Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Viszont ha AF-1 akkor RV blokk van benne ami nem kicsit külömbözik az AM-től....10-es gyertya legalább akkora hülíeség mint a 6-os minél nagyobb a hőérték annál több hőt termel a gyertya ami a henger károsodásához vezethet.....
ja azt elfelejtettem h NGK-ból 8-9es gyertya.mert másik gyertyamárkának lehet más a hőértékszámozása.
ha 93as akkor az AF-1 és nem RS.94től kezdték gyártani az RSeket.ha nyomsz róla képet be tudjuk lőni az évjáratot.

áttételezd le vagy vegyál nagyobb hengert és leforog 13-at is.terhelésen enyém is 11,5nél megáll és 11től már piros van.nincs értelme h tovább pörögjön.tudna de mint mondtam áttétel vagy henger
hali
üdvözlünk a klubban.sportlégszűrő végül is nem gáz ha az van rajta de télen azzal ne használd azér.420as lánc és gyárilag 124 v 126 fogas, de ez persze változik.az a legjobb veszel 130asat és abból kiütnek neked annyit h jó legyen
te atya úr isten .ebbe 8as vagy max 9es gyertya kell vazze.a 10es már sport tevékenységekhez van.szerintem ennyi baja van csak egyébként
Hellótok!

A bnőm a napokban vett egy rs50est 93as, van rajta egy gianelli kipu, gyárilag mekkora karbi van ezeken a gépeken? 12?

Egyébként, h ha terhelés alatt olyan 10ig jól húz utána max11-et forog ki, de az már kissé nyögvenyelős, az okk ezeknél!? Csak mert sztem kicsit többet kéne tudniuk!?
Üdv Tamás ha akarod akár ütközhetünk is én Törökbálinton lakom de Budapesti vagyok és most építem az RS em (lassan kész)...Tudok segíteni sok mindenben...
az index meg a festés se épen gyári:D
420as lánc valo rá, 126 szemes elég lesz biztos
Ilyen fajta motor gyilkolásra sose vetemednék, de mint minden nagy terhelésre erre is fel lehet készíteni a motor. Én úgy vélem elsokal tehát nem tudja elégetni a bekerült benzint. Valószínűleg ezért nem akar utána beindulni. Gyertyát kellene nézni ilyenkor! Legalább üzemmelegen erőltetitek a gépeket?

Tuji
probáld meg tolni... nekem is ezt csinálta, de tolásra rögtön indult.
utána kapott a 8as helyett 9es gyertát azota tökéletesen indul

sztem "gyertya 10es" tett bele 20ast?
Sziasztok

Én is csatlakoztam a klubbhoz, köbö egy hete beruháztam egy 2001-es RS-be. Kissé idősen (25), abszolút kezdő motorosnak számítok, úgy gondolom ez pont jó lesz tanulni, illetve eredeti céljára, budapesten városi közlekedésre, majd később meglátom akarok-e nagyobb vasat.
Most éppen nagyon beleszerettem a masinába, imádok vele menni, úgy érzem már most elkapott a lánc, innentől motorozni fogok nincs visszaút :)
Előző tulaj csak mérsékelt információkkal szolgált az eszközről, ami biztos, hogy 80-as henger van benne, de minden más gyári. Most cserélek rajta egy-két dolgot, meg elviszem szerelőhöz, nézze át, meg javítsa amit kell rajta.
Két kérdésem lenne ezügyben? Milyen lánc, illetve mekkora átmérőjű légszűrő kell rá? Valami gagyi sportlégszűrő van rajta, ezt szeretném lecserélni. Továbbá tudtok-e boltot, ahonnan tudok hozzá alkatrészt szerezni (eddig italmondo-t ismerem)

üdv
Tamás
Szeva fater megrendeltem a karbimat,besokalltam a sok nyerészkedő faszkalaptól ...19e forint dell 21-es Black versenykarbi 15+postáért akartak adni egy használt 19-es dell-t
cs nekem is ezt csinálja pl meghúzatom kicsit leállítom indítom semmi sokáig tekeri de semmi. lehet hülye kérdés de letudnád írni mert nem értem h 10es meg 20as szikra előre is kösz fontos lenne
cs tuji csak megpróbáltam betonon kapartatni és lefulladt utánna semmi. gyertya 10es szikra van tettem bele 20ast beindult majdnem 1ből kicsit pörgött az önindító. de beindul mostmár. csak nemelőször csinált ilyet és éerekelne h miért csinálja
Esetleg kitoltad a szemét? Talá kissé nagyobb feladat elé állítottad a motort mint amit kibírt. Gyertyát nézd meg abból el lehet indulni a hibakereséssel.

Tuji
cső nektek. az rs eröltetés után nem akar beindulni miért lehet ez? üresen nem pörög ki csak 8000ig (75ccm-es henger 21-es delortó karbi)
Tehát amikor a felkarmantyúzott dugattyút rakod bele a fékhengerbe akkor nem kened be fékolajjal, mert annak nincs kenőképessége? Én bekenem! A TZR ezer éves fékolaját lecseréltem és furcsa módon sokkal lágyabb adagolhatóbb mondhatni olajozottabb működésű lett a főfékhenger, valószínűleg azért, mert nem változott a kenőképessége a fékfolyadéknak.

Tuji
igazából nekem 2000utánira kéne. de mutass képet a tiedről ha nemgáz hátha jó rá
Hogy halad az oldal?
Csá Atta! Hát veled meg mi újság, mi szél hozott az RS 50 fórumba? Mint ex RS 75-ös vagy itt? Nah, minden jót neked!
Ha ezt most gúnyból kérdezed akkor előbb tanulj egy kis fizikát!Bizonyos mértékig minden folyadék és a levegő zárt helyen összenyomható!Csak a féknél az nem mindegy ,hogy menyire és hogy rugózik -e.Tudom le egyszerűsítve azt írják,mondják ,hogy a folyadékok összenyomhatatlanok ,de ha belegondolsz ez baromság!Ennél kicsit bonyolultabb.A mind addig míg a molekulák tudnak sűrűsödni nyomható (préselhető) ,de ha gondolod akkor helyesbítek a víz jobban összenyomható mint a fékolaj és még rugózik is!
" a víz összenyomható"
Levegős a féked és mindenképpen mosd át a rendszert friss fékolajjal mert valószínű már fel van vizesedve a régi oil és ügyebár mint tudjuk a víz összenyomható!
Ne haragudj Tuji ,de erre muszáj írnom.A fékolajnak nincs kenési képessége annak pont ,hogy maró képessége van és jóformán összenyomhatatlan ,na ez a lényeg!
hali. nekem van 98-ra ha érdekel szólj.