Az eseményt jobban körül írhatnád. Törhető úgy a kulcs, hogy a zár nem szorul ( pl. a nyakba akasztható kulccsomóba belelép az illető robogósok kedvenc játéka), de úgy is ha a szorulástól erőltetéstől törik a kulcs. Ha nem szorul akkor sperhaknival tűvel türelemmel kipiszkálható abban az esetben, ha törés közben maradt a betört darabon egy kis kapaszkodó elérhető kiugrás. Ha szorult akkor WD40 olaj etc. és utána piszkálás. Esetlegesen a zárvédő karika alatt található a zárlamellák felfűzésére szolgáló furatba egy drótdarabbal felfűzni a lamellákat ami nyithatóvá teszi a zárat. Nem minden zár ilyen ezért ezt csak végső esetben.
ha azt mondom h a zárszett gyujtáskapcsolo meg tanksapka meg hársó ülés zár 34.500Ft az sok v elfogadható v tudnál e címet mondani ahonna nlehet venni ilyet?!
kreativ emberek! higany kapcsoló alternativ megoldására lennék kiváncsi! sósav nem vezeti mert ahoz kicsi a feszültség, sós víz nem vezeti csak besárgul! ötlet? fontos nagyon!
Gondolom a fényképezés elé nehezen áthágható akadályok gördültek. Semmit nem látni, de talán egy kis törölgetés után valami előkerül a szutyok alól. Van egy gyanús repedés szerű, a menetet metszi, de ez csak talán. Lehet, hogy jobban meg kellene húzni a gyertyát, mert szinte újnak tűnik a tömítés, pedig valamelyest összenyomódik az első meghúzásnál.
szépjónapot! az rs-ről megpróbáltuk leszedni akiput de a hengerről kibaszott nehezen akart lejönni és inkább nem is feszegettük. Az lenne a kérdés h van ott vmi tömítés amit el tudunk baszni ha kicsit erőltetjük a leszedést?
Tuji
Tuji
Tuji
Itt vannak a képek.
Szerintetek egy full gyári rs (12es karbi) 80as főfúvókát elbírna vagy má sok neki?
Ugye ez neked a jobb oldalon van mert ha igen akkor sajnos nekem ilyen nincs a jobb oldalon .
Az enyém 1998-as évjárat