A fő vízcső becsatlakozásánál van és pár forint,Én most vettem újat egy motorosboltban 700ft ért.....Ha nem melegszik fel a gép akkor jobban kopik,ez nem vicc...szarabb lessz a teljesítmény és kopik mint az állat...
baja nem lesz.nekem is úgy volt h nem igazán akart kijönni a kékből még a hidegebb időkbenaztán mondták h fázik és majd melegbe feljebb megy.hát mondjuk akkor se ment nagyon feljebb de akkor már a fehérbe volt (mocistalálkozón igencsak közel volt a piroshoz ).baj akkor lesz ha amit indy mondott h zárt helyzetbe megragad.de ha a hőfokmérőd rendesen működik úgyis tudni fogod mikor kell megállni.a hengerfejedben van.azt most hirtelen nemtom megmondani pontosan hol.
Termosztát gondom sztem nekem is van....állandóan a kék sávban áll a műszer! Valaki egy képet tudna mutatni h hol keressem azt a bigyót....mert ha felidegesít kivágom belőle és szerzek vagy veszek egy normálisat mert ha teszem fel amiatt lesz baja felgyújtom
Be volt állva nyitott állásban akkor csinálja ezt....ha egy kicsit is hidegebb van nem melegszik be a gépállat....Ha nagyon meleg van akkor hibátlanul megy de nagy sebességnél visszahül...
enyém 2000es évjárat.ha oldalidomra gondolsz csak akkor a bal oldalán csúszásnyom, a jobb oldala javítva lesz.ha neked jó 20e Ftér tiéd.majd felrakom őket Apróba is.
én a szivattyút gondoltam h megnézem.mer most hirtelen hamar felmegy a hőfok üzemire és ott is marad.eddig mindig változott.nehezen melegedett meg hőmérsékletfüggő volt nagyon a saját hője.most meg mintha télleg működne a termosztát.
az R az zavarszűrés ellenállás.de elvileg a pipában is van.ha jól tudom.elmagyarázták nekem:arra jó h ha elmész a mami háza előtt akkor nem zavarja be neki a Maunika shót a tv-ben és fordítva a TV se zavar be a mocinak.
Eladó a képen látható Minarelli vízhűtéses 50 ccm-es henger Apriliához, de jó Yamahához is. Ha valakit érdekel akkor írjon. Köszönöm
Milyen állapotban van és mennyiba kerülne a 2db idom?
te egy kérdés.az lehet h nagyobb oldalerejű ütéstől megjavult a termosztátom?