Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a blokkon az első lánckeréktől nemmesze van egy kis kimenö szar azon egy cső, azon nyomja ki
höhö nekem 125ccm 34-es karbi és 150 nél nagyobb fuvóka
és köv.--- a baby blade egy 250 cbr höhö remélme nincs harag
én legalább egy 19es karbit javasolnék neked! enyémen 50es dr hegnerhez van 19es karbi meg 105ös fúvóka
nekem 70cc 19"karbi 100fölötti fuvoka
www.redracing.hu nagyker és stage 6 kipu biztos nincs rs-hez
hali bocsi ho elkanyarodoka témátol anyit akarok kérdezni ho nekem 80ccm es a gép és 14esdellorto van rajta 56 os fuvokákkal? ami avéleményetek kellene rá egy nagyobb karbi nagyobb fuvokákkal?
gedeon82 nemtudom te hol tudsz iylen olcsón új hengert venni mert én is vennék onann top due plus henger új ára az italmondon nem 39200 jó lesz az majdcsak a duplájának is de ha nem hiszed el itt a link és bizonyosodj meg róla:
http://www.italmondo.hu/index....
Minden kétütemű motornál számít a kipufogó. Sőt a legjobban az számít. Legyen az 50 vagy 250 ccm. Egy tényleg a motor köbcentijéhez méretezett kipufogóval tényleg többet mennek és jobban gyorsulnak. Persze ha 70es versenycsövet(ami 15-18 lóerőre van tervezve) ráakasztunk egy 50esre még szarabb lesz mint a gyári!
László! Kicsit drágavagy!Azok az árak amiket írtál csak pár ezerrel maradnak el az új áraktol.Pl.:48mm TOP tuninghenger 39200FT és zsir új.6000km egy autonál nemsok de egy ilyen kicsi hengernél neagyisten ha nemisvolt kiderékszögezve és esetleg még a bejáratás is keményebbvolt akkor igensok lehet.Neharagugy nemakarom a boltodat rontani ,de látom a többiek is ígylátják.A henger max 22000 körül ér.
Kedves bellagergő!Minden egyes hozzászólásoddal meghazuttolod saját magad!Jomultkor még azon törted a fejed ,hogy milyen dobot tegyélrá.Mostmeg leszolod és aztmondod ,hogy szartse ér!Mongyuk ezt kajak cáfolom meg a motorom is.Ezt tanusithatja dhfear is!
Helló! van egy 2002-es Rs-hez való rendszámtábla tartóm és egy gyári kipufogódob-om. ha érdekel valkit valamelyik írjon.
bellagergő kolegánnak nincs jó napja mert ahogy láttam feltette a motorját a galériába vajon menyit érhet cimszó alatt és nemigazán azt irták neki mint amit elvárt és most kötekszik az rsesekkel mert nem tudja jópénzér eladni a motorját.
Felőlem irkálhacc ide midnen baromságot csak saját magadból csinálsz hülyét kedves Gergő
hol van itt a stage6 mert ez arrow, de kösz ezt is magyar oldalt nemtudsz esetleg?
igen ha nem 200 fölött
Hy! belagergo tudnál nekem küldeni egy linket h hol van rs 50-re zsír új stage6 kipu mert én nem találtam és RSDanee te is tudnál egy linket h hol árulnak 31é új kiput rs 50-re előre is köszönöm.
tudom igazad van. elkell dönteni igazából hogy mi a fontosabb a fogyasztás és élettartam vagy a sebesség. kinek mi.
Dani
Az a cső tényleg sport célokra készülhetett, ahol az számít ki kerül hamarabb a kockás zászló túl oldalára. Élettartam fogyasztás kényelmi szempontok nem játszanak. Egy alkalommal végig hallgattam az összes elérhető RS-re való pufót és csak a Malossi félének volt jó hangja. Ennek ellenére mindenféle más csövekre esküdöztek számosan, gondolom amit volt alkalmuk kipróbálni. Tudod nekem motorszerelőnek kicsit más az, hogy úgy megy a motor mint az álat, mint a papa és fia csapatnak. Mondják nekem, most olyan jól beállították a motort, hogy ne nyúljak hozzá. Azért csak raktam nekik a légszűrőbe gyári szűkítőt, hogy tudják mi a jó ( jobb) beállítás.

Tuji
Pedig egyes esetekben a kipu csinálja a teljesítmény felét. Szóval első dolgom kiput csinálni a motoromra. Az RG-mre is készen van, de öregszem, már nem bírom a hangos motorokat.

Tuji
boruzs.laci@freemail.hu
és amugy tujinak igaza van sokat számit 50esnél a kipuff nagyon sokat! haveromnak van egy 50es aprilia blokkos rieju-a full gyárin ment 80at csőgázon most szereztünk rá egy kipuffot 100fölöt megy ennyit a gyári kipukról sz@rt se érnek..
szia bocsi én nem kötekedni akarok tényleg. de egyik rs-en sport rendszer van, oylan tőle a motor hogy 8000alatt alig akar menni , utánna 8000nél mintha seggbe lőtték volna. viszont így meg szét pörögheti magát. akkor ez most hogy van?
Dani