azért mondtam h én meg 2.-án láttalak az Ady Endre-Béke utca meg még valami harmadik utca is megy és jó hosszú az egész.Arra mentünk a szállásról a Voltra.Fekete bukó (ha jól láttam sötétített plexi),fekete gatya,fekete kabát.nekem nem tetszett a mocinak a hangja.olyan tompa,halk,semmitmondó hangja volt.nekem nem tűnt egészségesnek.grat h el tudtad adni (egy 14 éves gazdag kisgyerek vette meg?)...na jó nem leszek köcsög
okks hall ez ennyémen állítólag aprilia sportkipufogó van madj felrakom é megmutatom mien de a kipufogóma kicsi olajat nyom és visszafojik a kulső részén a kipufnak ezért tiszta olaj vagy is azért kicsit olajos ez ellen mit lehet tenni?
Nézek valamit de flexi az még nincs.Igy sok mindent nem látsz annyi rövidebb a fej idom laposabb a plexi és egy kicsit keskenyebb a moci.Kérdezd meg Dhfeart.Ő látta élőben.
Hát ez!Képen nemigazán látszik ,de ennek más a fejidom kicsit a felfüggesztés.Ezek az akkori pályagépek utcai változata minden ugyan az a blokk is csak van lámpája és index.
indy látom az adatlapodon neked is top kipufogód van a tiednek is erősen recsegős hangja van?
mert láttam már több top kiput üzem közben és azoknak nemvolt annyira fülsiketítő hangja mint az enyémnek.
Persze annak látszania kell ha megjön mert apró buborékok jelennek meg a csőben.Ha mentél már vele akkor húzd le a karbirol a csövet és pörgezsd fel a mocit ha csöpög akkor jó.Ha még nincs a csőben akkor járazsd a mocit a karbira dugott csővel fel-fel pörgetve a fordulatot.Lassan fog feltelítődni a rendszer.
Szilikon a cső, de nem láttam benne hogy áramolna az olaj. Ránézésre látszania kéne ennek?
Én is keveréket öntöttem a tankba, nehogy valami baj legyen :)
Javaslom átlátszó szilikon csőre cseréld le azt ami az olajpumpától a karbihoz megy.Azon látod folyamattosan kap-e olajat a gép.Ilyen esetekben én mindig le engedem a benzint és öntök bele pár deci keveréket hogy amíg meg nem jön az olaj egyet se forduljon a gép!
Hali!
Elég repedezett volt már az olajtartálytól az olajpumpáig menő cső, így ma lecseréltem.
Leeresztettem az olajat, kicseréltem az olajszűrőt meg a csövet, visszadugtam a csövet, visszaöntöttem a tartályba az olajat, majd az olajpumpán lévő kis csavart kitekerve megvártam amíg az olaj el nem kezdett folyni a csavarnál, majd visszatekertem.
A kérdés az hogy jól csináltam-e így a dolgokat, vagy esetleg felléphet itt valami probléma? (pl levegő jut az olajpumpába vagy hasonló) Vagy egyáltalán honnan tudom azt megállapítani hogy rendesen kap-e olajat a motor?
nekem meg 1 gondom van most a hűtővíz mindíg nagyon felmegy mi lehet a gond? tiszta a hhűtő kicsapattam szal tiszta menetszél is éri még se hűt nagyon sokszor meg kell vele állni hogy jó legyen mit javasoltok?
na ez kurva jó VOLT .grat a kormányhoz.láttalak Sopronban 2.-án (elég gyér hangja volt annak a mocinak).oké elviszem a lánckereket.nekem 10W30as van...a válaszokat válogassátok ki magatoknak akihez tartozik.
mert láttam már több top kiput üzem közben és azoknak nemvolt annyira fülsiketítő hangja mint az enyémnek.
Én is keveréket öntöttem a tankba, nehogy valami baj legyen :)
Elég repedezett volt már az olajtartálytól az olajpumpáig menő cső, így ma lecseréltem.
Leeresztettem az olajat, kicseréltem az olajszűrőt meg a csövet, visszadugtam a csövet, visszaöntöttem a tartályba az olajat, majd az olajpumpán lévő kis csavart kitekerve megvártam amíg az olaj el nem kezdett folyni a csavarnál, majd visszatekertem.
A kérdés az hogy jól csináltam-e így a dolgokat, vagy esetleg felléphet itt valami probléma? (pl levegő jut az olajpumpába vagy hasonló) Vagy egyáltalán honnan tudom azt megállapítani hogy rendesen kap-e olajat a motor?
"...BREAK YOUR FUCKING FACE TONIGHT!"
Tuji