Ennyi tévhitet...
A ygertya nem termel hőt
A gyertya hőértéke a hőelvezető képességét, és ezen kerszetül a bemelegedése gyorsaságát , üzemi hőfokát mutatja.
Egy babettában az égési csúcshőmérséklet 1800 fok sincs, ehhez nyilván nem jó egy nagy hőértékű ygertya, mert nem éri el az őntisztulási hőmérsékletet, viszont egy vidáman 2000 fok körül égő nagyobb teljesítményű motorban a babszihoz való gyertya simán leolvadna.
A hőrétéken kívül további trükkőzések vannak a gyertával, van előreálló elektródáju, ami előnytelen alaku égéstérbe, vagy vizes motorba való(bp jelzésű,a sima a B-s)
Továbbá az ngk nem visszafelé számoz, minta brisk
miért olvadna el a hengerfej? a 20as nem nagyobb hőértékű? nem értek hozzá most vettem. a kuplungom nem nagyon emel ki fönt ki van csavarva koppig a spanoló.
a B10EG az NGK gyertya.azt a 20ast meg kurva gyorsan szedd ki mielőtt elolvad a hengerfejed .8as vagy max 9es hőértékű gyertya és garantáltan 10-12x beindul (persze lehet be kell karburálni hozzá)
Ma nekiáltunk kitakarítottuk az egész kipu rendszert...! Azt hittem h több cucc lesz benne! De ahoz képest tiszta volt Most csörömpölök vele tovább! Jut eszembe nincs valakinek fölösbe kipurögzítő rugája! Hát csórikámat csak 1 szerény tartja a kettő helyett :S:S
Nincs min vitázni az enyém 94-es és 6-gangos AM-6 os blokk van benne...egyébként is a hónapváltást nem ismerjük,lehet hogy RS és 93 decemberi....Milyen blokk van benne ez itt a kérdés?AM vs RV?
szerintem rossz évszámot néztél.az én füzetemben is van egy 98as évszám de az a licence.hogy mikor kapták meg a gyártási engedélyt a gömbölyű RSre.sztem az meg h mikor kapták meg a kocka RSre az engedélyt a tanácstul.a blokkot lenne jó látni meg esetleg egy alvázszámot.
Megy bíz 6.ban 5000-nél 60km/ó...ennél tovább g nem húztam.....11km van benne Egyébként egy sima 50-es hengeren is segíthet egy 17,5-ös motoforce(9000ft újonnan)...csak ki kell fúvókázni....
Okk! Hát az olasz papírjai szerint rs és 93as, demajd dobok róla vmikor képet!, de úgy néz ki mint amik a likben vannak, meg amelyik linket te dobtál abban a 94es!
Ezek között van RS és AF is a kaszni majdnem ugyanaz....Viszont abban a kékben nem 50-es blokk van....azzal a kipuval egy 50-es el sem indulna Nyitott 50-es rendszer?Durva
check this
elvileg így vannak.azok vagy AF1ek vagy nem 93-asak.felesleges tenni nagyobb karbit rá.ha sima 50es akkor tökéletes.egy nagyobb karbitól nem fog többet pörögni.lehet még rosszabb is lesz mert túl sok benzint kap majd.nagyobb henger nagyobb karbi az oké.de 50esre felesleges csak többet eszik.
1: a nyál égése
2: surlódás
NAost a gyetya az optimális esetben nem ég, és nem surlódik:)
A ygertya nem termel hőt
A gyertya hőértéke a hőelvezető képességét, és ezen kerszetül a bemelegedése gyorsaságát , üzemi hőfokát mutatja.
Egy babettában az égési csúcshőmérséklet 1800 fok sincs, ehhez nyilván nem jó egy nagy hőértékű ygertya, mert nem éri el az őntisztulási hőmérsékletet, viszont egy vidáman 2000 fok körül égő nagyobb teljesítményű motorban a babszihoz való gyertya simán leolvadna.
A hőrétéken kívül további trükkőzések vannak a gyertával, van előreálló elektródáju, ami előnytelen alaku égéstérbe, vagy vizes motorba való(bp jelzésű,a sima a B-s)
Továbbá az ngk nem visszafelé számoz, minta brisk
Köszönöm! Még jelentkezem!
elvileg így vannak.azok vagy AF1ek vagy nem 93-asak.felesleges tenni nagyobb karbit rá.ha sima 50es akkor tökéletes.egy nagyobb karbitól nem fog többet pörögni.lehet még rosszabb is lesz mert túl sok benzint kap majd.nagyobb henger nagyobb karbi az oké.de 50esre felesleges csak többet eszik.
http://bikepics.com/aprilia/rs...
Egy 14-es vagy 16-os karbi nem segítene egy kicsit?