Annyi gondom lenne hogy most vettem az rs-m és ha hidegen indítom akkor szívatóval simán indul de ha meg megyek vele akkor néha nem indul be, de néha meg pöc-röf indul nés nem tudom miért csiálja ezt.
Lehet olyan baj hogy néhe kicsit késő váltottam vissz mikor már eléggé leesett a fordulat és hogy sok benyát nyelt be és azért nem indul?(mert például itthon hidegen idult simán mentem vele egy 15 km megálltam nem indult haza jöttem megint 15 km megálltam akkor meg simán indult.
Valóban tudnék mit rá tenni de nem kis munka és költség egy fényezés és matricázás!Alsó hangon 70 e ft-ért tudnám adni kp-ra ami szerintem baráti de majd még meg gondolom meg még meg kell néznem hogy van e komplett idom szettem amit megtudok csinálni helyette!A tankra megoldható a matrica pirosból olyat amilyet küldtél!
aha értem azt gondoltam hogy van neked a sok idom pluszba és rátezsed e helyett átfényezve.
még kicsit gondolkozok hogy nem adod kpra pedig úgy megvenném.
jha és itt egy kép ilyen tankidom kéne ami ezen van ez a gyári iylet nem tudsz festeni vagy felmatricázni?
Csak cserébe tudom adni mert van hozzá motor is amiröl levettem!És csak a maszek gyártmányu idomokkal együtt mert ahoz vannak kifurva az idomok!Ilyet lehet tenni a tankra pirosból
egy tankiodmot tudnál szerválni vagy matricázni hozzzá ami gyári kinézetű?
amugy kpra menyibe adnád az idomokat?
és kéne az ülés alati Y alakú is egyedül az első kerék előtti nem kell mert az maszek gyártmány.
azért kérdem hogy kpra menyi lenne mert az enyéimet meghagynám és ez külön lenne egy szett.
kellene akor ha a tankidom kérdés megoldódna a két oldalidom fejidom faridom a két Y és az első sárvédő.
egyedi müanyag betétekkel és eke idommal van szerelve csak igy tudom adni ha érdekell a csere te pedig hozd a tiedet!DE NEM BÁNNÁM HA INKÁBB ELTEKINTENÉNK TÖLE MERT ELÉG SZÉPEN ÖSSZEÁLLT!Már össze raktam csak az oldalidomokat kell rá tenni és piac képes de majd küldök képet róla összeépitve is.
Igy néznek ki az idomok!Igazából jobb lenne ha személyesen néznéd meg!A fejidomban a lámpa tartó fülek már javitva voltak de szépen áll benne a lámpa.A fejidom jobb oldala elvolt repedve meg lett heggesztve és kapott egy diszkrét kis matricát mind két oldalra!A bal oldal idomon szintén el lett tüntve matricával a sérülés a jobb oldali viszonylag szép állapotban van kb egy háromcentis hajszál repedés van rajta amit képen nem lehet látni a farok idom nem sérült de apró kis karc van rajta.
Hát az nem az én napom volt! Először idegen rendőrök fognak meg a házunktól 10 méterre sisak nélkül xD ( láncot fújtam lácsprayvel előtte kb 2 órája mondom gurulok vagy 100 métert lassan erre hát nem elémfordulnak! Utánna kimegyek motorozni erre erlkap az eső frissen mosott leápolt polírozott moccal! Ez az
lehet az a baj hogy a láncon kéne állítani, vagy már anyira elvannak kopva a fogak hogy cserére szurul a szett. ezt így látatlanba nehéz megmondani. reméllem segítettem :)
Nem igen értek még a motor technikai részéhez de szeretnék megkérdezni egy tünetet hátha itt valaki tud segíteni.
1,5 éve vagyok boldog tulajdonoso életem első motorjának egy Rs 50 nek.
Eddig semmi probléma nem volt vele és nap mint nap vele jártam dolgozni.
A tünet következő. A Lánc valahogy fura hangokat ad ki, valamit induláskor néha mintha átugrana 1 helyet. Már már olyan érzés néha mintha hátulrol belém jönnének akkorát kattan. Kérdésem hogy mi lehet ez a tünet?!
tudom.amúgy este ha megyek hazafelé még akkor sem melexik üzemire.max napsütésben a városban tudom elérni.amúgy nem azt mondom h egyből 12e-ig pörgetem.egy kicsit ketyereg utána 5-6 körül elindulok aztán menet közben is max 7,5 ig pörgetem
Jajjj! Nembaj az! Csak errefelé az utak minősége hagy maga után némi kívánni valót! Meg ugye Alföldön nincs "hegy" így igazán kanyargós utak se! DE azért van pár ami igencsak komoly! De nézni kell a jóoldalát! Mátra nincs annyira messze!
Annyi gondom lenne hogy most vettem az rs-m és ha hidegen indítom akkor szívatóval simán indul de ha meg megyek vele akkor néha nem indul be, de néha meg pöc-röf indul nés nem tudom miért csiálja ezt.
Lehet olyan baj hogy néhe kicsit késő váltottam vissz mikor már eléggé leesett a fordulat és hogy sok benyát nyelt be és azért nem indul?(mert például itthon hidegen idult simán mentem vele egy 15 km megálltam nem indult haza jöttem megint 15 km megálltam akkor meg simán indult.