Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet hogy el van görbülve a telószár...
Akkor a telódnak valami baja lehet mert annak egyvonalba kéne vezetni a konzolokat.
Ha min 19es a karbija a srácnak akkor az jó kis henger.
Nekem van egy gyári 50 es hengerem.nem 100% os de még használható.
Lehet hogy az ötfelömlős DR-t eladom én hetveneset veszek...Karcmentes
Így van a nyitott a legjobb szürő rendszer mert van tartály de nem keletkeznek flesleges légörvények!Ezt sajna az RS eken nagyon nehezen lehet alkalmazni mivel nincs hely.Ezért javasolt 45 vagy 90 fokban hajtott légkamrás sportszűrő mert ennél gyors a levegő de nem direktben kapja viszont a légörvény tényező sokkal kisebb!
Egyébiránt elég nagy csalódás volt a mai napom...Szétkaptam a blokkot...Nem 70-es DR hanem ötfelömlős 40,3-as...egy kicsit átkúrt aki eladta....Ezenkívül aki csinálta egy barom volt...félre vannak ütve a szimeringek,kalapáccsal meg van ütve a kuplungkosár és egy fogaskerék,úgy van kikötve az olajpumpa hogy levágta a meghajtást...stb
nincs valakinek egy használt vagy uj gyári henger dugó gyürüvel együtt rs50be '98asba
Ja és bocsi az ABC-t is ismerem ,tanultam még álltalánosban.Így tudom ,hogy az alapméret az A egylépcső a B és a felső lépcső a C!Ha ezen túlvan akkor beszélunk túlméretes dugóról!
Lehet hogy ennél a tipusnál és a nagyon magas fordulatu motoroknál nem jó amit én csinálok de eddig a tapasztalatok szerint bejött....A boxra rakom a sportszürőt,ettől nekem küzepes fordulaton több az ereje....
Tisztában vagyok vele ,hogy honan indulnak a javittó méretek mivel a természetes kopás felső határa (amikor még jó ,de már nem a legjobb) az 1 tized a szoknyánál!De ha egy gyürűt ledolgozol a hengerböl a forgatyus házba akkor kötve hiszem ,hogy elegendő a 25-ös különbség!Nem megtapatt a dugó hanem széttkurta a gyürüt!
Olvasgatom amiket írsz és nem értem. Légszűrő rendszer van nyitott végű mint a Danúviáé, van zárt mint a Simsoné, van a légszűrő nélküli ide tartozik a sportszűrő is, valamint a nyomott levegős rendszer 200 fölé. A zárt áll egy méretezett beömlő és egy méretezett kiömlő csőből valamint egy kb. 2000-2500 köbcentiméteres tartályból. Ennél a rendszernél a nagyobb térfogat nagyobb nyomatékot jelent. A nyitott rendszer tapasztalataim szerint a leghasználhatóbb bár nagyon nehéz elhelyezni miután kb. 120mm-es átmérőt és 100 körüli hosszot feltételez. Ez a rendszer a kúp szögével és a henger hosszával hangolható. De ennél is a nagyobb térfogat adja a nyomatékot. A légszűrő nélküli rendszerek az akadálytalan levegő áramlást segítik elő. Itt csak a porlasztó beállítása lehet mérvadó, esetleg nagyobb porlasztó hozhat valamit közepes fordulatra, de akkor alja és teteje romlik. Ha tehát sportlékszűrőt raksz és egy áramlás csökkentő szerkentyűt azzal kaptál egy zárt rendszert ami kurva magas fordulatra van hangolva, de jól túldúsítja a keveréket ettől alul jól megy de a tetejét elrontja. Lehet, hogy rosszul látom a dolgokat, de biztos vagyok benne, hogy lényegesen jobb nyitott rendszert tudnék tervezni.

Tuji
Javító méretek elméletileg 25 századonként vannak, tehát a 40,3-as után egy 40,55-ös következhet.

Tuji
Nekem a Castrol vált be van akinek a Repsol,van aki a Rowe-t isteníti...Az a lényeg hogy ne Tesco-gazdaságos olaj legyen ...Shell,Total,Agip,Exxon-Mobil,......
Persze hogy jó,csak nem mindegy a minősége,gondold át milyen erők mozognak odabent.....
Jó a kérdés! Váltóolajat én is szeretnék cserélni! Kinek mi vált be? Márka, viszkozitás....stb? Tudnátok ajánlani pár féle fajtát, hogy könnyebb legyen a választás és biztos jólegyen?!
A sima mezei 10w40-es váltóműolaly jó bele?
üdv egy olyan kérdésem lenne hogy az elsö teloba mijen szimering méret illik bele?
A gyári könyv szerint 75w90 es való bele de nekem az 5w50 es 4T-s olaj nagyon bejött...
Sziasztok az rs be váltóműolaly miet lehet bele önteni? Lehet bele sima váltóműolalyat rakni?
rájöttem mér ferde az eleje.az alsó kormánykifli nincs egyvonalban a felső kiflivel
Nekem a legdurvább etz blokkom 10000-et pörgött !A kiput jól vetted,a 25-ös végdobon én is gondolkodom,de akkor a top-ot el kell adnom.Mondjuk biztos nem lenne nehéz karbon!És nem csak a színe ...Akkor neked 130-körül van a vége?Nekem annyi nem kell elég 120...Úgyis Bp-n közlekedek így 70-90 között gurulok...Ja én kaptam hozzá egy 15 ös fogaskereket ráraktam.... a Gép halott volt 1,2,3,4,jó aztán leszállok mert gyorsabban tolom...
Ja és a kopuf rendszer kapszkogymeg postával eyütt 25000 volt!A rezi 18 a vég 5, és kb 2000 volt a posta!
Köszi az infot meggyöztél akkor 13-at veszek rá.
A 14 az szerintem soklessz mivel AM5-ös 13-al is lessz 105 körül a vége.A 11 és 14 között van 3rom fog különbség.Az cm átmérőben rengetegám!Gyengelessz a mocid hiába 70-es henger van rajta.