Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hy ugy vettem meg amotort ho rövid menetü gyertya volt benne és szagatott is néha néha akkor attol volt?
Esztárban vannak rokonok.

Tuji
nem! félszint az jo bele de nem a mol
abban annyi olaj van mitn tehénen gatya...
Üdv!
Félszintetikus (Mol) olajat mennyire kedvelik az RS-ek?Csak azért kérdezem mert régebbről maradt itthon egy flakonnal és hogy érdemes e elhasználnom?Most fullsz. repsol van benne.
majd elválik de tuti nem
Sok sikert hozzá Remélem nekem nem lesz bonyolult!
hát igen azért van ho motorozzunk ne a pincébe rohadjon de am 99es bovden jött meg de joval öregebb az enyém csak nem találjuk ho mikori sehol nincs a vázon beütve ho mikor gyártották és rendeltünk egy bovdent csak tippelünk ho olyan 97 98 as lehet de am sok évjáratnak egyforma akuplung bovdene de nyilván valo hogy 2000 nél fiatalabaké se jo rá szal majd meglesz oldva
én is csondálkoztam! tolomérővel mérte meg az apriliás srác és 19 a torokátmérő! utána ránéztem énis és valóban annyi
Remélem jó lesz, valahogy meg kell oldani mert így majdnemhogy használhatatlan! Menet közben üres már el van felejtve....ki se emel rendesen szóval így nemhasználom! Írtad, hogy a tiéd 99 es! Enyém 2003-as....! Lehet, hogy ezen már márshogy van megoldva! Nemtudom! De valahogy meg kell csinállni mert akkor nemtom használni és nem azért vettem!
hát norbi én nekem most a multhéten 5 szál tarotta a kuplungot és rendeltettem is bovdent 99 es évjáratot megjött 2400 ft de nem biztos ho jo lezs mivel amit az enyémröl szedtem le arra a blokkfelöli végén vagy egy 8as csavar meg rata vagy két anya amit nem lehet leszedni és az uj bovdenen pedig nincs. szerintetek ösze lehet hozni ?
valószínű.2 helyen van folytás.rezó közepén és a végén.a középsőt szokás kivenni.de minek akarod kivenni a folytást?mert ha azért h jobban menjen a motor akkor elárulom h nem fog tőle.ha 80as v 70es hengered van akkor érdemes kiszedni egyébként felejtsd el
az árakról annyit h tudom hogy megy az áruk ezeknek a mociknak.annyit azért hozzátennék h 200 fölött sem feltétlenül jót fogsz találni.
ha olvasgattad a vitánkat akkor azt is tudod h arról volt szó h mi mennyibe kerül és h mi mennyit érne.ha 1 márka lenne az egész világon 1 cég gyártana csak motorokat akkor megtudnád h mennyit ér 1 50es moci.amit megfizetsz az 40% Aprilia 40% RS és 20% alkatrész
Válaszolt is az italmondo 2450 a bowden de legalább van! Este írok nekik vissza, hogy akkor jöhet a cucc! Csütörtökön ideér gíorsan mehet bele, aztán repkedhetek tovább
Hali!

Olvasgattam a vitátokat de sztem kicsit nézz körbe mert tényleg van áruk ezeknek a gépeknek és a tiéd sem 150-ér hanem simán többet mert én nem rég vetttem az enyém és normális rs-t nem igazán találsz 200 alatt pedig az enyém még 1998 évjárat.
jah az más azt hittem debreceni vagy
Hali!

Vki tud segíteni nekem hogy ez még ugye a gyári dob az enyémen és ha igen akkor ebben hol van folytás, mert szeretném belőle kiszedni és ez hogy lehetséges?
Inkább csak Debrecen "közeli". 30 km-re lakom, Pocsajban.
R
De am te is debreceni vagy ghostbike boy?
Hát igen barna miki ért hozzá ha van vmi gondom én is hozzá megyek
Hm. Nekem is van ám. egy storym, amit még nem tud a nagyközönség. Miután megvettem a motorom, használtam pár hónapot, nem sokat. Fellazult a főtengelycsavarom, ezáltal a főtengely kiesztergálta, átlyukasztotta a deknit az oldalán, a hajtóműolajom elfojt. Debrecenbe erre csak annyit mondott a szerelőm (Barna Miki), hogy az előző kókánymester aki szerelte, nem légkulccsal dolgozott. Ezzel csak arra akartam felhívni a figyelmet, hogy nem csak az a lényeg, hogy ki használja, hanem az, hogy ki és hogyan szereli a masinádat! Na igen, ezek után jött a motorgenerálom: dugó, tűkörgő, dekni, hajtóműolaj plusz már ha szerelőnél volt... termosz, teló szimeringek, légszűrő... na meg a karbi is szarul volt behangolva, 72es fuvókát olyan 75re cserélte... Jah, meg a váltómat is szétszette (14 ezerért), de nem volt semmi baja. mindjárt 65 ezret ott hagytam. DE! Nem kókány munkáért, eddig naon jó a kis gép! Jótanács: csak full szintetikus olajat használjatok! Egyszer olaj nélkül mentem tankolni (nem külön olajzós, ki van kötve), közelbe volt haver, aki ásványit tudott adni, nah az egy ritka szar, mivel egy idő után lerakódik, sőt a moci teljesítménye is kissebb. 50 Km-t ha mentem vele, leszívtam a benyát a picsába, CSAK FULL-t nyomatok bele! Hála az égnek semmi baja nincs, nem csörög, jól is megy, minden ok.
nem mer semmitől nem megy jobban már próbáltam
hali vettem egy am5 öst 3napot motoroztam vele utána elkezdett rezegni majd szét hult szédszedtük kapásbola kiegyenlitö tengelyen nem volt anya és ék afogaskerék alatt utána mégjobban széthuztuk és akuplung tengelyen lévő tügörgö elszált a tengely agyig kopott venni kelett egy normálisat 12 be megusztam és persze csapágyas volt a fötengely is lánc fogaskerék pedig felvolt hegesztve:S 40 be megusztam ezta kis ujitást.
benzinből is V-powert használsz...