig legyen a féktartáj adig nyomod a palackot ha félig van nyomásközbe zárd el a légtelenitö csavart közbe a fékarhoz ne nyulj ne pumpáld vagy ijesmi ! ha elzártad a csavart leveszed a pilepalackot és kész ha nemegy visza a olaj a féktartályba akor a föfekmunkahengert kell megnézni vagy acsövet tágidsd meg rajta és ugy probáld ezt megcsinálni adig még ottnemjön az olaj tisztán levegö nélkül elég kokánynak tünik de erevan spec szerszám de tegondolom nem akarod megveni én is igy szoktam légteleniteni ha egyedül vagyok föleg autoknál ez akor szokott elöfordulni mikor már kicsit szorosab a karmantyu a föfekmunahengernél és nem birja a olajat utánaszivni a féklámpa megjavul ha le lesz légtelenitve mert azt is a olaj nyomja sok sikert
sziasztok még kezdőmotorozó vagyok és még nincs motorom
szeretnék tanácsot kérni tűletek és csak váltosakat irjatok mert a robogókat utálom nem tetszenek. nekem az aprilia rs50 tetszik szerintetk jó motor. nagyon megkönöm ha dudtok nekem irni
nem nagyon vágom janópali12. leírnád?
köszi Tuji
Nem teljesen tiszta mit kérdezel. Hosszabb hajtókar és hosszabb löket az két különböző dolog. Hosszab hajtókar nagyobb karter térfogat kicsit módosuló vezérlés, de azonos lökettérfogat. Hosszabb löketű főtengely az nagyobb lökettérfogat, de mindent hozzá kell igazítani akár a blokkot is. Hajtókarnál elég valami méretes hengertalp alátét is.

Tuji
Szia probáld meg viszafele feltölteni(légteleniteni)de rendes fékolajal mert a sima olaj megdagasza a gumigyürüket ha már öntötél más olajat gyorsan mosd átt fékolaja mert az öszes gumigyürü karmantyu kuka lesz ha nem ismered a lentröl valo feltöltést irj és leirom.
Lehet beteg a főfékhenger is. De ahhoz, hogy semmit ne csináljon nagyon átvágott torkának kell lenni.

Tuji
Nyomás nélkül? Így természetes.

Tuji
Rendeltetés szerűen az inkább fűti a szívócsonkot. Úgyanis ha rendesen megeteted a gépet akkor a benzin túl hűti a porlasztót és ez rontja a porlasztás minőségét valamint emeli a fogyasztást.

Tuji
A fékfolyadék és a mezei olaj között. Forráspont, felhasználási terület. Alapvetően nem kompatíbilisek egymással. Az ásványolaj felpuffasztja és akár fel is oldja a fék gumi alkatrészeit amelyek a sokkal magasabb forráspontú fékfolyadékhoz lettek kitalálva.

Tuji.
Mert a sima ásványi olaj megzabálja a gumialkatrészeket, és mert nem arra való.
én ebben a hoszú-löketes főtengely dologban csak azt nemvágom
hogy ezekhez speckó henger kell vagy jó rá bármien mezei henger is
hosszúlöketű főtengellyel van valakinek tapasztalata? Ha jól selytem ezzel valamelyest növelhető a nyomaték. Egy 80ccm-es henger már elég erős egy hoszabb hajtókarhoz nem? ajánlott, vagy nem ajánlott?
a sima olaj és a fékolaj között mi a kölönbség? sima olajjal miért nem lehet beállítani a főfékhengert? Miért nem keményedik fel?
köszi