Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dehülyén irok..nah
most igy nem igen vágom a tipusokat de az EVX ha jol emlékszem iridium ami versenygyertya talán. de aszem 5ezer körül van
mostis fejből nemvágok midnen gyertyát de az evx az a verseny v iridium vagy vmi ilyesmitg ovlastam 1x hozzá de nemigen vágom a tipusokat
Én MTX-be,RG-beNSR-be is ezt használtam,Németországból hozza a cégünk....
br8es a gyári.de br9 nekem joban bevált
nem ismerem
azért irtam br9es mert az a gyári
Ha gyertya akkor B9EVX Elég ütős...
ha már a nevemet használod akkor az adatlapod töltsd ki!
12-es tuti h nem nagy rá mert az a gyári méret... kompresszió nem lehet h kevés benne?esetleg nem jó a gyertyád. nézd meg! ha kell cseréld ki NGK BR9ES-re
Gedeon inkább írj a gépedről,nem mintha nem lenne igazad Csak érdekel...70-es?80-as?Milyen a karbid?Ha már engem ilyen jól átbasztak Olvastad?
Sly 2 oldali oldalidom matricának menniy lenne az ára?
Ja bocs én is elírtam.Javíttok mielött írsz a nikasilos helyett nikkelest írtam.
Te figyu az A,B,C jelzésekre én nem ezt írtam csak más szavakkal!
Ez baromság tesem gondolod át mit irsz!Ha furható a henger akkor a fúrás miatt nemveszitt a munkafelület a keménységéből.A hengereket csak addig lehet fúrni amilyen vastag az egyzett felület ez tipus és márkafüggő de ez a méret ÁLTALÉBAN mondom ÁLTALÁBAN 2-3.8mm között változik.A krómozott és a nikkelezett hengereket nemlehet fúrni mert kb 2 tized a felület vastagséga és pl a króm pattog.Írtad ,hogy a gyürűnek semmi köze azt ne mond ,hogy egy megtapatt dugó ugyan olyan vagy asonló sérülést okoz mint egy elsöppent gyertya vagy eltört gyürű.Könyörgöm ezek keményebbek a dugónál és majdnem a hengernél is és egy század milire illesztett hejn kell elférnije egy 2mm es gyürűnek ahoz ,hogy a forgatyusházba kerüljön pár ezres fordulaton!Ez még 0.5CENTIRE is összetugya baszni a hengert!Tehát ha elviszi esztergályoshoz az tugya milyen vastag az egyzett rész és milyen mély a sérülés menyire kell megfúrni és lehet-e.Ha lehet akkor nemveszítt a keménységből és az élettartambol!Mielött tanácsokat osztogatunk gondolkogyunk!Köszönöm!
De, ha nem ismersz akkor ugye meggondolod, hogy egy milliméterrel nagyobbra furasd-e. Amúgy ez a kezelés valami 4 órás mutatvány és nagyon nem szeretik az eddzők.

Tuji
Az a, b, c jelzések az alapméreten belüli, de 1 századdal nagyobb dugattyúkat jelölik nem fúrható pl. nikasilos hengereknél. De ezek a hengerek is hüvelyezhetők pl. és akkor már ismét alkalmazhatók a 0,25-os javító méretek.

Tuji
Nem akarok vitatkozni de erre való a cementálás....én ismerek olyan mesterembert aki fúrás után csinál egy felületi edzést...
Az egy dolog mi történt a gyűrűvel, a henger sérülései számítanak. Felfúrásnál egyes hengerek vesztenek a munkafelület kemyénységéből tehát a várható élettartamból, ezért talán jobb átgondolni mekkorára fúratja az ember.

Tuji
Ha halható az sokat segittene!Mert sokféle hanglehet és sokmindentől.
hát ilyen puffanás vagy nem is tom próbálok videót keresni
Hali! 94es RS extremahoz tud valaki olcsón láncszettet? A nagyvason már néztem!
Hogyérted ,hogy hangos?Mitcsinál milyen hangjavan?
Nem a váltód hangos...A kipud halk
Sztem 11-es az első gyári fogaskerék legalábbis nekem olyan matrica volt a motoron. Nekem meg az lenne a kérdés h a váltom miért hangos 1.2.3. közötti felváltásoknál? ÉS ez főleg ha már rendesen be van melegedve.
Elegem van az ilyen fasztszopó RS hírdetőkböl a hátul 1 lengőkaros max 98-as ,de inkább öregebb RS-t van pofálya 2002 ként meghírdetni.Akkor én az enyémre mit írjak 2006-os?
Kamuzott az eladó a motorban soha nincs folytás csak a rezonátorban!A 12-es nemhiszem ,hogy nagyrá mivel általában az a gyári méret.Ott a beálittásal lessz a gond!
Hy! Lenne egy kérdésem van 1 2003as rs 50 na és az a lényeg h 6.ba 8500nál nem pörög többet síkon. elől 12es hátul 47es lánckerék van. A kipufogóm gyári euro 3as 3 részből áll a katalizátort kifurtuk belőle de nem ment jobban. Mikor elhoztuk akkor az eladó mondta h a motorba folytás van és azé nem pörög ki jobban. Lehet h má sok neki a 12es lánckerék és azé nem pörög ki?