Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akku akkor kaphat kevés töltést, ha rosszak a kapcsolódási pontok rozsdásak koszosak esetleg a biztosítéknál is lehet ilyen probléma. Először megmérni az akksi feszültségét magában , ha 12volt fölött van az normális. Azt írod, hogy kis mértékű töltés változás van esélyesen a fesszab rakoncátlankodhat.

Tuji
De most hol keressem a hibát akkor? Aku miatt lehet kevés a töltés?
nemakarlak elkeseríteni de kb énis úgyanígy jártam csak nálam 7hónaposan ment tönkre így(6hónap gari volt rajta) lényeg ami lényeg vennem kellett bele újat de vettem bele nagyobbat .....4es aksi volt benne és ....5öset vettem. sokkal könyebben forog az önindító meg minden
Fordutaton merült akksinál legalább 13,8V töltőfeszültség kell max 14,4, de az nyitott szuszogós akksikhoz jó. Szóval valami van, de nem az igazi.

Tuji
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy 2001 es rs 50-em. A motorban 2 hónapos varta akumlátor van. A problémám a következő: kb. 2 hete sikerült lemerítenem az aksimat. És azóta nem nagoyn akar feltöltődni. Az önindító reggelente épp ,hogy teker. Most jöttem be a motortól méricskéltem egy kicsit multiméterrel. (egyáltalán multiméterrel jól ki lehet mérni ,hogy hogyan tölt?) A motor alapjáraton 12.26 ot tölt. Megtúráztattam magasabb fordulatra de 12.80 nál nem nagoyn akart feljebb menni a mutató. Bár nem tartottam folyamatosan magas fordulaton a motort. Utánna megpróbáltam úgy ,hogy folyamatosan olyna 3500-4000 en tartom a fordulatot. Úgy elsőnek olyan 12.60 t mutatott a műszer aztán szépen lassan elindult felfelé. Olyan 12.80 utánna elengedtem a gázt ,mert a szomszédnak nem tetszett a dolog. Mi lehet a probléma forrása? Elegendő ekkora töltés? Vagy méressem be az akut? Jah ami kimaradt : amikor lemerült az aku akkor kölcsön kértem egy töltőt egy barátomtól és rátettem tölteni. A töltő végig 100% ot mutatott miközben az aku csontra lemerült. Egy délelőtnyit töltöttem. Beraktam a motorba vagy háromszor megtekertettem akkor szépen forgatta ,de a 4. már kezdett siralmas lenni.
szia, igen sikerült vennem egyet. azért köszi
hali hazaértem. Önindító kérdés megoldódott?
köszi.
A szocimotoros.hu-n van cikk a kipu kiégetéséről nem egyszerű.
attól függ milyet veszel.én Top Racing-eset vettem 2500ér párja a betétnek.a spirál nekem utángyártott postával együtt volt 4e.a gyári kerül alapból 4e-be.
Ja nekem is kéne már venni fordulatszámmérö spirált
5ezer körül
menyni valyon egy pár fékpofa a tárcsa az 9500 az tom
Ez így nem fog fájni
nekem hátul a gumi kuka venni kell egyet nem birta a kiképzést akkor a hátso tárcsa is fos a meg fékpofát is kell venni meg fordulatszámmérö spirált olcson nem uszom meg
90/80 16......nekem ez van rajta
Persze hogy viszem,bocs hogy nem írtam de még dolgozom....
Sziasztok!
Megmondaná valamejikőtök hogy a 16"-os elsőkerékre milyen méretű gumi kell előre is köszi.
hy télleg haldoklik az oldal mivan vele? jobb volt ennél
Látom eléggé haldoklunk ugy ,hogy én koccoltam.Jó ét!
Hát igen az a lényeg!Csütörtökön eltudod hozni a görgőt?Délelőtt vagyok itthon.
Teljesen kész a blokkom bár beépíteni még nem volt időm de összeállt Elég durva kompresszió van benne....csak induljon be
Hát bammeg sokáig kellet várni mire gyütettek!
hát nem tom de döglődik a fórum :S
doki mikor lesz kész az rs oldal?:D
Mi van kihaltak az rs rajongók?