Most mentem egy próbakört. Hát...
AZZZZRAKUUUUUURVA! Nagyon megy! El nem hittem volna, hogy ennyit válltoztat egy kipuff! Holnap teszem is fel a képeket! Még agy kis karburátor kalibrálás és már meg is leszek.
A dobnak + elképesztő hangja van.
Köszi az ötletet Indy
hy all!
nincs véletlenül köztetek egy tiszaújvárosi rs-es?
csak azé mert a múltkor arra jrtam és lttam egyet, gondoltam felvehetnénk a kapcsolatot ha fenntvan
aú...
milyen henger van benne? Azé' henger nem szokott csak úgy megrepedni . Hengert nem mostanában cseréltél benne?
Nekem most szinte biztos, hogy karbit azt cserélni kell, főtengely is kuka, illetve a hengert is szarul fúrták fel (előző tulaj követte el a barbárságot), szóval valszeg az is kidobásra kerül. . Még rájönnek apróságok (lánc, gyertya, szívmembrán, csapágyak). Ahogy számolgatok, lehet inkább veszek egy másik mocit...
hát, nálam azért előfordult... hogy őszinte legyek szerintem 6000 körül kezd el menni az eszköz, hangja is akkor a legsimább és úgy alapvetően a vezetési élmény is jobb magasabb fordulatszámon. Kis köbcenti, kétütemű, az ilyen szeret pörögni.
kis segítségre lenne szükségem. Tegnap kihalt alollam a moci, és alapvetően elég hirtelen adta meg magát és nincs sok ötletem mit kéne kezdjek vele.
Délelőtt még öndítóval is pöccre indult, ment is rendesen. Délután önindítóval már nem indult, (forgatta rendesen, akksi rendben), betolni még lehetett. Mentem vele, olyan 200m után aszondta, hogy akkor ennyi és netovább. Onnantól már betolni se tudtam. Tolásnál beröffen, gázt adok, erre leáll. Benzin van benne benzoncsap nyitva, gyertya okés, karbi is rendben. Karbit is szétkaptam, hátha felakadt, de úgy tünt az is okés, üzemanyag is volt benne. Egyetlen ismert hibája, hogy hajtókaros, de még az is kezdeti stádium, minnyá cserélm.
Aza baj TÁRCSÁMMAL HO MÁR NAGYON KOPOTT MERT A FÉKPOFA VASIG KOPOTT ÉS ELÉGGÉ LENYALTA és mire lelessz szedve normálisan akkor a tárcsábol annyi marad ho lessz vagy 3miliméter vastag az meg nem olyan jo
Estét! Ma mentem az RS-el és van egy emelkedő ahol mindig odaszoktam húzni és ma is ment felfele szépen 6.ba 9-9500on majd hirtelen elkezdett lassulni a motor és 1pillanatra ilyen fura súroló hangot is hallottam majd a hőfokmérőre ránéztem és kb 90 fok volt a víz. Még ezen kívül azt tartom érdekesnek h mikor elkezdetem húzni még 60fok volt a víz és mindez 300-400m alatt felment 90 re ami még sose volt, meg ugye be is lassult. Mindezek után a motor normálisan ment tovább semmi csörgés és nem is melegedett 60-70foknál tovább. Sztetek mi lehetett?
AZZZZRAKUUUUUURVA! Nagyon megy! El nem hittem volna, hogy ennyit válltoztat egy kipuff! Holnap teszem is fel a képeket! Még agy kis karburátor kalibrálás és már meg is leszek.
A dobnak + elképesztő hangja van.
Köszi az ötletet Indy
nincs véletlenül köztetek egy tiszaújvárosi rs-es?
csak azé mert a múltkor arra jrtam és lttam egyet, gondoltam felvehetnénk a kapcsolatot ha fenntvan
milyen henger van benne? Azé' henger nem szokott csak úgy megrepedni . Hengert nem mostanában cseréltél benne?
Nekem most szinte biztos, hogy karbit azt cserélni kell, főtengely is kuka, illetve a hengert is szarul fúrták fel (előző tulaj követte el a barbárságot), szóval valszeg az is kidobásra kerül. . Még rájönnek apróságok (lánc, gyertya, szívmembrán, csapágyak). Ahogy számolgatok, lehet inkább veszek egy másik mocit...
Délelőtt még öndítóval is pöccre indult, ment is rendesen. Délután önindítóval már nem indult, (forgatta rendesen, akksi rendben), betolni még lehetett. Mentem vele, olyan 200m után aszondta, hogy akkor ennyi és netovább. Onnantól már betolni se tudtam. Tolásnál beröffen, gázt adok, erre leáll. Benzin van benne benzoncsap nyitva, gyertya okés, karbi is rendben. Karbit is szétkaptam, hátha felakadt, de úgy tünt az is okés, üzemanyag is volt benne. Egyetlen ismert hibája, hogy hajtókaros, de még az is kezdeti stádium, minnyá cserélm.
valami ötlet?
Tuji
Tuji