Ja nemcserélem a mocit!Kicsit körbe érdeklődtem motoros berkekbe és az a choppes szartse ér!Eszmei értéke az tényleg 500 körül mozog ,de a kereskedelmi az 0!Minél elöbb bekell fejeznem az enyém fényezését mert most is elcserélték volna egy Kava GPR-re csak azvolt a bibije ,hogy nincs lelakkozva.
na miva?délutánosok vagyunk mi?majd a kormánykiflit mög kéne nézni egyszer h mi van vele.úgy néztem h kénytelen leszek venni fejidomot is uh. azt is eladom.már néztem is h mit.eztet e
Nos indy01. Nekem TOP hengerem van 49.5-ös dugóval acélperselyes.Jelenleg 19-es dellkarbi van fenn 60-as alapjár fuvókával 105-ös főfúvóka a síber mérete azt most felyböl nemtudom .Sima gyári légszürő mert nemrég van túl a bejáratáson.Van hozzá egy 20-as karbim 108-as főfúvókával emelkedő jukátmérővel.Ezt lassan visszateszem csak lusta vagyok szerelni .Azért írtam ,hogy átbasztak mert ezekben a motorokban nincsen folytás csak a rezonátor dobban (féregnyulvány,csőfolytás stb).Álltalában 2 folytásvan mindegyikdobban egy a rezi közepén és 1 a végén.Az elsőt kilehet herélni de a végén benne kell hagyni mert a 2T nek kell folytás.Sokan a csőfolytást katalizátornak hívják pedig nem az ahoz lambda szonda is kell és én még nemtalálkoztam olyannal ,de nemállittom ,hogy nincs.
Néztem és hallgattam a vididet és megmondom őszintén nemhallottam semmi balyra utaló hangot.Sőtt üresben nagyonszép hangja van és jól pörög ki.Ha bemelegszik és kicsit nehezebben veszi a sebességet ésetleg kicsit nagyobb ellenállása van a pedálnak majd egy erősebb kattanásal ugrik sebességbe akkor az oil!Pláne ha már régebben lett cserélve.Ilyen jelenség akkorvan ha már vékonyabb az olajad és melegen mégvékonyabbá válik és veszitt a viszkóbol.Ugyan ez a jelenség fordul elő sürű olajnál csak hidegen.Persze lehetnek a kuplunglammellák előfordulhat hogy a ferodol a kuplungon a hőtöl kitágul vastagabb lessz és jobban kikéne emelnie a kuplungnak ,de!Ez csak akkor biztos ha visszaváltásnál keményebb a váltó mint felváltásnál.Javaslom ha nagyon zavar cserélj olajat.
Én nem kötekedni akarok az tevagy legalábbis úgynézki az utolsó üzid alapján!Pontossan emiatt javítottam magam és írtam neked 1 üzit ,hogy nem nikkeles hanem nikasilos!Mivel elírtam mert tévedni emberi dolog.Egyébként te kezdted a leoltásokat nem én ,a fúrással kapcsolatos témában.PL kit érdekel a gyürű törés az nemszámítt!Figyuka mi napi 1300 V6 TDI blokkot munkálunkmeg,2000 főtengelyt és közel 2200-2500 vezérműtengelyt az AUDI HUNGARIA MOTOR KFT-nél.Ugyhogy PLÍSZ!Biztos jó szakembervagy és ügyes szerelő volt is olyan dolog amiben 1 értettem veled ,de neharagugy volt 1-2 baromságod!
Nem tudom talán kötözködni kívánsz. Én nem véletlenűl irogatok és nem érzem azt, hogy baromságokat beszélnék miután lehetőségeket ecseteltem. Kemény krómozott munkafelületű hengerről már hallottam, de kíváncsi lennék erre a nikkelezettre. Mindíg tanul valamit az ember. Ugye a keménykróm porózus tehát jó az olajtároló képessége és kemény kopásálló valamint jó a siklási tulajdonsága, tehát csökkenti a surlódási ellenállást. Vajon a nikkelnek milyen tulajdonságai vannak?
msn: ugyan az
Tuji
Nem akarok itt nyalizni de olvasgatom a fórumot és azt szűrtem le hogy te az Rs-ekhez nagyon értessz!
44mp-nél talán hallod amiről beszéltem