Így van a nyitott a legjobb szürő rendszer mert van tartály de nem keletkeznek flesleges légörvények!Ezt sajna az RS eken nagyon nehezen lehet alkalmazni mivel nincs hely.Ezért javasolt 45 vagy 90 fokban hajtott légkamrás sportszűrő mert ennél gyors a levegő de nem direktben kapja viszont a légörvény tényező sokkal kisebb!
Egyébiránt elég nagy csalódás volt a mai napom...Szétkaptam a blokkot...Nem 70-es DR hanem ötfelömlős 40,3-as...egy kicsit átkúrt aki eladta....Ezenkívül aki csinálta egy barom volt...félre vannak ütve a szimeringek,kalapáccsal meg van ütve a kuplungkosár és egy fogaskerék,úgy van kikötve az olajpumpa hogy levágta a meghajtást...stb
Ja és bocsi az ABC-t is ismerem ,tanultam még álltalánosban.Így tudom ,hogy az alapméret az A egylépcső a B és a felső lépcső a C!Ha ezen túlvan akkor beszélunk túlméretes dugóról!
Lehet hogy ennél a tipusnál és a nagyon magas fordulatu motoroknál nem jó amit én csinálok de eddig a tapasztalatok szerint bejött....A boxra rakom a sportszürőt,ettől nekem küzepes fordulaton több az ereje....
Tisztában vagyok vele ,hogy honan indulnak a javittó méretek mivel a természetes kopás felső határa (amikor még jó ,de már nem a legjobb) az 1 tized a szoknyánál!De ha egy gyürűt ledolgozol a hengerböl a forgatyus házba akkor kötve hiszem ,hogy elegendő a 25-ös különbség!Nem megtapatt a dugó hanem széttkurta a gyürüt!
Olvasgatom amiket írsz és nem értem. Légszűrő rendszer van nyitott végű mint a Danúviáé, van zárt mint a Simsoné, van a légszűrő nélküli ide tartozik a sportszűrő is, valamint a nyomott levegős rendszer 200 fölé. A zárt áll egy méretezett beömlő és egy méretezett kiömlő csőből valamint egy kb. 2000-2500 köbcentiméteres tartályból. Ennél a rendszernél a nagyobb térfogat nagyobb nyomatékot jelent. A nyitott rendszer tapasztalataim szerint a leghasználhatóbb bár nagyon nehéz elhelyezni miután kb. 120mm-es átmérőt és 100 körüli hosszot feltételez. Ez a rendszer a kúp szögével és a henger hosszával hangolható. De ennél is a nagyobb térfogat adja a nyomatékot. A légszűrő nélküli rendszerek az akadálytalan levegő áramlást segítik elő. Itt csak a porlasztó beállítása lehet mérvadó, esetleg nagyobb porlasztó hozhat valamit közepes fordulatra, de akkor alja és teteje romlik. Ha tehát sportlékszűrőt raksz és egy áramlás csökkentő szerkentyűt azzal kaptál egy zárt rendszert ami kurva magas fordulatra van hangolva, de jól túldúsítja a keveréket ettől alul jól megy de a tetejét elrontja. Lehet, hogy rosszul látom a dolgokat, de biztos vagyok benne, hogy lényegesen jobb nyitott rendszert tudnék tervezni.
Nekem a Castrol vált be van akinek a Repsol,van aki a Rowe-t isteníti...Az a lényeg hogy ne Tesco-gazdaságos olaj legyen ...Shell,Total,Agip,Exxon-Mobil,......
Jó a kérdés! Váltóolajat én is szeretnék cserélni! Kinek mi vált be? Márka, viszkozitás....stb? Tudnátok ajánlani pár féle fajtát, hogy könnyebb legyen a választás és biztos jólegyen?!
Nekem a legdurvább etz blokkom 10000-et pörgött !A kiput jól vetted,a 25-ös végdobon én is gondolkodom,de akkor a top-ot el kell adnom.Mondjuk biztos nem lenne nehéz karbon!És nem csak a színe ...Akkor neked 130-körül van a vége?Nekem annyi nem kell elég 120...Úgyis Bp-n közlekedek így 70-90 között gurulok...Ja én kaptam hozzá egy 15 ös fogaskereket ráraktam.... a Gép halott volt 1,2,3,4,jó aztán leszállok mert gyorsabban tolom...
A 14 az szerintem soklessz mivel AM5-ös 13-al is lessz 105 körül a vége.A 11 és 14 között van 3rom fog különbség.Az cm átmérőben rengetegám!Gyengelessz a mocid hiába 70-es henger van rajta.
Tuji
Tuji