Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah ok :D a szimeringet kikapni nehezen lehet? szét kell hozzá húzni a blokkot nem? vagy is ha a vízpumpa simeringet kapom ki vagy mindenféleképpen szét kell húzni a blokkot?
a víznek miköze az olajhoz?mivel ereszt a vízpumpaszimeringed ezért a víz átfolyik az olajrendszerbe és nem a vízkörbe marad,hogy hűtse a mocit
bitos legyek benne:D mivel hogy folyik az olajam attól melegedhet a vizem vagy is a motor érted mert azt mutatta hogy marha meleg a víz
?
a kuplungnál szimering.ha vizes az olajad szintén szimering.minek kérdezed ha tudod
hy fórumozók
van 1 vagy 2 gondom
1.a kuplungszerkezetnél folyik az olajam gondolom szimering kell oda
2. sok olajam elfojt ettől mlegedhet a motor nagyon mert a vítmérő órám egekbe szökött az biztos mivel vizes az olajam hogy vízpumpa szimering kell
mit szóltok? tudnátok segíteni?

ha jól emlékszem most délelőtti műszakos a csávó uh majd este fog csak írni neked
RV4L es a blokk,
egszerűbben tudna segíteni ha megmondanád hogy mien blokk van a motorodba. AM/RV 123456?
de biztos segít ha tud
Helló!

Bocs hogy közbe szólok, de lenne egy fontos kérdésem. Tudom, hogy neked rs 50 -ed van és nekem meg egy af1 em csak hátha tudsz segíteni mi lehet a baj. A kuplungnál van az a kitoló rúd. Az hány részből áll? És amikor szétszedtem a kuplungot tök könnyen kijött .(összetettük a motort ment csak csúszott az egész kuplung. Szét szedtük hogy beállítsuk és akkor már bele volt szorulva.) Most meg az istenért nem akar kijönni a helyéről és csak kb 2-3 mm -ert mozdul. Próbáltam mindennel(fogóval,svédkulcsal) kihúzni onnan de sehogy. Szerinted hogy lehetne onnan kiszedni? Persze megértem ha nem akarsz segíteni (elvégre csak betoppantam ide.)de hátha tudsz még egy lehetőséget amit még nem próbáltam!

Előre is köszönöm!
reméllem az én szerelőm is ígygondolja :).... jóéjt
Ez egy délután! Na én elköszönök jóét!
szerintem ahogy kinéz úgyis szerelő lesz belőle. szét kell bombázni a fél blokkot. megkell csinálni a gyújtásnál az éket,termoszt kiszedni, lamellákat kicserélni. nagy munka vár rám
Ezt azért nem írtam mert úgygondoltam ezt úgy is tudod.A vízpumpát és az olaj adagolót nem kell levenni a dekniről.A vízpumpának az alsó csavarja a leeresztő csavar.A pumpánál a 3 csavarjából csak a jobb legszélsőt kell kivenni mert az átmenő és a deknit is a blokkhoz fogja a többit nem kell.Ezt azért mondom mert ha azt nem bolygatod nem kell tömíttést cserélni.Az oil pumpa pedig egy az egyben lejön a deknivel együtt csak a burkolatát kell levenni és kikötni a bovdent.
így van
viszont ahhoz hogy hozzáférjünk a kuplungkosárhoz le kell engedni a blokkból az olajat meg a hűtővizet?
Nem 1 nagy kunszt ,de 1 a lényeg a kuplung kosarat meg ne folyátok semmivel ,hogy letudjátok az anyát lazittani mert az gyenge alu öntvény.Ha leveszed a kuplung deknit és a blokk bal felső sarkára nézel látnod egy fogas kereket ami forog ha forgatod a kuplungot.Na ott tartsatok ellent egy erős csavar húzóval.
Szép az is!
ki lehet őket cserélni könnyen...legalábbis gedeonnak könnyen ment
úgyis csak a hátam van benne.elég érdekes h egy csávó kommentelt h 4est adott rá.az átlaga meg 1.6...de már megszokhattuk
hali. lenne egy olyan gondom hogy kuplung lamellákat kellene cserélni. Elég bonyolutl művelet vagy megtudjuk miis csinálni fatterrel? jó hozzáteszem haverom AF1-be már cserélt, őis segítene....... vagy ezt inkább bízzam szakemberre?
Azt hittem kivágod magad ,de látom nem tetted.
tudom
én is azt terveztem
Most nézem te mekkora hülye vagy!Az "Amit akarsz"!A cimnek úgy gondoltam ,hogy kitalálsz valamit!
Hát ahoz nagyot kell burulni ,hogy összetörjön.Majd 1 kis várost akarok beletenni meg 1 kis pályát!