Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aztán nézd meg mennyire van ráálítva a kuplung bowden....Hogy indul hidegen melegen.....és még van egy pár trükk...
Köszi kiindulásnak veri gut
Nézd meg például hogy nagyon füstöl e mert ha egy kicsit kopott a motor szokták süriteni a keveréket és halkabb lessz a csapágy...
Nem számít hogy néz ki a lényeg hogy a tank alatt úgysem látszik és hasznos...
azon gondolkozok még, hogy a rejtett blokk hibákat hogy szúrjam vajon ki első látásra. neagyisten nemcsörög nem puffog de valami rejtett hibája van. na de m1 menet közbe remélem rálátok a hibákra* ha vannak *
Ja vállban azt hittem ágyékban.Ja és NE GYILKOLD!
Ja mondjuk nem a dizájnra mentünk ,de a lényege ugyan az.Egyébként tényleg érezhető a különbség és nem csak képzelem.
Szerintem Csütörtökön folytatom a beizzítási procedúrát...szurkolj
Ma is elmentem vele budaörsre tök buli...jól gyorsul csak hamar vége van....Na meg egy kicsit válban szorít
Amúgy jó a RAM AIR INDUCTION rendszered....ütős
Ja!Azt hittem már baja van ,de ha csak tényleg ennyi akkor nincs gáz!
Na figyu fater azt hogy hengert kell cserélni én nem nevezném hibának...Egyébként szeva
Figyú te megmondtad a frankót ,hogy nincs semmi baja tökjó állapotba van!Csak ezt cseréld le meg azt vegyél bele ja meg amazt is meg kell bütyölni rajta ,de egyébként tökjó kifogástalan állapotba van! Miért ne hinnék neked és különben is melóba járni kell meg majd azzal rohangálok cuccokért a javítandó motoroknak.
Ha tudnád milyen szúrósan fogom megnézni!Egyébként szeva PAPA!
ha nekiállsz nézegetni a kiput....meg vízben tologatni.....meg papírzsepit rakni a telóhoz....iszonyatos haragra gerjedek
Énis valami ilyesmire gondoltam, csak én még felnyittatnám a tankot [ bár ez részbe megvan ha aztnézzük h blokkhőmérséklet ] kitudja meddig tologatták

sok csaló van sajnos a világon, énis a héten megyek 1et megnézni, 1 125öst ha fasza akkor tulaj leszek
köszi
Hát furcsáltam is h 200 ról indult és most meg lement 165-re
Akkor ne adjam el neked a robogót?
A legelső egy moci vásárlásnál.megnézem a gazdáját és a helyet ahol tartja sokat elárul a gépről.Aztán persze optika szemlélet külső.Egyáltalán tényleg az-e ami ill ,hogy tetszik -e mert ha nem közelebb sem megyek.én jártam olyan helyen mocit venni ,hogy már a kapuba megfordultam.Ha egyáltalán ránézésre elnyerte a tetszésem jön a műszaki rész.Elsőre nem indíttatom el megnézem meleg-e a blokk vagy a kipuf.Mert ha meleg akkor járatták előtte az pedig nembiztos ,hogy véletlen!Megnézem hogyan indul milyen a hangja csörög susog kattog kerreg stb.Persze minden motortípusnak meg van a jellegzetessége.Meg kell nézni alapjáraton és fordulaton.Ha ez megfelelő jön a futómű a telók menyire olajosak.Ezeket lemoshatták úgy ,hogy közelebbről szemügyre veszem oda teszek 1 papír zsepit megkérek valakit mozgassa meg a telókat ha finoman könyezik vagy a kinyomódó levegő hatására mozdul a zsepi akkor szimeringes.Ezután megnézem a betéteket persze ha láthatók valamennyire.Aztán jön az 1 nyomon haladás vizsgálata.Kiöntesz vizet és egyenessen átmész rajta a géppel.Ha ezek megvannak és megfelelőek akkor jöhet a próbakör és ha minden oké mehet az üzlet.Úgyhogy nekem ne agyatok el motort!
Ujonan enyibe kerül a tekercs.tekercs banel
igen igen pont azt. borzalmas
Nem tom hogy melyikre gondolsz most . arra amelyiket úgy hírdetik hogy a lányom volt motorja? Azt láttam de nem azt akarom megvenni.
ezen már énis gondolkoztam de a légszürö házamba nem akartam vágni egy karikát emiatt
Ez pont a szűrő fölé megy vagy is ha megy a motor akkor megkapja a légszűrő a torló levegőt ettől sokkal jobb lesz a motor öblittése és ami nagyon lényeges hűvösebb levegőt kap és mint tudjuk a hidegebb levegő oxigén dús.A többi adódik magától.Persze ez a megoldás csak nyáron javaslott hidegebbe már nembiztos ,hogy jó a gépnek.