Valószinű nemvolt rendessen felütve a kúpra és rendessen megúzva.A kupra felkell kocogtatni a kereket pl egy crovafejel és kalapácsal ,mert az anya nemtugya felúzni akármilyen erősen húzod.Ha pedig meglazul onnantol az ékre terhelődik az erőhatás azt pedig nem arra tervezték ,ezért nyíródott el.A kipuff pedig nem mindegyik szétszedhető még a gyáriban sem.Sőtt a töbsége nem.amit láttál az valószinüleg a gyári sportrezi nekem is olyanvan.mingyárt teszekfel képet.
8.8-as nál keményebb csavarbol ne reszeld mert az már rongálhatja a tengelyt és a kereket is.Egyébként nem az ék viszi át a nyomatékot hanem a kúp.Az ék csak pozicionál.
Ez egy nagyon régi AF1 es.Ha megtudnád mondani ,hogy hány sebességes talán az évjáratát is megtudnám sacolni.Ezek 3 sebességgel kezték aztán 4 majd 5.A tank már cserélt a hasidom hiányzik.A suzuki dugó felejtős!A fúrások általában 3000ft/henger.A dugót kikell venni és azalapján rendelni ,mert ezekbe azthiszem többféle épült és nemtudjuk a pontos évjáratát.
Ismét egy kérdés...Néztem a robbantott ábrákat és a gyári kipu a könyök után szétszedhető....Az enyém viszont nem...A dobom Top-carbon lehet hogy ez nemcsak egy dob hanem a rezó is Top?Hegesztést nem látok rajta(mármint utólagost)....Ami egy picit zavar hogy a rezó és a dob között egy spagetti vékony cső van...
Régebben már írtam, hogy a megfelelő hőértékű gyertyával egyenletesebben gyorsul és jobban elforog a motor. Szerintem most már élvezd a száguldozást. Nagy előre lépést a kipucsere hozhatna, de az valamelyes hasznos fordulatszám tartomány csökkenést is hozna, cserébe a 10% teljesítmény többletért.
nincs vele semmi gond, csak érdeklődni akartam tuning téren h mit tudok még viszonylag kis keresetből több lóerőt kicsiholni.47mm-es 1gyűrűs dugó van benne.19es karbi és kb 90-95ös főfuvóka a többi 50es.szerinted mit lehetne még rajta?kipuff gyári heréletlen.hallottam olyan tippet h az 1gyűrűshöz lehet jobb lenne a 8as gyertya.
eladó két szett top due plus 70es hengerszett egyikhez gyári 50es főtengely van másikhoz top az egyik henger amelyikhez top főtengely tartozik szinte új. Egy 19es karbi malossi szűrővel és egy leo vince kidörrenő.
és 2db vadi új skf főtengelycsapágy.
akit esetleg érdekel valami az irjon reális áron eladóak!
posta megoldható. képek ha kellenek irjatok.
halli mindenkinek:D nekem valamien karbi kéne ha van lehetöleg szivocsonkal minarelli am blokra(af1,rs,rx...)minimum 17.5es legyenés max 22 es aki tud valamit azz lécci irjon:P vagy msn:santa09@hotmail.com elöreis kösszi:)
Nekem pont a fogaskerék oldali hiányzik de a főtengely nem sérült...Viszont aki előttem összerakta az biliacélból csinált éket és el is fordultak a fogaskerekek...
Ami számít: az anyag, az alakja mérete a membrán blokknak és az előfeszítés. Amennyiben méretben nincs különbség akkor az előfeszítéssel lehet probléma az összeszerelésnél amúgy egyenértékű lehet a házilagos csere.
És még bosszankodtam egy kicsit mert nem lehet kapni főtengelyéket Két hét a szállítási idő....Lehet hogy kireszelem valami jó kemény anyagból mert két hét múlva én már mocizni akarok...
Üdv ma voltam egy Aprilia specialistánál és elmondta hogy a gyertya kérdés a kompressziótól függ ha gyári hengerfejtömítés van benne akkor elég a nyolcas ha a vékonyabb(5tized) utángyártott akkor már kéri a kilencest....
Tuji
és 2db vadi új skf főtengelycsapágy.
akit esetleg érdekel valami az irjon reális áron eladóak!
posta megoldható. képek ha kellenek irjatok.
Tuji
Bence ha tudnál adni egy msn címet akkor megbeszélhetnénk, mert akkor már akár holnap is tudnám a zs-t utalni!
Tuji
Tuji
Tuji