Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szóval ez
írtam h 4ér a tiéd.erről lenne szó.ha személyesen tudunk találkozni akkor hajlandó lennék belemenni abba h elcseréljük a kipuff oldali lábtartókat és akkor simán fel tudnád tenni.
Értem tehát akkor ez most nem 19-es dellorto hanem gyári?
igazából gyárilag az enyémen is olyan karbi votl mint a tieden gyárilag. én csak utánna vettem rá 19eset
Kuplung csúszás, a motorkerékpár motorolajok ( 4T) kadmium tartalmát csökkentik a rendkívűl jó kuplung csúsztató hatása miatt. A váltóval egybeépített és azonos kenőanyagú motoroknál és a motorkerékpár váltókba ilyen olaj ajánlott. A Te esetedben szerintem már kopott is lehet a szerkezet, mert olaj problémánál már megtapadási probléma is felléphet, tehát váltásnál előbb egy kicsit megcsúszik a kuplung és csak utána adja át az erőt. Persze attól is függ, hogy üzemmeleg-e már a motor.

Tuji
gyárilag egyikbe sincs tudomásom szerint csak a 25ösekbe.az olajat ezzel a csavarral tudod megnézni.kitekered egyenesbe állítod a mocit és ha folyik ki rajta akkor jó a szint.ha töltöd majd fel az új olajjal akkor addig kell tölteni amíg ott nem folyik.azt kell elolvasnod ami a lánckerék felőli oldalon van ráírva (nekem PHBG19) ez a 19es karbi.
Hali!

Na ma szédszedtem az rs-m és lenne egy pár kérdésem.
Először is hogy ezek gyárilag mind power szelepesek mert az enyémen nem láttam sehol.Továbbá hogy hogyan lehet megnézni benne az olaj szintet mert ugye ebben nincs nivo pálca.
Ja meg hogy elvileg 19-es dellorto karbi van rajta de a karburátoron az alábbi olvasható:SHA 1412 és a torok ami megy be a hengerbe azon is egy nagy 14 -es szám van ez mire utal(sajna nem értak hozzá) meg még ugyan ezen a torkon van felül két kis csonk az mire jó?
Végül még egy kérdés ugye volt egy kis gond az indítással és vki írta hogy gyertya baja lehet és megnéztem milyen van benne és ez van rá írva:NGK BPR7ES ja meg még egy R betű az NGK írás alatt sztetek ez jó vagy cseréljem ki?
Előre is köszi a segítséget de még kezdó rs-es vagyok
inkább egy kutya rágókája...egyébként az egy Top-Performance racing szürő....
te mi az a virágcserép? az a légszűrőd? v miaz?
nem 3. ker bp
skype-on véletlenül nemúgy vagy fent hogy 13.kerület Budapest?
miért ne menne fel,a gyári folytásmentesített rezóra van ráépítve
minygyárt gyorsan csinálok egy skype-ot és felveszlek
márcsak valaki azt mondja meg nekem hogy az ő kipuja felmenne -e az én mocimra
Csak skype van a gépemen...bori.zsolt
nemtudsz adni egy msn-címet ahol tudnánk beszélni?
15000és Törökbálinton lakom..
Menyi pénzt kérsz érte? hol laksz?
Ja itt van...
na engem érdekel a kipuff. képet tucc róla mutatni?
énis most raktam bele 10w50est de azon a kifolyon tolta ki álandoan, bár lehet még mostis.
Sziasztok eladó a Top-karbon kipudobom,egy Top-racing sportlégszürő és egy DR-50es hengerszett.....
halihó. lenne egy nagyon nagy gondom. mostanába szórakozik az rs, amióta váltó olajat cseréltem. néha "megcsúszik a kuplung" tehát olyant csinál 9000es fordulatig semmi baja nincsen és akkor egyszercsak elkezd nagyon pörögni de mégsem húz. Nemlehet hogy túl híg a váltó-olaj? néha olyat is csinál hogy a blokk tetején van egy ilyen kis túlfolyó, onnan csöpög az olaj, amikor hoszabb távon sokat pörgetem. szerintem sűrűbb váltó-olaj kéne! szerintetek?
Az az ék csak pozicionál. A kúp az ami átviszi az erőt. Amennyiben leforog a lendkereked akkor vagy kevéssé lett meghúzva, vagy megsérűlt a főtengely esetleg a lendkerék. Fontos hamar rájönni a hiba okára, mert egy idő után javíthatatlanná válik és ezek a cuccok nem olcsók.

Tuji
Én még mindíg gondban vagyok a lábtartóval! Nekem a kipu oldalon miért nincs olyan kis "bütyök" amibe bele lehet rakni a lábtartót? Pedig tuti gyári a cucc rajta! Egy kis rezgést elnyelő gumi van ott ....ennyi...sokat érek vele! Meg ami tartaná az utas lábát h ne csússzon be olyan sincs rajta! Bocsi a hülye fogalmazásmódért, jobban nem sikerül! De linkeltek be nemrég róla egy képet azt ha megnézitek akkor értitek, hogy mire gondolok!