írtam h 4ér a tiéd.erről lenne szó.ha személyesen tudunk találkozni akkor hajlandó lennék belemenni abba h elcseréljük a kipuff oldali lábtartókat és akkor simán fel tudnád tenni.
Kuplung csúszás, a motorkerékpár motorolajok ( 4T) kadmium tartalmát csökkentik a rendkívűl jó kuplung csúsztató hatása miatt. A váltóval egybeépített és azonos kenőanyagú motoroknál és a motorkerékpár váltókba ilyen olaj ajánlott. A Te esetedben szerintem már kopott is lehet a szerkezet, mert olaj problémánál már megtapadási probléma is felléphet, tehát váltásnál előbb egy kicsit megcsúszik a kuplung és csak utána adja át az erőt. Persze attól is függ, hogy üzemmeleg-e már a motor.
gyárilag egyikbe sincs tudomásom szerint csak a 25ösekbe.az olajat ezzel a csavarral tudod megnézni.kitekered egyenesbe állítod a mocit és ha folyik ki rajta akkor jó a szint.ha töltöd majd fel az új olajjal akkor addig kell tölteni amíg ott nem folyik.azt kell elolvasnod ami a lánckerék felőli oldalon van ráírva (nekem PHBG19) ez a 19es karbi.
Na ma szédszedtem az rs-m és lenne egy pár kérdésem.
Először is hogy ezek gyárilag mind power szelepesek mert az enyémen nem láttam sehol.Továbbá hogy hogyan lehet megnézni benne az olaj szintet mert ugye ebben nincs nivo pálca.
Ja meg hogy elvileg 19-es dellorto karbi van rajta de a karburátoron az alábbi olvasható:SHA 1412 és a torok ami megy be a hengerbe azon is egy nagy 14 -es szám van ez mire utal(sajna nem értak hozzá) meg még ugyan ezen a torkon van felül két kis csonk az mire jó?
Végül még egy kérdés ugye volt egy kis gond az indítással és vki írta hogy gyertya baja lehet és megnéztem milyen van benne és ez van rá írva:NGK BPR7ES ja meg még egy R betű az NGK írás alatt sztetek ez jó vagy cseréljem ki?
Előre is köszi a segítséget de még kezdó rs-es vagyok
halihó. lenne egy nagyon nagy gondom. mostanába szórakozik az rs, amióta váltó olajat cseréltem. néha "megcsúszik a kuplung" tehát olyant csinál 9000es fordulatig semmi baja nincsen és akkor egyszercsak elkezd nagyon pörögni de mégsem húz. Nemlehet hogy túl híg a váltó-olaj? néha olyat is csinál hogy a blokk tetején van egy ilyen kis túlfolyó, onnan csöpög az olaj, amikor hoszabb távon sokat pörgetem. szerintem sűrűbb váltó-olaj kéne! szerintetek?
Az az ék csak pozicionál. A kúp az ami átviszi az erőt. Amennyiben leforog a lendkereked akkor vagy kevéssé lett meghúzva, vagy megsérűlt a főtengely esetleg a lendkerék. Fontos hamar rájönni a hiba okára, mert egy idő után javíthatatlanná válik és ezek a cuccok nem olcsók.
Én még mindíg gondban vagyok a lábtartóval! Nekem a kipu oldalon miért nincs olyan kis "bütyök" amibe bele lehet rakni a lábtartót? Pedig tuti gyári a cucc rajta! Egy kis rezgést elnyelő gumi van ott ....ennyi...sokat érek vele! Meg ami tartaná az utas lábát h ne csússzon be olyan sincs rajta! Bocsi a hülye fogalmazásmódért, jobban nem sikerül! De linkeltek be nemrég róla egy képet azt ha megnézitek akkor értitek, hogy mire gondolok!
Tuji
Na ma szédszedtem az rs-m és lenne egy pár kérdésem.
Először is hogy ezek gyárilag mind power szelepesek mert az enyémen nem láttam sehol.Továbbá hogy hogyan lehet megnézni benne az olaj szintet mert ugye ebben nincs nivo pálca.
Ja meg hogy elvileg 19-es dellorto karbi van rajta de a karburátoron az alábbi olvasható:SHA 1412 és a torok ami megy be a hengerbe azon is egy nagy 14 -es szám van ez mire utal(sajna nem értak hozzá) meg még ugyan ezen a torkon van felül két kis csonk az mire jó?
Végül még egy kérdés ugye volt egy kis gond az indítással és vki írta hogy gyertya baja lehet és megnéztem milyen van benne és ez van rá írva:NGK BPR7ES ja meg még egy R betű az NGK írás alatt sztetek ez jó vagy cseréljem ki?
Előre is köszi a segítséget de még kezdó rs-es vagyok
Tuji