azt a gyertyát kurva gyorsan szedd ki a gépből ha nem Bvel kezdődik.most B v C az első betű?
B v. C - menetátmérő (14mm v. 10mm)
P - előrehúzott szigetelőcsúcs
R - zavarszűrés ellenállás
6 - hőérték
E - menethossz
azonnal menj el egy motorosboltba és vegyél NGK B8ES gyertyát kb 900,-
nekem 15/47es áttételem van. neked gondolom 13as. bazz ma énis olyat mentem az rs-el elekrülőn kocsikat előzgettem 120al életebe nem ment még így a drágaságom
Az NGK 1000 Ft, a TNT pedig 500 Ft. Na de ne nézzük az árakat, én az NGK-t jobban preferálom, mint a TNT-t. Egyébként, hőértékben a kettő együtt van, ha jól tudom.
Hejj Norbikám, hajdú-hihari elvtársam, látom te is fiatalon kezdted űzni az ipart!
Story: Egy fél órával ezelőtt, amikor is motoroztam hazafele, 100 Km/h-val mentem, erre egy fekete kombi Passat mögöttem követett, aztán csak egyszer megelőzött. Előzés közben az anyós ülés felőli oldalon valamelyik lángelme mutogat a kezével nekem (Körbe-körbe forgatta a kis kacsóját) jelezve: Rendör. Na már most az is hozzátartozik a történethez, hogy közúton voltunk, ahol a maximális megengedett sebesség 90 Km/h. Autós elvtársaink meg nem gyengén 100 felett mentek a sötét szekérrel. De sebaj, a segédmotoros srácnak bemutatunk!
Sziasztok meg purcan a gyergya a motorban ez volt benne ahogy meg vettük TNT F10c és othol találtam 1 NGK BCPR6E idéglenesen bele raktam mi a véleményetek a 2 fajtából?
Helló kéne nekem egy af1 vagy rs 70 vagy 50 henger dugóval együtt és membránnal meg szívócsonkal akinek van kérem jelezzen!
E-mail:vsmeister@citromail.hu
Előre is köszönöm
Dani
Jah és fúvóka, a 75ccm-es Primákban a Dellorto PHBG20-as karbiban gyárilag 95-ös fúvókát tesznek. Tényleg sovány a 75-80-as fúvóka. Alapjárati fúvókát gondolom nem kell cserélni mellé?
nemtom küldtél-e képet e-mailbe de valami nyoma volt neki de nem nyitotta meg (gondolom freemail betegség ez is).na most milyen összekötő?
konkrétan ez kéne+az ülés
A műanyagost marhanehéz elmagyarázni ,hogy merrevan.Inkább majd megmutatom és tudok bőrdiszművest is! Mostmár te is tudsz úgy dönteni ,hogy a vállad is leér. De genyó vagyok! Isten hozott a klubban!
Nagyon jókis vidit csináltál ,de a hangok már kevésbé jók! Csatlakoznék az elöttem szolóhoz ,a távgyógyittás nehéz!Őszinte leszek én két dologra gyanakszom.(persze lehet rosszúton járok de így látatlanba ....) Na az első a gyujtás.A gyujtás is beszokott így csörögni a rossz vagy ha a benya kurva gyenge főleg hidegen ,de ha ott tankoltál ahol szoktál ill. a mocihoz nemlett nyulva akkor nemhiszem.A másik (az kicsit rosszabb hír!)A főtengely csapágy.A hajtókar nemhiszem mert az inkább kopog mint kerreg.Lekéne venned a moci bal idomját és a lendkerék ill. gyujtás burkolatát.Majd egy erősebb csavarhúzóval (ott ahol befér a kerék és a blokk közé) megkéne feszegetned a lendkereket fel-le és előre-hátra.Ha szemmel láthatóan mozog esetleg még kattanik is ill. ugrik akkor majdnem 100% ,hogy főtengely csapágy!Mondom lehet ,hogy rossz úton járok ,de a hangok alapján erre tudok tippelni.
Meg kell bontani, esetleg valami kapcsolatot keresni lelazult gyújtás dekli és a bowden rögzítése között. Nem ismerem a típust, lehet nincs ilyen, de a bowden benne van az okok között.
Légyszíves adj választ hogy mizu van az olajjal mert ha nem megy a posta akkor bátyámék mennek a héten felétek és megbeszélhetnénk egy talit mert kellene az olaj.
Köszi
megkaptam az üzidet de nem tudtam visszairni mert a freemail állandóan lefagy!A lényeg hogy az ülés alatti farkot összekötővel 8000 ft+postaköltségért tudom adni!
B v. C - menetátmérő (14mm v. 10mm)
P - előrehúzott szigetelőcsúcs
R - zavarszűrés ellenállás
6 - hőérték
E - menethossz
azonnal menj el egy motorosboltba és vegyél NGK B8ES gyertyát kb 900,-
Hejj Norbikám, hajdú-hihari elvtársam, látom te is fiatalon kezdted űzni az ipart!
E-mail:vsmeister@citromail.hu
Előre is köszönöm
Dani
konkrétan ez kéne+az ülés
Tuji
Légyszíves adj választ hogy mizu van az olajjal mert ha nem megy a posta akkor bátyámék mennek a héten felétek és megbeszélhetnénk egy talit mert kellene az olaj.
Köszi