Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

elédállítanának 1 motort, eladóba, miket néznél meg rajta ?
[ vásárlás előtti trükkök és praktikák egyik kérdés, szó mi szó engem is kicsit érdekelne ]
Természetesen szívesen segítek akinek tudok.Nos nem tegnapvolt mikor utoljára RV blokkot csináltam ,de ha jól emlékszem a te kuplung tüskéd is 3 részből áll egy hosszú tüske egy golyó és egy rövidebb tüske ami úgy néz ki mint egy szelep.Javaslanám ,hogy húzd ki a kuplung kart a blokból és úgy próbáld meg kihúzni a tüskét ,de ha tudnál képeket küldeni a blokkodról többet tudnék segíteni mert így most nem nagyon van előttem.
ezmost a légszürö végére megy rá v cask mellé? ha mellé akor a másik odlalrol nem több hideg levegőt kapna?
indy01 Ezt neked küldöm!
jah tűrhető bár attól függ honnan szerzed be.
lehet akkár 20 rugó is
Köszi ez nem olyan horror.
hát...10 rugó körűl van.
Nos ha ki akasztottad a bovdent simán kihúzod a kart a blokból.Ezután 1 csavarhúzóval kitudod pattintani a szimeringet ha ügyes vagy és letakarítod még a méretét is letudod olvasni vagy besétálsz vele akármilyen csapágy boltba és kapsz 1-200 ft-ért.A vízpumpa szimeringhez nem kell szétthúzni a blokkot csak a kuplungdeknit kell levenni.
Ez eléggé pézesnek hangzik
mókolva van. venni kell hozzá 1 gyújtótekercset.
Ja és gondolom az alapjáratot felkapcsolt világitásnál állitsam a megadott értékre.
Az elvan kúrva az azt jelenti hogy gyárilag szar vagy utólag mókolta valaki és javitható vagy átköthető?
A gyújtó tekercsre van rákötve a világítás!Elvan kurva!Az alapjáret (motortól függ) 1200-1800 között!Az állító csavar a karbi bal oldalán(általában) egy rugó van rajta.
Az olaj folyástól nem melegedhet a motor az csak a 4t-nél fordul elő.Attol viszont igen ha fogy a víz.A szimeringeket nem neagy kunszt kiszedni és lecserélni.A kép amit beraktál az a kuplung kar ahol bemegy a blokba ott van 1 szimering.Leveszed a bovdent a karol (nem a kormányon hanem ami a képen van) valaki segitsen 1 kalapács nyélel benyomni a kart.Abba az irányba amerre a bovden húzza.Az egyik benyomja a másik kiakasztja a laza bovdent ,később ugyan így vissza.Fojt köv.
Sziasztok. Kérdés rs 50en hol van az alapjáratállitó csavar és mennyi legyen az alapjárat. most 2500-3000között van de ha ráadom a világitást leáll .ez normális vagy van ötlet a világitással kapcsolatban.köszi
szia. itt láttad a motort képesmotoron ? 170 ezerért hírdetve ? azt gyorsan felejtsd el azt a motort mert úgy levan használva és lehajtva hogy bűn még ránézni is.

oldalán hatalmas csúszásnyom, pöfög csörög, tolásra indúl.

ezeket hallottam vissza róla, nem szivesen látnám viszont.
am arrow az töb fajta van én olyat mondok ami úgy néz ki mint a gyári meg olyan vékony csak mégse gyári:D
Dehogynem, nekem Arrow van a motoron, nagyon szép hangja van alapjáraton is, mint egy 125-ös. Viszont mikor mész vele, akkor nagyon GP feeling.
köszi és a hangja se változik mi?
Hello! nekem pont van egy 98-asom. Arrow rendszer, 19-es karbi, tavaly volt felújítva, kuplung-gázbowdenek frissek, lánc D.I.D szezon elején cserélve, stb. 30 900 km van benne. Adatlapomon megtalálod a hirdetést. Hello!
sokkal jobban gyorsulna egy arrow rendszerrel, végre nem lenne több de gyorsulásba meg nyomatékba jóval több lenne.megéri egy komplett rendszer rá.
Hy forumozók!

A közeljövőben tervezem egy 1998-as rs 50-es vásárlását de nem szeretnék befürödni. Ezért a segítségeteket kérném abban hogy mire figyeljek oda vásárláskor.
amúgy az elsőre:vagy elszakadt a spirálod vagy rosszabb esetben a hajtás ment tönkre.
ööö...egy fórummal arrébb...ez RS nem SR
Hello sporttársak.
Nekem egy aprilia sr50-em van már 4éve elöjött egy nagy hiba
szeretnék tanácsot kérni mielött szerelöhöz vinném
1.) nem megy a kilométer ora mi a teendô uj spirál?
2.) gyorsulásnál visszalassul és búg mintha üresbe járna és visszaszabályozza a sebbeséget nem lehet normálisan menni vele röpsúly vagy mi lehet a probléma
Választ elöre is köszönöm kb mennyibe kerülne ezzeknek a dolgoknak a javítása?
Köszi