Sziasztok srácok!
Már ha a felújjítás témánál vagyunk, akkor én is szerertnék kérdezni.
Gedeon te biztos tudnál konkrétat mondani.
Motoromat szeretném felújjítani dugó csere csapágyak szimeringek és egy hajtókart szeretnék cserélni benne.
Meg lehet hengert ha nagyon rossz állapotban van és fúrni kell.
Mennyibe van kb a henger 50es gyári.
Köszönöm elöre is!
Ja és még valami.Néztem a hírdetésed és az Rs50 sajna megközelítőleg sincs 25 paci sajna.Ha meg tényleg 100.000 költöttél a felújításra és az olaj is rendben és még is ilyent csinál akkor kurva szar munkát csináltak drága pénzért.csak demons. : Új dugó 13000ft fúrás 3000ft főt csapágy 1960ft/db ,föt. szimering 2200ft ,henger töm gar 2000 új ERŐSITETT hajtókar 8800ft + föt. felujittás 2500 ft felső tűgörgő 1800ft +még ha hozzáadom amenyiért én szoktam blokkot felújittani az 10000ft (blokk ki ,szét ,csere ,össze és vissza a helyére a blokk)Ha ezt össze-vissza adom akkor sincs 1 kiló!Jó drága cuccokat vettél és drága a szerelőd is! Ja és ezek a cuccok TOP cuccok és pl. FAG c3 fémházas főt csapágyak nem azok a gagyi SKF müanyag házas gyári csapágyak!
sziasztok!
tudna nekem valaki segíteni?
az rs-em teljes felújítás után 2000 km-rel van, és 2 km-t ha megyek vele olyan hangot ad ki, mint egy jó erős motorfékezésnél és egyből megfogja a motort, azonnal leáll
utána könnyen beindul, de nehezen jár és alapjárat se nagyon van
és ezt csinálja utána 30 méterenként
hidegen szépen jár, de olyan 2 km után a hőfokmérő túlmegy a felén és eddig sose ment. víz van benne
előre is köszi a segítséget
az az act evo amit néztem full-szintetikus. elvileg az a lényeg nem? most hogy racing vagy nem, szerintem ennél az 50es rs-nél igazán nem oszt nem szoroz
nekem már volt ben act-evo ugyanugy ment vele mint a többiolajjal... de az az olaj full szintetikus?
mert utoljára vettem észre h nemis midnen castrol az hanem csak a racing meg talán az actevo
hali srácok mi a véleményetek a CASTROL 2T ACT-EVO olajról? lehet hogy áttérek rá. eddig repsol competitiont használtam. repsol aszem ilyen 4500literje a castrolnak 2000 talán. nemhinném hogy a repsol enyivel jobb. akinek már volt dolga ezzel a castrol-al írjon
Már ha a felújjítás témánál vagyunk, akkor én is szerertnék kérdezni.
Gedeon te biztos tudnál konkrétat mondani.
Motoromat szeretném felújjítani dugó csere csapágyak szimeringek és egy hajtókart szeretnék cserélni benne.
Meg lehet hengert ha nagyon rossz állapotban van és fúrni kell.
Mennyibe van kb a henger 50es gyári.
Köszönöm elöre is!
http://zz4.5mp.eu/web.php?a=zz...
üdv: Zoli
tudna nekem valaki segíteni?
az rs-em teljes felújítás után 2000 km-rel van, és 2 km-t ha megyek vele olyan hangot ad ki, mint egy jó erős motorfékezésnél és egyből megfogja a motort, azonnal leáll
utána könnyen beindul, de nehezen jár és alapjárat se nagyon van
és ezt csinálja utána 30 méterenként
hidegen szépen jár, de olyan 2 km után a hőfokmérő túlmegy a felén és eddig sose ment. víz van benne
előre is köszi a segítséget
Ami rajta van annál hitványabb nemlehet! Remélem vmi normális puha keverékű és nemvalami hokigyár kemény!
tuningolni szeretném az rs50 em et csak nem tom hogy mien hengerszettek jók rá
tudnátok segíteni?
abban a kis dobozban egy AM6-os turbó blokk duruzsol
mert utoljára vettem észre h nemis midnen castrol az hanem csak a racing meg talán az actevo
pontosan nemtudom trapéz lámpás elöl és rv3-as blokk van benne.
üdv: Zoli