Gedeon, gondolkodóba estem a fúvókát értően, 110-es végsebességen ez nekem tolna valamit? Gondolom a gyorsuláson minden bizonnyal igen. Az én hengerem am. egy DR 80-as. A váltóm 5 sebis.
Megyén belül nem beszélhetünk olyan nagy távolságról. Jajaja, legyen találkozó a vége, mondjuk július közepétől valamikor. Az a helyzet nekem vizsgáim vannak Július elejéig. Nah, akkor szedjünk össze egy bandát?
A kis köcsög megszívatott!Reléslett.Nézegettük a szikrát és kiderült csak az elején van szikra folyamatossan nincs.A vazérlés nemadta át a trafónak.Tegnap a fél délelöttömbe került mire kimértem a genyát.A vezérléstöl a trafóig nemjut el a jel valahol féluton megakad és ha gyujtést teszekrá akkor a trafónál sem tudok mérni áramot.Van közbeiktatva egy relé ami mint kiderült a modult jelét továbbitja ,na az szart be.Az indittás elején van 1 vagy 2 szikra aztán enyi persze ,hogy nemindul csórikám.Az az 1-2 szikra meg azért van mikor indittasz hirtelen kap egy nagy energia fröcsöt aztán úgy átszalad.A faszom televan az ilyen agyonkomplikált japán genyákon!A gyujtás a kocsi meg a motor keveréke tele modulal relével megy ellenállásal és különbenis mi a püdös picsának kell egy szaros 125-ös 4T motorra injektor!
Hali RSdani!Kicsit vissza olvastam fórumon mert régen nemvoltam.Éket nem érdemes venni mert még a gyári sem stimmel méretben.Érdemesebb csinélni igaz egy kis idő ,de jobb!Keress egy 10-es vagy 12-es NEM végig menetes csavart.Mérd meg a tengelyen az ék bemarásának szélességét sublerral (tolómérő) ha jól emlékszem kb 3.5-4 mm.Vágd le a csavar végét (hatlaput!) flekszel ezután jelöldbe a szélleséget a csavaron vajd vágdle azt a szeletet a csavarrol (mint ha szalámit szelnél ) ha ügyesvagy és pontos akkor flekszel is vághatod ,de fürészel pontossabb.Ha megvan a szelet akkor végd félbe.Na ezután jön a reszelő!Addig reszeld amig , ha beleteszed az éket a tengely nútjába akkor könyedén ránem megy a lentkerék.Az ék kb 2-3 mm látszik ki a tengelyböl.A csavar keménysége 8.8-as legyen ,de semmi esetre nelegyen keményebb 8.10-esnél.Egyébként az éknek nemszabad terhelést kapnia annak csak illesztő szerepe van!A terhelés a kúpon van.Szerintem nemvolt rendessen meghúzva az anyád vagy nemvolt rendessen kúpon a kerék.Ha felteszed a kereket akor kalapácsal kocogtatni kell és forgatni ,hogy biztossan a kúpra illeszkegyen.Az anya magátol nemtugya felhúzni.
Heló notlen nemvoltam közel egy hétig.Nemtudom ,hogy válaszoltak-e a kérdésedre ,de a kuplung rudazat csapja az nyugodtan kézel kiszedhető esetleg a szimering foghatja kicsit.Tehát ha kitudod venni ill szerelésnél kiesik nemkell megilyedni mert normális.
Hát Rs találkozó legyen a vége? Rajtam ne múljon...megyén belül még türhetőek a távolságok! Vége a sulinak és ok! Kisérettségi van magyarból évvégén és tanulni kell! DE megvan beszélve!
Üdv mindenkinek?
Szerintetek normális az hogy teli talpal,erővel nyomva a hátsófék mint ha nem is volna.Azért furcsállom mert előtte meg semmi baja nem volt.
Köszi szépen! Előző motoromhoz képest több mint 2x akkora a tankja....okozott is meglepetést! Vagyis inkább furcsa volt mikor már a tizedik liter csurgott belefelé! Látom te is Hajdú-Bihari vagy! Én is e szép megyében lakok...xD
Köszi a tippet,holnap megpróbálkozom vele,hátha ez a gond.
Szerintetek normális az hogy teli talpal,erővel nyomva a hátsófék mint ha nem is volna.Azért furcsállom mert előtte meg semmi baja nem volt.