most elárulom a titkot.március óta van RS-em és motorom is.csak amiket tudok azt vagy szimplán logika vagy a menedzserem amiket mond
amúgy én is erre tippelek h olcsóbb is (nekik) valószínű meg tartósabb is.a Derbi az Piaggio? ezt nem is tudtam
Szerintem azért nem a minarellit rakták az új rs-ekbe mert a piaggio blokk kicsit le van folytva valamennyire állítólag és az tartósabb mint a minarelli mert ez jobban ki van hegyezve.
Én ezt halottam bár szerintem nem pont neked kell magyaráznom itt a dolgokat.
Többet értessz te az Rsekhez mint én.
A hengertalpnak és a blokktalpnak ugyanolyannak kell lenniük? (formára, meg kialakitás meg ezek) Mert ez a polini ami nekem van nem teljesen passzol hozzá de így is megy/ment. csak jó sok fbs, tömítés kellet alá . Az üres visszajelző az a blokkban a váltónál helyezkedik el? Mert nekem jó volt egy ideig utána szétcsúszott. Ahhoz hogy megjavítsam szét kell húzni a blokkot? Vagy külsöleg is lehet orvosolni a dolgot. (rv4l blokk típus)
Figyu srác szeretnénk egy RS talit valahol pest környékén szerintem a többiek is szívessen látnák az AF -eket is hiszen az elődeink! Szólj már a fórumodba teis hátha lenne jelentkező!
Ja a tömítés.Ha nincs sérülve a talp vagy a blokk tehát csak egyszerűen hiányzik a tömités akkor csinálj papírból!A gyári is az!Egy spirál füzet hátuljából tökéletes!A minta a henger alja.Nyomd a papírra a henger szoknyáját.Az nyomot hagy.Vágd ki a mintát.Kend be zsírral a henger alját.A kivágott nyílással így most már rátudod húzni a papírt a henger aljára.Húzd rá és nyomd neki.A zsír tökéletesen megfogja rajzolni a mintát amit ki kell vágni.És kész is!
Na hali megint vagyok.A kuplung állítás :leveszed a kuplung deknit , kormányon a kuplungkarnál majdnem tökig visszatekered az állittó csavart.Pár menetet hagyjál (kb 3mmit) hátha majd még lazítani kell!Ha ez megvan lazítsd fel teljesen a kuplung kosár közepén azt a nagy csavart ami le van kontrázva 1 anyával.A ez megvan lassan tekerd befele amíg nem érzed ,hogy óvatosan neki ütközik a kiemelő tüskének.Ezután húzd be a kuplungkart és nézd a szerkezetet menyire emel ki.Nem fog az összes lamella eltávolodni elég ha csak a legszélső kb. 1.5-2mmre.A távolság az csak viszonyítás nem mérvadó!A lényeg a kuplung kar ha nyugiba van nem feszülhet a bovden.Kb. 3-4 mmt kell mozdulnia mire elkezd feszítteni.A lényeg!Húzkodd a kuplungkart és közben figyeld a szerkezetet és a tüske nyomót (amire a bovden csatlakozik).Szükség esetén tekerj befele a kontra anyás csavaron esetleg kifele.A lényege azt nem szabad meghúzni annak csak finoman hozzá kell érnie a tüskéhez azért van rajta a kontra anya ,hogy azzal le fikszáld.Ha kész kontrázd le de úgy ,hogy a csavar ne forduljon közben semerre mert akkor elbasztad és kezdheted előről.A kontra anyát sem kell megtépni csak biztossan lekontrázni.A kormányon azért tekertük majdnem teljessen be a bovden feszítőt ,hogy később szükség esetén még tudjunk feszíteni esetleg lazítani.Ozst mehet fel a dekni oil és repülhet a sas!
spirált is ajánlottak mellé 7v8ér