Furcsa de a hengerem használtan vettem és a gépmühelyes mondta hogy az egész henger edzve van és fel lehet fúrni 54mm ig csak találjak megfelelő dugót...Most 52mmes Vertex dugót vettem szerintem jó lessz,csak az a fránya bejáratás ne lenne ...Így nem húzhatom meg a fülét 1000km ig
Aki előttem csinálta már rakott bele egy új főtengelyt ráadásul erősítettet De ahoz már balfék volt hogy a széső főtengelycsapágyat is kicserélje valami minőségire....Én most vettem INA csapágyat LUK szimeringeket.....
Most pontossan kinemszámolom neked mert nemtudom a pontos méreteid .de 51mm-től már a 80-as kategória.Az enyém halál pontossan 51.7 mm én azért csak enyire mert ennek még lehet 1 javittó mérete ,de 52 felett már nembiztos.Remélem ekkora hengerhez főtengelyt is cseréltél és hajtókart is?
A Simson főtengely erősen túlméretezett szerkezet. Kinézetre mint egy 80-as japán motoré, de egészen kis átalakítással beletehető a 100-as fixes 30Le-s gokart alsó görgője ( csak a sonkákból kell leszedni annyit, hogy szélességben beférjen a görgő). Mondjuk az idő vasfoga biztosan kinyírja, de a tuningolás legalább egy jó állapotú főtengelyt megkövetel.
Kellene egy táblázat hogy kiszámoljam hány ccm lessz a gép ha összerakom.Mert ugyebár van ahol a 47mm a 70-es....van ahol a 49mm nekem viszont 52mm-re van fúrva....Az igazság odaát van
NSR-em volt púpnak sem kell a hátamra....Bementem Pestre és a dugóban lerántotta a hengerről a nicasilt.....Aztán három power elektrónika....Ja és fordítva van a kihajtása
hát nemtom azér tényleg nemkellett volna leugatni lehet hogy véletlenül nyomta csak félre. na mind1. de mien szép lenne ha valaki monygyuk egy malossi mhr team hengert akarna ránksózni fingér-húgyért
amúgy sztem összekeverte az SR-el mert abból van lég és vízhűtéses és azért emelte ki h vizes.meg apróba azt írta h nemtudja álló v fekvő.biztos h robié
Tuji
Tuji