Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ez jóval gyengébb ,de elérhető áron és mégsem tudom megvenni. http://www.kepesmotor.hu/honda...
Az enyém egy ducati monosporto 996....az hány rs 50-es?
Az igaz!Megint láttam álmaim (a jelenlegi anyagi helyzetem hez álmai) motorját itt a hirdetések között ,de nem veszik meg ezt a francos RS-t ,hogy megtudjam venni.
Ezeket úgyis csak dönteni kell
Kormány nélkül is lehet csapatni
Ha van kedved meg időd.Bár a moci most nem igazán a legszebb meg nem tudom ,hogy lesz-e addigra kormány.
Beugorjak dumálni?Na meg a gépedet is megkukkolnám
Nem sajna nemkell!
Kezdem skizónak érezni magamat.....Mindíg magammal dumcsizok
Dr gedeon Ha lehet én inkább maradok a szintetikus olajnál és rakom bele az MSoS2-t annak valóban méhsejt molekulaszerkezete van.
Akkor most ne menjek és ne vigyem a szerszámot?
értem értem de viszont akkor miért mongyák azt hogy a "magasabb" fordulatú motorokhoz pl az rs-ekhez full szintetikus kell mer ha nem fullos akkor szétmegy a dugó. vagy ez csak kamu?
A nyomdai hibákért felelősséget nem vállalunk! Pl az AGGIP 2T City nem 220TF/l Hanem 2200FT/l !
Nos uraim látom nem igazán látjátok a különbséget a két olaj között.Megpróbálom 7köznapi nyelven elmondani.A szintetikus olaj az mű mindenféle katyvaszból állítják össze és amit sokan nem tudnak mert nagyon nem is merik reklámozni többek között fáradt olajból!Az ásványi olaj természetes a bányászott kőolajból finomítják ki.A szintetikust azért ajálják mert drágább ,na ez volt a vicc bár van benne valami.A szintetikus kevésbé kormól és ESETleg jobb az égése.Csak az a bibi ,hogy a mi motorjaink nem képesek olyan hőt és gyújtási égést produkálni aminél ez működik is és mivel a hő nem megfelelő ezért a viszkozittásából (kenési képesség) is veszíthet!Perzse vannak olyan olajak amik ezt tudják ezen a hőn is de az megfizethetetlen.Az ásványi olaj kicsit sűrűbb és esetleg jobban kormól (de ki nem szarja le ha úgy is minden szezonra új gyertyát veszünk!Igaz?) de az égést és a robbanási energiát nem igazán befolyásolja sőtt alacsonyabb hőnél jobb a viszkozitása..Még valami a szintetikus olaj molekulája 0 alakú vagyis gördül az ásványié pedig hópehely vagy is vannak élei sarkai tehát tapad amig szét nem kened a dugóddal.Én Aggip 2T Cityt használok ami 220Ft/L és semmi teljesitmény különbséget nem észleltem ez és a 6000Ft/fél literes verseny olaj között csak a füst ,de azt ki nem szarja le.Ebből mindenki vonja le amit akar, én csak azt ,hogy kurva sokat írtam és görcsbe álltak az ujjaim.
Neki állt kifúrni a csavart szépen lépcsőnként.Az elv nem volt rossz csak baszta központba állít tani az állványos fúrót és egy oldalba elment a furat.Ideglenessen összetudom eszkábálni de nem lesz egy íve a 2 rúdnak tehát csere!
Bocsi! Részszintetikust akartam írni csak félszintetikust írtam mivel én így hívom :) valahogy nem jön a számra a részszintetikus :):).
sőt még tojást is lehet rajta.a tiéden is nem?kis szalonnával hagymával.úgy az igazi."aztán szétcsapassuk vörösborral"
az aztán a tuning.meg a plüssdobókockák a visszapillantón
az enyém is ha a tésztát ráöntöm a kipura
öö...hát ezt meggondolom.tekintetbe véve h neked most nagyon kell... .megveszem a tartókat meg a kormányt és a tiéd.aztán majd lerendezzük valahogy.
Vagy gumicső és redbullos doboz tuning
az enyém még süti is a palcsintát
vegyél sűrűbb olajat
nekemis elég csúnyán folyik ha pörgetem. de ilyen 2 decinél több sose folyik ki. elér egy bizonyos szintig megmarad. bár a kuplung akkor nem az igazi
A váltó nektek is kiveri az olajat a kis kurva csövön?
Ráadásul azokat a gépeket úgy tervezik és egy verseny egy hengerszett Egy kicsit húzós lenne anyagilag