ha már a nevemet használod akkor az adatlapod töltsd ki!
12-es tuti h nem nagy rá mert az a gyári méret... kompresszió nem lehet h kevés benne?esetleg nem jó a gyertyád. nézd meg! ha kell cseréld ki NGK BR9ES-re
Ez baromság tesem gondolod át mit irsz!Ha furható a henger akkor a fúrás miatt nemveszitt a munkafelület a keménységéből.A hengereket csak addig lehet fúrni amilyen vastag az egyzett felület ez tipus és márkafüggő de ez a méret ÁLTALÉBAN mondom ÁLTALÁBAN 2-3.8mm között változik.A krómozott és a nikkelezett hengereket nemlehet fúrni mert kb 2 tized a felület vastagséga és pl a króm pattog.Írtad ,hogy a gyürűnek semmi köze azt ne mond ,hogy egy megtapatt dugó ugyan olyan vagy asonló sérülést okoz mint egy elsöppent gyertya vagy eltört gyürű.Könyörgöm ezek keményebbek a dugónál és majdnem a hengernél is és egy század milire illesztett hejn kell elférnije egy 2mm es gyürűnek ahoz ,hogy a forgatyusházba kerüljön pár ezres fordulaton!Ez még 0.5CENTIRE is összetugya baszni a hengert!Tehát ha elviszi esztergályoshoz az tugya milyen vastag az egyzett rész és milyen mély a sérülés menyire kell megfúrni és lehet-e.Ha lehet akkor nemveszítt a keménységből és az élettartambol!Mielött tanácsokat osztogatunk gondolkogyunk!Köszönöm!
De, ha nem ismersz akkor ugye meggondolod, hogy egy milliméterrel nagyobbra furasd-e. Amúgy ez a kezelés valami 4 órás mutatvány és nagyon nem szeretik az eddzők.
Az a, b, c jelzések az alapméreten belüli, de 1 századdal nagyobb dugattyúkat jelölik nem fúrható pl. nikasilos hengereknél. De ezek a hengerek is hüvelyezhetők pl. és akkor már ismét alkalmazhatók a 0,25-os javító méretek.
Az egy dolog mi történt a gyűrűvel, a henger sérülései számítanak. Felfúrásnál egyes hengerek vesztenek a munkafelület kemyénységéből tehát a várható élettartamból, ezért talán jobb átgondolni mekkorára fúratja az ember.
Sztem 11-es az első gyári fogaskerék legalábbis nekem olyan matrica volt a motoron. Nekem meg az lenne a kérdés h a váltom miért hangos 1.2.3. közötti felváltásoknál? ÉS ez főleg ha már rendesen be van melegedve.
Elegem van az ilyen fasztszopó RS hírdetőkböl a hátul 1 lengőkaros max 98-as ,de inkább öregebb RS-t van pofálya 2002 ként meghírdetni.Akkor én az enyémre mit írjak 2006-os?
Kamuzott az eladó a motorban soha nincs folytás csak a rezonátorban!A 12-es nemhiszem ,hogy nagyrá mivel általában az a gyári méret.Ott a beálittásal lessz a gond!
Hy! Lenne egy kérdésem van 1 2003as rs 50 na és az a lényeg h 6.ba 8500nál nem pörög többet síkon. elől 12es hátul 47es lánckerék van. A kipufogóm gyári euro 3as 3 részből áll a katalizátort kifurtuk belőle de nem ment jobban. Mikor elhoztuk akkor az eladó mondta h a motorba folytás van és azé nem pörög ki jobban. Lehet h má sok neki a 12es lánckerék és azé nem pörög ki?
most igy nem igen vágom a tipusokat de az EVX ha jol emlékszem iridium ami versenygyertya talán. de aszem 5ezer körül van