ohh, akkor szétkapom a gépet és helyettesítem az odaillő csapágy golyóval. A kuplung beállítás titkát is elmondhatod, mert nekem mindig csúszik. Pedig a lamellák 85 % -ak , és az olaj is uj(motorba való 10w-40). Most meg sztem szarul tettük össze vagy a tömítés áll rosszul, kifúj a hengertalpnál. Veszek valami tömítőpasztát autós boltba és majd óvatosan bekenem hogy ne szökjön a kompresszió. Remélem kész lesz még nyár végéig , mert még szeretnék vele motorozni!
Szervusz!Amit csináltál az sajna hibavolt!Nem az erőszakolás hanem a golyó pótlás!Rúddal nem szabad helyettesíteni!Az a kis golyó rezgés és fordulat csökkentő!Az egy sima csapágygolyó.Nézd meg a rúd méretét és keressél 1 akkora csapágyat üzsd szét és tedd bele a golyót.Ha nincs otthon csapágy boltba 1000ft körül kapsz ilyen kicsi csapágyakat a legolcsóbb is megfelel.Érdemes megvenni és ezt megcsinálni mert nem lesz hosszú életű a kinyomó szerkezeted.Majd később megírom a kuplung állítás titkát ha érdekel ,de most mennem kell.
az Minarelli a legjobb kisköbcentis blokk.sok ember tanúsíthatja.más gyárak is előszeretettel alkalmazzák őket.ezért nem is értem h mér Derbi blokk van az új RSekbe.biztos olcsóbb legyártani
Ja és ha 50esek közt erős motort akarsz akkor Rs-t veszel!
Tanusíthatom hogy 50esek között nincs párja ezeknek a motoroknak.
Enyém egy 2003as masina már bele raktam 12 ezret de még semmit nem kelett rajta csinálni!
Ha vigyázol rá akkor ki mész vele a világbol!
Megbízhatóak nagyon.
Legalább is az én tapasztalataim szerint!
gyári rs-nek 2.5-3 liter kb a fogyasztása normál használat mellett (legalábbis az enyém az elején enyit evett 2002es) végsebessége olyan 90km/ha gyárinak. de olyan 95-100is kihozaható belőle ha variálnak a fogaskerekekkel.
hy fórumozók
nah levettem a vízpumpa borítást vagy is ahól keveri a vizet olyan látvány fogadott hogy csak na XD
tiszta oljaos volta vízpumpa lapátja a hűtőből alig folyt ki víz
szal tuti hogy szimerin lesz
az lenne a kérdésem hogy ha ki akarom venni a szimeringet hogy férek hozzáá? meg hól van?
légyszi segítsetek előre is köszönöm
Hello mindenkinek!szeretnék venni egy aprilia rs 50 et használtan...még nemvagyok valami tájékozott és itt szeretnék segítséget kérni!ha valakinek van ideje letudná nekem írni miket kell megnézi egy ilyen motoron mielőtt megvenném...meghogy mennyi ennek a motornak a fogyasztása.vagy talán valami másik motort kéne kinéznem!előre is köszönöm!
hát én ugy döntöttem h nem adok ki 10ezreket gázbóvdenért... pont a kezembe került egy simson uszó és láttam h amibe belemegy a simo gázbóvdenje ugyan akkora amilyen nekem kell hosszúság meg jó volt bóvdenvastagság is tökéletes. Megvettem levágtam a hosszúságából megforrasztottam a végét és megúsztam 450 Ft-ból és tökéletesen működik
figyi, tudnál nkeem kicsit segíteni ? havernak rs 50e van neki kéne 1 olyan idom (98as rs hez) ami a fejidomba van benne, a műszerfal mellett. bal oldali megvan neki, ahol a hűtőfolyadéktartály szája van, de a jobb oldali sajnos nincs. honnan lehet esetleg pótolni ?
Nem hagyott nyugodni a dolog, átnéztem a szomszéd autószerelőhöz, azt mondta hogy biztos túl volt állítva a kuplung és folyamatosan hozzáért a kitoló rúdhoz és az folyamatosan pörgött és egybe sült a golyóval. Mondta hogy nyugodtan erőszakoljam ki onnan azt a kitoló rudat. Megfogtam a feszítővasat és egyszerűen kitéptem a helyéről! És azt látom hogy a kis golyó a kitoló rúd végéhez van ragadva ami végül annak tudodott be hogy egymáson dörzsölődött és egybe sült. Levágtam a kis golyót a végéről és egy kicsit hosszabb de ugyanolyan átméröjű acél fúrószárból vágtam egy darabot a helyére. Most összetettem mükszik. Remélem igy is marad. Beszéltem egy -két bontóssal majd szólnak ha találnak hozzá és akkor vége a sufni tuningnak.
Előre is köszi!