jah ok :D a szimeringet kikapni nehezen lehet? szét kell hozzá húzni a blokkot nem? vagy is ha a vízpumpa simeringet kapom ki vagy mindenféleképpen szét kell húzni a blokkot?
hy fórumozók
van 1 vagy 2 gondom
1.a kuplungszerkezetnél folyik az olajam gondolom szimering kell oda
2. sok olajam elfojt ettől mlegedhet a motor nagyon mert a vítmérő órám egekbe szökött az biztos mivel vizes az olajam hogy vízpumpa szimering kell
mit szóltok? tudnátok segíteni?
Bocs hogy közbe szólok, de lenne egy fontos kérdésem. Tudom, hogy neked rs 50 -ed van és nekem meg egy af1 em csak hátha tudsz segíteni mi lehet a baj. A kuplungnál van az a kitoló rúd. Az hány részből áll? És amikor szétszedtem a kuplungot tök könnyen kijött .(összetettük a motort ment csak csúszott az egész kuplung. Szét szedtük hogy beállítsuk és akkor már bele volt szorulva.) Most meg az istenért nem akar kijönni a helyéről és csak kb 2-3 mm -ert mozdul. Próbáltam mindennel(fogóval,svédkulcsal) kihúzni onnan de sehogy. Szerinted hogy lehetne onnan kiszedni? Persze megértem ha nem akarsz segíteni (elvégre csak betoppantam ide.)de hátha tudsz még egy lehetőséget amit még nem próbáltam!
szerintem ahogy kinéz úgyis szerelő lesz belőle. szét kell bombázni a fél blokkot. megkell csinálni a gyújtásnál az éket,termoszt kiszedni, lamellákat kicserélni. nagy munka vár rám
Ezt azért nem írtam mert úgygondoltam ezt úgy is tudod.A vízpumpát és az olaj adagolót nem kell levenni a dekniről.A vízpumpának az alsó csavarja a leeresztő csavar.A pumpánál a 3 csavarjából csak a jobb legszélsőt kell kivenni mert az átmenő és a deknit is a blokkhoz fogja a többit nem kell.Ezt azért mondom mert ha azt nem bolygatod nem kell tömíttést cserélni.Az oil pumpa pedig egy az egyben lejön a deknivel együtt csak a burkolatát kell levenni és kikötni a bovdent.
Nem 1 nagy kunszt ,de 1 a lényeg a kuplung kosarat meg ne folyátok semmivel ,hogy letudjátok az anyát lazittani mert az gyenge alu öntvény.Ha leveszed a kuplung deknit és a blokk bal felső sarkára nézel látnod egy fogas kereket ami forog ha forgatod a kuplungot.Na ott tartsatok ellent egy erős csavar húzóval.
hali. lenne egy olyan gondom hogy kuplung lamellákat kellene cserélni. Elég bonyolutl művelet vagy megtudjuk miis csinálni fatterrel? jó hozzáteszem haverom AF1-be már cserélt, őis segítene....... vagy ezt inkább bízzam szakemberre?
?
van 1 vagy 2 gondom
1.a kuplungszerkezetnél folyik az olajam gondolom szimering kell oda
2. sok olajam elfojt ettől mlegedhet a motor nagyon mert a vítmérő órám egekbe szökött az biztos mivel vizes az olajam hogy vízpumpa szimering kell
mit szóltok? tudnátok segíteni?
de biztos segít ha tud
Bocs hogy közbe szólok, de lenne egy fontos kérdésem. Tudom, hogy neked rs 50 -ed van és nekem meg egy af1 em csak hátha tudsz segíteni mi lehet a baj. A kuplungnál van az a kitoló rúd. Az hány részből áll? És amikor szétszedtem a kuplungot tök könnyen kijött .(összetettük a motort ment csak csúszott az egész kuplung. Szét szedtük hogy beállítsuk és akkor már bele volt szorulva.) Most meg az istenért nem akar kijönni a helyéről és csak kb 2-3 mm -ert mozdul. Próbáltam mindennel(fogóval,svédkulcsal) kihúzni onnan de sehogy. Szerinted hogy lehetne onnan kiszedni? Persze megértem ha nem akarsz segíteni (elvégre csak betoppantam ide.)de hátha tudsz még egy lehetőséget amit még nem próbáltam!
Előre is köszönöm!