Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én azért kivenném a 20as zsiga gyrtyát egy rsből..
jólvan.
nem vagyok szerelő.csak most kezdtem el tanulni a dolgokat
A motorban két dolog termel hőt:
1: a nyál égése
2: surlódás
NAost a gyetya az optimális esetben nem ég, és nem surlódik:)
akkor rosszul tudtam.
épp ezaz hogy nagyobb hőérték.mondjuk nemtom h így hogy indult be.de nagyobb hőt is csinált.
Ennyi tévhitet...
A ygertya nem termel hőt
A gyertya hőértéke a hőelvezető képességét, és ezen kerszetül a bemelegedése gyorsaságát , üzemi hőfokát mutatja.
Egy babettában az égési csúcshőmérséklet 1800 fok sincs, ehhez nyilván nem jó egy nagy hőértékű ygertya, mert nem éri el az őntisztulási hőmérsékletet, viszont egy vidáman 2000 fok körül égő nagyobb teljesítményű motorban a babszihoz való gyertya simán leolvadna.
A hőrétéken kívül további trükkőzések vannak a gyertával, van előreálló elektródáju, ami előnytelen alaku égéstérbe, vagy vizes motorba való(bp jelzésű,a sima a B-s)
Továbbá az ngk nem visszafelé számoz, minta brisk
gyere már msnre chakypapa@hotmail.com
miért olvadna el a hengerfej? a 20as nem nagyobb hőértékű? nem értek hozzá most vettem. a kuplungom nem nagyon emel ki fönt ki van csavarva koppig a spanoló.
a B10EG az NGK gyertya.azt a 20ast meg kurva gyorsan szedd ki mielőtt elolvad a hengerfejed .8as vagy max 9es hőértékű gyertya és garantáltan 10-12x beindul (persze lehet be kell karburálni hozzá)
a gyertya száma B10EG ------ most tettem bele 20-as számút zsiguligyertyát ezzel nekem beindul 10-10szer
nekem is keresnem kell rugót mer elhagytam valahol.
De 6-os van ...Gond?Kismókus ne szój beee....
Autósbolt:Kis Polski fékpofa összehúzó rugó...200-ft é is azt tettem rá
Ma nekiáltunk kitakarítottuk az egész kipu rendszert...! Azt hittem h több cucc lesz benne! De ahoz képest tiszta volt Most csörömpölök vele tovább! Jut eszembe nincs valakinek fölösbe kipurögzítő rugája! Hát csórikámat csak 1 szerény tartja a kettő helyett :S:S
de a tiédbe is AM5nek kéne lennie teeeeee komám asszony katonája
Nincs min vitázni az enyém 94-es és 6-gangos AM-6 os blokk van benne...egyébként is a hónapváltást nem ismerjük,lehet hogy RS és 93 decemberi....Milyen blokk van benne ez itt a kérdés?AM vs RV?
Okás meglesz!

Köszönöm! Még jelentkezem!
szerintem rossz évszámot néztél.az én füzetemben is van egy 98as évszám de az a licence.hogy mikor kapták meg a gyártási engedélyt a gömbölyű RSre.sztem az meg h mikor kapták meg a kocka RSre az engedélyt a tanácstul.a blokkot lenne jó látni meg esetleg egy alvázszámot.
Megy bíz 6.ban 5000-nél 60km/ó...ennél tovább g nem húztam.....11km van benne Egyébként egy sima 50-es hengeren is segíthet egy 17,5-ös motoforce(9000ft újonnan)...csak ki kell fúvókázni....
Okk! Hát az olasz papírjai szerint rs és 93as, demajd dobok róla vmikor képet!, de úgy néz ki mint amik a likben vannak, meg amelyik linket te dobtál abban a 94es!
Ezek között van RS és AF is a kaszni majdnem ugyanaz....Viszont abban a kékben nem 50-es blokk van....azzal a kipuval egy 50-es el sem indulna Nyitott 50-es rendszer?Durva
check this
elvileg így vannak.azok vagy AF1ek vagy nem 93-asak.felesleges tenni nagyobb karbit rá.ha sima 50es akkor tökéletes.egy nagyobb karbitól nem fog többet pörögni.lehet még rosszabb is lesz mert túl sok benzint kap majd.nagyobb henger nagyobb karbi az oké.de 50esre felesleges csak többet eszik.
veled meg mivan?nem hoztad a energiaitalt meg a piros pöttyöst .megy már a szekér?
akkor ezek mi a túrók?

http://bikepics.com/aprilia/rs...

Egy 14-es vagy 16-os karbi nem segítene egy kicsit?