Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

RS tulajok figyelem! Aki szeretné motorját írásban bemutatni, az most megteheti! Teszteket várok a ghostbikerboy.rs4life@gmail.com címre. Miután elkülditek a tesztet (word-be írhatjátok, képekkel illusztrálhatjátok), az fel fog kerülni a www.rs4life.hu-ra ! Az oldal egyébként RS 50 rajongói oldal lesz!
A rendszámos üzembe helyezéshez kell: a külföldi forgalmi a törzskönyv a külföldi forgalomból kivonási papír és a számla vagy adásvételi.

Tuji
Jójó, akkor csináld, haladjunk a munkával. Én meg elkezdem az RS 50 leírást.
na má megint hova sietsz? .sose vagy itt.már a 85% kész.
Elnézést, az email: ghostbikerboy.rs4life@gmail.com
(a sietség...)
Köszi.
Szia!
A történet kész van már? Küld át az új email-emre ha kész. Ha nem, mert nem tudsz vele haladni, akkor szólj, mert lépni szeretnék 1-ről a 2-őre.
Jó légy addig is, Csácsá!
Sziasztok!
Sajnos egy kis változás történt a www.rs4life.hu fejlesztése során. Az emailcím, ahová küldjétek a tartalmat: ghostbikerboy.rs4life.hu
Köszönöm.
Dokikám megvan a hiba ha kiveszem a gyertyát akkor van szikra,ha odateszem az ujjam a gyertya helyére eltünik a szikra....Ha lassan tekerem a főtengelyt nincs szikra.Én úgy emlékszem hogy az akkumulátoros,elektrónikus gyujtásnál nem fordulatfüggő a szikra intenzitása....Mi a gond?Tekercs?
köszi
a vízpumpa legalsó csavarjánál.valószínű imbusz
Hali!
A hűtőfolyadékot hol tudom leereszteni?
köszi.mostanában akarok majd venni mocit és mivel még nem volt ezér nemtom mik kellenek.
Haverom hoz be motorokat olaszo.-ból, megkérdezem. Az biztos, hogy nagymotoros üzembehelyezéshez kell a motor törzs lapja? anélkül elég halott az ügy, bár a friss szabályokat nem ismerem.

Tuji
és még finoman fogalmaztál.visszatérve a kérdésemre.meg tudod mondani milyen papírok kellenek egy nagymoci vásárlásánál?
Az a durva, hogy már semmi nem elég nekik és romokban az ország.

Tuji
hello
mondjuk én pontosan nem tudom mik kellenek a motorhoz.nem tudnád megmondani h milyen papírok kellenek pl egy nagymoci vásárlsához?

"a külföldön bérelt tizen milliós kocsikat" - na igen ez sem én vagyok.csak a sok köcsög gazdagnak legyen jó ebben az országban.fasszopók
sziasztok
Állítólag már hordják be a külföldön bérelt tizen milliós kocsikat saját névre vizsgáztatni, mert az új vizsga rendszerben már nincs eredet vizsgálat. Nem esküszöm meg rá, de jellemzően magyar történet lenne.

Tuji
Kössz Gedeon te egy ász vagy lecsuszott az olaj cső a karbirol még az a szerencse hogy nem kínoztam inkább hazatoltam a felujjítással kapcsolatban pedig én teljesen ujj cuccokat vettem tunung cuccut 73cm hengertkompletten toppot ehez dellrorto 21 karbi ,szívó membrán főtengely erősitett,csapágyak ,szimeringek ,pakolások 120 fizettem az italmondóba. 15 000 összerakták . erős mint állat de a rezó lefolyt száznál még nem heréltem ki , nekem elég ennyi , fordulatmérőt kiakasztja ha kell . ha valakinek kell megvan a hibátlan henger dugóval és a gyári 12 karbi
minden papírt be kell szerezni hozzá.eredetvizsga meg ilyeneket is.sok pénz és sok idő. (rendőrség lekérdezi...stb)ha jól tudom
mondjuk én azt nemv ágom a dologba h az ég világon ha semi papir nincs a motorhoz akoris lelehet rendszámozni? ... mmint adásvételi vna de azonkivül semmmi.. és olaszbol is van
bizony bizony
lepapírozhatni is csak akkor tudja és csak akkor tud 2 személyt szállítani ha több mint 50ccm (pl.:simson 51ccm - ezt már lehet)...és igazad van ahhoz már A1 jogsi +2év...meg ugye mocit is 2 szem vizsgáztatni
ja vmi ilyesmi:D

ha rak rá lábtartot emg lepapiroztatja akro lehet csak meni 2 személyel.. meg persze min A1 jogsi 2év probaidő leteltével