az hogy jól megy és üzemi a kettő teljesen más.amúgy elvileg az első fehér fele.de ha csinálsz olyat h kiveszed az érzékelőt a hengerfejből és beleteszed forró vízbe (felforralod és kifutsz vele kb 90fok) utána hozzáérteted az érzékelőt a blokkhoz (mert ugye test kell neki) és ha akkor kb középig felmegy a műszer akkor jó
nekem is elakarták lopni 100 méteren jó vagyok sprintbe meg megkóstoltattam vele az öklömet azóta a kis hülye gyerek messziről kerül nem értem miért végülis csak az orrát törtem be :D
a blokk oldalán a csavart ha kitekerem kéne folynia az olajnak nem?
mer nekem lofasz se folyt o0 pedig ugy vetetm a motort h elvileg olajcseréje volt o0
Végre géphez kerültem! Rs hatás alatt vagyok két napja és nemrég értem haza stb! Ma is hibátanul működött a szekér! De ki kellett próbálnom a tartalék benyát mert lehörrent a drága
elvileg 350ér adja a csávó.amúgy itt van a képek közt
mint láthatod a képeim közt is
Am6..melyik odlaon van a gyujtás? lánc v a másik?
mer nekem lofasz se folyt o0 pedig ugy vetetm a motort h elvileg olajcseréje volt o0